SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
hij typte sneller met zien fiengurs
Wat fijn om hier te mogen zijn!quote:
Als culinair toerist is het daar best aangenaamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat fijn om hier te mogen zijn!
Fijn? Het is een ware hel in die keuken van die man
En ik Priscillaquote:
Utregquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:01 schreef Dekatria het volgende:
Utreg jongeuh!
"Die had je mee moeten nemen van huis, is dat je niet verteld?"
Zeeland daarna nogquote:
Yupquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:10 schreef wonderer het volgende:
Echt onprettige TV met die Moshik, zeg. Bah.
Nee dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:23 schreef SiGNe het volgende:
Het is ook niet zo zeer "zeg het maar" maar "begrepen"
Dat had ik ookquote:Bij de topclass vond ik het gerecht ook tegenvallen.
Een gerecht met 35gram truffel (¤26,25) lijkt mij voornamelijk speciaal omdat het een duur ingrediënt is, niet omdat het ook echt een heerlijk gerecht is dat echt speciaal/apart is.
Mij lijkt het voornamelijk een overdaad aan truffel, truffelcarpaccio, truffeltartaar en truffelolie.
Zolang er vlees in het eten zit (verwerkt) eten vegetariërs het niet, da's wat anders dan wel leren schoenen dragen en totaal geen dierlijke producten gebruiken.quote:
Bon chef, had ik dan verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik nietHad het over stopwoordjes.
Dan garandeer ik je dat heel veel vegetariërs niet weten wat in hun eten zit, want er worden vrij veel vlees/kip-afgeleide producten, zoals bouillonen, gebruikt bij de bereiding van vegetarische recepten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef SiGNe het volgende:
Zolang er vlees in het eten zit (verwerkt) eten vegetariërs het niet,
als het tijdens de voorrondes gemaakt zou zijn door een kandidaat, zouden de chefs lopen miepen dat er geen bereiding zit bij de truffelsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:23 schreef SiGNe het volgende:
Bij de topclass vond ik het gerecht ook tegenvallen.
Een gerecht met 35gram truffel (¤26,25) lijkt mij voornamelijk speciaal omdat het een duur ingrediënt is, niet omdat het ook echt een heerlijk gerecht is dat echt speciaal/apart is.
Mij lijkt het voornamelijk een overdaad aan truffel, truffelcarpaccio, truffeltartaar en truffelolie.
Ik kijk uit gewoonte, eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:13 schreef Moonwalk het volgende:
Moet ik als voormalig liefhebber toch maar gaan kijken of kijken jullie gewoon omdat je uhm toch al keek?
Nog nooit gehoord van groentebouillon? En vegetariërs die daar niet opletten, zijn geen serieuze vegetariërs maar pesco-of pollo-vegetariërs (mensen die dus alleen vis of kip eten qua dierlijke producten); een echte vegetariër eet geen vlees en van vlees afgeleide producten. Wel melk en eieren. Een veganist eet die ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan garandeer ik je dat heel veel vegetariërs niet weten wat in hun eten zit, want er worden vrij veel vlees/kip-afgeleide producten, zoals bouillonen, gebruikt bij de bereiding van vegetarische recepten.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk uit gewoonte, eigenlijk...
Het zijn inderdaad vaak eikels, maar deze heeft die Rowande gewoon uit de competitie gewerkt omdat ze toevallig als eerste moest en daarom de volle laag kreeg nog voordat ze begon. (En ze had duidelijk geen dikke huid om het daarna nog goed op te pakken)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:18 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van groentebouillon? En vegetariërs die daar niet opletten, zijn geen serieuze vegetariërs maar pesco-of pollo-vegetariërs (mensen die dus alleen vis of kip eten qua dierlijke producten); een echte vegetariër eet geen vlees en van vlees afgeleide producten. Wel melk en eieren. Een veganist eet die ook niet.
En ontopic: wat een vreselijke chef is die Moshik, maar hij is zeker geen uitzondering. Het is zelfs meer regel dan uitzondering dat chefs zich op deze manier gedragen, koks moeten gewoon goed onder druk kunnen werken en tegen een stootje kunnen.
Niet haten op Juliusquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef 3Dino het volgende:
Hopelijk ben ik niet een van de weinigen als ik zeg dat die chef Julius nou niet bepaald als een fijnproever overkomt, maar meer als een papzak die daar stiekem alleen maar staat om te kunnen eten. Ik kijk de show puur uit 'omdat-het-kan' principe en hou zelf van eten zien (de doordeweekse programmering is dan ook super met die overvloed aan kookprogramma's). Toch valt het nogal op dat de hapjes die hij neemt alles behalve klein zijn. Opeens is driekwart van een bord leeg en zie je hem hetzelfde met nog 10 borden doen. En wat kan die gast kauwen
edit - De OP is het behoorlijk met me eens zo te zien
Klopt, dat maakt het des te leuker van te voren inschatten of Julius het bord half leeg of helemaal leeg eetquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef 3Dino het volgende:
Hopelijk ben ik niet een van de weinigen als ik zeg dat die chef Julius nou niet bepaald als een fijnproever overkomt, maar meer als een papzak die daar stiekem alleen maar staat om te kunnen eten. Ik kijk de show puur uit 'omdat-het-kan' principe en hou zelf van eten zien (de doordeweekse programmering is dan ook super met die overvloed aan kookprogramma's). Toch valt het nogal op dat de hapjes die hij neemt alles behalve klein zijn. Opeens is driekwart van een bord leeg en zie je hem hetzelfde met nog 10 borden doen. En wat kan die gast kauwen
Wat een gezeur puur om zijn uiterlijk. Natuurlijk eet hij teveel, maar dat betekend helemaal niet dat hij geen smaak heeft of niet kan koken. Heb je zijn boeken wel eens gelezen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef 3Dino het volgende:
Of ze laten het woord chef weg en dan wordt het een soort 'boh'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waar ik me ook steeds meer aan begin te ergeren is het overdreven vaak "Bon Chef" zeggen.
Het zijn de "Zeg Maar" tjes van de kokswereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee heb zijn boeken niet gelezen en ken hem verder niet, maar dit doet er helemaal niet toe op de manier hoe die man overkomt. Kranenborg is ook net zo dik, maar 'proeft' niet zoals Jaspers een halve bord leeg. Julius kan waarschijnlijk super koken en beheerst vast een arsenaal aan kookskills, maar jammer maar helaas komt ie gulzig over.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat een gezeur puur om zijn uiterlijk. Natuurlijk eet hij teveel, maar dat betekend helemaal niet dat hij geen smaak heeft of niet kan koken. Heb je zijn boeken wel eens gelezen?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of ze laten het woord chef weg en dan wordt het een soort 'boh'.
Als een gehandicapte geit.
Wat is er mis met 'ok'?Keuken etiquette.. In elke professionele keuken (in ieder geval waar de chef klassiek getraind is), zal je dit tegenkomen. Daarentegen ben ik met je eens dat het in dit geval vaak erg nep overkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook en ook naar de gerechten, ik kom niet verder dan de roombotersprits.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef utrecht1970 het volgende:
ben echt benieuwd naar de kandidaten uit utrecht
Hoeveel sterren Julius?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
9 Michelinsterrenrestaurants in de provincie Utrecht. Dus ze hoeven dit keer niet uit te wijken, denk ik.
quote:De laatste dag… - 30/10/2011 - Koken
vandaag, en we zitten lekker bij de Librije. Na Gerona en Carcassone moesten we met de 12 provincies natuurlijk in Nederland blijven, en waar anders sluiten we de wedstrijd af dan in Zwolle.
Soort van thuiskomen want we zijn hier al voor de 3de keer met Topchef en zoals altijd worden we fantastisch in de watten gelegd. Als ik dit schrijf hebben we net de eerste opdracht in Librije’s Atelier achter de rug. Na een Topclass van Jonnie moeten de 4 overgebleven kandidaten hem nakoken. Wat eenvoudig lijkt, blijkt berezwaar, zowel de garing als de verschillende garnituren. 4 mooie gerechten, maar één net niet goed genoeg. We nemen afscheid van… dat zie je donderdag 24 november!
De 2de opdracht is in de Librije, en dat is meteen de finale opdracht. De kandidaten krijgen een gigantisch tableau culinair en moeten daar in een paar uur een 3-gangen diner van bereiden. De laatste intro’s zijn gedraaid, we gaan beginnen…
quote:Monique - 26/10/2011 - Mensen
Monique is de winnares van Topchef de Jonge Professionals, mijn 2de seizoen van Topchef, in het afgelopen voorjaar. Monique schitterde niet in de voorrondes, deed het gewoon keurig, en kwam los in de halve finale. Tijdens de finale had ze grote problemen met haar lamsvlees en ik zie haar nog worstelen met een half lam in de keuken in Carcassonne. Haar diner maakte toen op ons de meeste indruk, ondanks het geweldige niveau van haar mede-kandidaten, en zij ging er vandoor met de hoofdprijs, een baan als chef de partie bij restaurant Bridges in Amsterdam (bonjour-goedenmorgen in hotel The Grand).
Ondertussen loopt haar contract daar over een maand of wat af, maar daar maak ik me helemaal geen zorgen over. Ik was er gisteren en de desserts uit haar keuken, ze staat patisserie, waren het hoogtepunt van de lunch. Ze is ondertussen haar opleiding aan het afmaken, overweegt te verhuizen van Eindhoven naar Amsterdam, heeft een leerling onder zich werken, kortom, ze gaat er helemaal voor, en dat was ook te proeven. Na Belotta, kabeljauw, zwezerik en heilbot was er goddank nog wat ruimte over voor een ½ crumble van abrikoos, en een ½ Perzische ananas (ik moest van de maître aan de abrikoos en van Monique aan de ananas, vandaar). Licht, verfijnd, balans, helemaal te lekker. Het zijn natuurlijk de ideëen van chef Aurélien Poirot, maar toch. Goed gedaan Monique!
Wat fijn om hier te mogen zijn! Alles goed, jongen?quote:
Tsja, Israeliers zijn nogal bot en lomp. Erger nog dan Nederlanders en Russen. Maar dat moet je je niet persoonlijk aantrekken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Wat zal Rémonde balen, dan moet je die Moshik Roth ook nog een hand geven en gaan bedanken.
Ik denk dat zij wel een paar keer gevloekt heeft, bij het verlaten van het restaurant.
[ afbeelding ]
Kranenborg heeft hem vast direct op Facebook toegevoegd, toen hij thuiskwam die avond.
Zeeland nog en dan de halve finales.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:43 schreef arise het volgende:
Ik heb ook de herhaling gekeken ....
Wat een nare vervelende kok!!!!
Vanavond dus Utrecht ...is dan toch de laatste provincie????
Ze gaan naar de Zwethheul in Schipluidenquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
9 Michelinsterrenrestaurants in de provincie Utrecht. Dus ze hoeven dit keer niet uit te wijken, denk ik.
tof, patisserie was ook al haar sterke puntquote:
Meh.. is ook echt provincie Utrechtquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze gaan naar de Zwethheul in Schipluiden
Dikke matties hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
Wat fantastisch om hier weer te zijn.
[ afbeelding ]
Heb je 9 michelinsterrenrestaurants in de eigen provincie gaan ze naar Zuid-Holland.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze gaan naar de Zwethheul in Schipluiden
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
JJ zit er gewoon 2x inquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij durfde Julius zeker geen klopjes te geven, iets met vleeskeuring enzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, en Ron Blaauw geeft Julius een aai over de rug en bij Kraan geeft hij klapjes.
Paul je bent een eindbaas!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Voel als thuiskomenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef Cateye2011 het volgende:
Hey Drasss en Roos, wat leuk dat jullie er ook weer bij zijn!
Hey CE! wat leuk om hier weer te zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef Cateye2011 het volgende:
Hey Drasss en Roos, wat leuk dat jullie er ook weer bij zijn!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hey CE! wat leuk om hier weer te zijn!
nou, ik zal je vertellen...ik denk dat ie het goed gaat doen. Hij heeft een mooie Sinterklaasstem, en ik vind hem toch ook goed opgedroogd. Ik denk dat het mee gaat vallen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:01 schreef roos85 het volgende:
Het blijft toch raar om Kees als Sint te zien
hij heeft zeker een mooie Sint stem! en in het filmpje van het Sinterklaasjournaal van deze maand ziet hij er een stuk mooier uit als in het filmpje van mei (zie FEE het adoratietopic van Stefan)quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
nou, ik zal je vertellen...ik denk dat ie het goed gaat doen. Hij heeft een mooie Sinterklaasstem, en ik vind hem toch ook goed opgedroogd. Ik denk dat het mee gaat vallen.
Ik zal Bram zeker missen....maar ik denk dat Stefan ons nog zal verrassen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij heeft zeker een mooie Sint stem! en in het filmpje van het Sinterklaasjournaal van deze maand ziet hij er een stuk mooier uit als in het filmpje van mei (zie FEE het adoratietopic van Stefan)
Ik zal Bram ook zeker missen, ben er dan ook mee opgegroeid.. maar wie weet hoe goed Stefan het gaat doen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik zal Bram zeker missen....maar ik denk dat Stefan ons nog zal verrassen.
ow, er kwam zo een resume overflakkee over de punten en puntenverdeling...quote:
Precies, ik denk dat het wel goed gaat komen. Het interview en de foto's in de Sint Glossy zijn erg goed en mooi. En Juul staat erin!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zal Bram ook zeker missen, ben er dan ook mee opgegroeid.. maar wie weet hoe goed Stefan het gaat doen!
Nou, dan kocht ik er wel 1 (A)quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef Albertoooo het volgende:
Wesley lijkt net zo'n oostblokker die straatkrantjes verkoopt bij de supermarkt
Welke, Juul?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:07 schreef arise het volgende:
Zo , ben er ook weer....![]()
Die ene kok ziet er niet echt gezond uit ..
Leuk he dat artikel in Sintquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat het wel goed gaat komen. Het interview en de foto's in de Sint Glossy zijn erg goed en mooi. En Juul staat erin!!![]()
Hebbie wel meer nodig dan 1 bord /kansloze humor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:09 schreef zoem het volgende:
Ze zijn aan het bedenken hoe ze de provincie kunnen laten komen op het bord
WILLEN JULLIE FOKKING WORST?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:09 schreef Albertoooo het volgende:
godver stel koters op de stoep met helloween
Ik las Bier van de Leckere kontquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:10 schreef SiGNe het volgende:
Ow ja, bier van De Leckere komt uit De Meern, was ik ook nog vergeten..
Daar ben ik geboren.. in De Meern, niet bij De Leckere.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:10 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ja, en vooral deze foto:
[ afbeelding ]
Jaaa diequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:10 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ja, en vooral deze foto:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jaaa dieDe Grote Vriendelijke Pepernoten Reus
Je hebt toch Fok?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
Ik wil ook tjetten met de epp... maar heb geen ipad
Is er een TopChef app? Wat leuk bedacht!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
vannacht bestellen als m'n salaris is overgemaaktquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
Broodje Mario, Pita Gyros van El Greco en patat van Manneke Pis op het Vredenburg, da's Utreg.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef Dekatria het volgende:
Hoe heet een saucijs uit de Utrechtste polder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand houdt mij tegen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef Dekatria het volgende:
Hoe heet een saucijs uit de Utrechtste polder?GheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
daar heeft een vos tegenaan staan te plassen zei de Kraan toch?
Snap het probleem niet, hij wilde toch saus?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
Uit dat lijstje telt alleen Manneke Pis mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Broodje Mario, Pita Gyros van El Greco en patat van Manneke Pis op het Vredenburg, da's Utreg.
http://live.topchef2011.nl/quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
potentiële TT!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
das waar, iemand die hem in het Utrechts kan zetten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Te lang denk ik.
Topchef #98: Waar 'n vos er tegenaan plast
Ik help zo even meequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja zeg, maar dan moeten we er nog even flink tegenaan gaan!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Snap het probleem niet, hij wilde toch saus?
dat zegt mijn man ook net!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:23 schreef Drassss het volgende:
Wat is Julius verrekte stil, ofja ik hoor hem eten naar binnen werken maar niet praten
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet in zijn microfoon gaat hijgen zoals hij wel eens doet.
Niet gek, ze hadden volgezeken sla aan de chefs gegeven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef arise het volgende:
een 5 krijgen ,en de chefs nog vriendelijk bedanken ..
En dan doen ze het al met zijn 2enquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:30 schreef Cateye2011 het volgende:
die heb ik al gemaakt, maar niet voor jullie
Inderdaad, ik moet Paul nog steeds de tijden sturenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:32 schreef Cateye2011 het volgende:
we moeten nog een gif hebben van "de tijd gaat nu in "
Montignac-stylequote:
Dan wel met Redzepi erbij... Dat zag er prachtig uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:32 schreef Cateye2011 het volgende:
we moeten nog een gif hebben van "de tijd gaat nu in "
wanneer was dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dan wel met Redzepi erbij... Dat zag er prachtig uit
Volgens mij is hij al de hele aflevering bezopen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef arise het volgende:
Wat staat de Kraan nu te kreunen , subtiel met je kleine vingertjes losmaken ...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef arise het volgende:
Die Anton stond helemaal onder de adrealine pillen..
Anton stond zo strak van de pillen dattie de opdracht in 5 minuten kon doen. Vandaar dattie met de mayo begonquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef arise het volgende:
Die Anton stond helemaal onder de adrealine ..
En wat ligt er op je bord? Een zoetje, zoutje, zuurtje?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:40 schreef Inkomen het volgende:
Ja tyfus, heb ik eindelijk mijn eten klaar, is het weer reclame
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:40 schreef Inkomen het volgende:
Ja tyfus, heb ik eindelijk mijn eten klaar, is het weer reclame
Vergeet het krokantje niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:41 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
En wat ligt er op je bord? Een zoetje, zoutje, zuurtje?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anton stond zo strak van de pillen dattie de opdracht in 5 minuten kon doen. Vandaar dattie met de mayo begon
als de smaken maar samen komen vind ik het goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:42 schreef Inkomen het volgende:
[..]![]()
Helaas, ik heb penne met spek en kaas met een saus van zout en peper. Sorry chef
Ze komen allemaal samen in mijn maagquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:43 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
als de smaken maar samen komen vind ik het goed.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ze komen allemaal samen in mijn maag
Julius wat zeg je?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ze komen allemaal samen in mijn maag
Deze vind ik geweldig voor de titel ..quote:
Nog in de winkel chef.quote:
die is inderdaad leuk, maar wel als FOKkingworst gespeld danquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef arise het volgende:
[..]
Deze vind ik geweldig voor de titel ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |