Mocht wat kosten die marathon zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aangeboden door de gemeente Hilversum.
dast heb je ook wel eens geiler gezegd...quote:
We hoeven niet meer allesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Alweer een uur voorbij? Joh we zijn al op 1/12e!
laptop aan homecinemaset hangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef CindieY het volgende:
En ohja, ik luister FM omdat geluid van home cinema setje vs geluid van laptop. Ik weet wel waar ik voor kies
Jij fietst even naar de mediamarkt voor me? De 2 kabels die ik al heb hebben allebei een breukquote:
ik heb geen fiets....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij fietst even naar de mediamarkt voor me? De 2 kabels die ik al heb hebben allebei een breuk
Dan zou ik 2 uur lang amper aan werk toekomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef FZN05 het volgende:
Timur moet een plek doordeweeks krijgen samen met Rámon. Bij voorkeur op de tijd van RabRadio.
Dat sowieso. Wat een saai programma is datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef FZN05 het volgende:
Timur moet een plek doordeweeks krijgen samen met Rámon. Bij voorkeur op de tijd van RabRadio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |