Ekstra Weekend luister je doorgaans niet om de muziek, als het voor 10 uur is ten minste. Weet niet of ze nog wat leuke dingen met muziek doen in stenderstijd, of freaknachttijd...quote:
Moet je daar dan niet op de bank zitten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
Gerrie komt langs.
Tevens hoi ik kom jullie waarschijnlijk vergezelen tot 7 uur.
In de freaknacht-tijd is het free choice. Weet niet of stenders ook al free choice is in de hele playlist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ekstra Weekend luister je doorgaans niet om de muziek, als het voor 10 uur is ten minste. Weet niet of ze nog wat leuke dingen met muziek doen in stenderstijd, of freaknachttijd...
Net op tijd ....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ekstra Weekend Marathon nu? Was pas om 19 uur thuis
Ze hebben beiden een koffer vol met freakplaatjes bij zich joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ekstra Weekend luister je doorgaans niet om de muziek, als het voor 10 uur is ten minste. Weet niet of ze nog wat leuke dingen met muziek doen in stenderstijd, of freaknachttijd...
ow god....Heloef.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
Gerrie komt langs.
Stender is half free-choice altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef gerbenp het volgende:
[..]
In de freaknacht-tijd is het free choice. Weet niet of stenders ook al free choice is in de hele playlist.
Alsof daar ruimte was geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je daar dan niet op de bank zitten?
Ik mute de muziek meestal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef gerbenp het volgende:
Hoogtepunt momentjes wellicht een moment voor een powernap?. Die kan ik nog wel terugkijken dan een keer overdag, als ik het zou opnemen
.
ze hebben carte blanche geloof ik in de uren van Stenders en de Freaknachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ruimte genoeg op die bank. Anders ga je in de andere studio zitten en zelfs op de wc staat 3fm aan.quote:
Gerriequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
Gerrie komt langs.
Natuurlijk min of meer afgedwongen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef gerbenp het volgende:
[..]
In de freaknacht-tijd is het free choice. Weet niet of stenders ook al free choice is in de hele playlist.
Nee, komt gewoon door het uur van de dag, 3VOOR12 is ook afwijkend altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Afgedwongen in de contract besprekingen?
Nee tot nu toe nog niet, alleen wat slap gelul over TVOH.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Moest van Velzen ook weer iets promoten?
Oke, dank.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Nee, komt gewoon door het uur van de dag, 3VOOR12 is ook afwijkend altijd.
Is het tijdens RobRabio dan niet een gedeelte free choice? Kan me niet voorstellen dat Rob dat zou accepteren (ik ook niet eigenlijk).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, komt gewoon door het uur van de dag, 3VOOR12 is ook afwijkend altijd.
3VOOR12 is ook gedeeltelijk freechoice bedoel ik, en wijkt daardoor dus ook af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Is het tijdens RobRabio dan niet een gedeelte free choice? Kan me niet voorstellen dat Rob dat zou accepteren (ik ook niet eigenlijk).
R.I.P.quote:
Ja maar het programma RobRadio (Of VriMiBo) heb ik het nu over, vrijdag van 14-16 uur?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3VOOR12 is ook gedeeltelijk freechoice bedoel ik, en wijkt daardoor dus ook af.
quote:
Idd. niet compleetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |