*start lachsalvo*quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in scène is gezet maar toch kijk ik het ja.
Ekstra Weekend heeft ook een draaiboek.
De bestandsnaam kan toch aangepast zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Terwijl ze mee kunnen kijken wat voor fragment er word ingestart.
Worden zeker altijd opgeladen tijdens Stenders Late Vermaak?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Vraag me wel af of ze het gaan redden met de batterijen van de handheld camera's. Dat kan nog wel een probleempje worden.
Ze gebruiken er volgens mij maar 1 op dit moment toch, rest zijn de vaste volgens mij...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Vraag me wel af of ze het gaan redden met de batterijen van de handheld camera's. Dat kan nog wel een probleempje worden.
Klopt, altijd handig zulke programma's tussendoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Worden zeker altijd opgeladen tijdens Stenders Late Vermaak?
Nee, 2. Eentje links en eentje rechts.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ze gebruiken er volgens mij maar 1 op dit moment toch, rest zijn de vaste volgens mij...
Ze hebben toch op locatie ook de 2 zelfde camera's? Kunnen ze die toch wellicht inzettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, altijd handig zulke programma's tussendoor.
[..]
Nee, 2. Eentje links en eentje rechts.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
van Velzen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dingen werken toch ook als ze direct op het stroom zitten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, altijd handig zulke programma's tussendoor.
[..]
Nee, 2. Eentje links en eentje rechts.
Klopt, maar of ze daar verlengkabels voor kunnen vinden is de vraag...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die dingen werken toch ook als ze direct op het stroom zitten.
Het is net als met de stoomboot van Sinterklaas, hij is in aantocht.twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 20:22:17Mediapark http://t.co/Iv1Ehy8E reageer retweet
Daar ga ik heen op vakantie!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Het is net als met de stoomboot van Sinterklaas, hij is in aantocht.twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 20:22:17Mediapark http://t.co/Iv1Ehy8E reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
die man heeft een geweldige radio stemquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Timo20 het volgende:
Michael Pilarczyck![]()
![]()
over old school gesproken
ja das waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die man heeft een geweldige radio stem
Nog nooit gehoord maar kan ook nergens een fragmentje van hem vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die man heeft een geweldige radio stem
geweldigquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou zo graag een dag als Jan de Hoop willen mee maken.
volg zijn twitter en speel het een dag later naquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou zo graag een dag als Jan de Hoop willen mee maken.
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 20:28:01We zijn er! #ekstraweekend http://t.co/uT4wJUNg reageer retweet
nav een imitatie door Veenstra: "Bedankt, hark!"quote:
"En bedankt, hark!"quote:
stukje lopen met Bob aan het Maas strandjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volg zijn twitter en speel het een dag later naincl bezoek aan de schepchinees
ontbijtnieuws voorlezen in sweater met bijpassende mokquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stukje lopen met Bob aan het Maas strandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |