SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
hij typte sneller met zien fiengurs
Wat fijn om hier te mogen zijn!quote:
Als culinair toerist is het daar best aangenaamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat fijn om hier te mogen zijn!
Fijn? Het is een ware hel in die keuken van die man
En ik Priscillaquote:
Utregquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:01 schreef Dekatria het volgende:
Utreg jongeuh!
"Die had je mee moeten nemen van huis, is dat je niet verteld?"
Zeeland daarna nogquote:
Yupquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:10 schreef wonderer het volgende:
Echt onprettige TV met die Moshik, zeg. Bah.
Nee dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:23 schreef SiGNe het volgende:
Het is ook niet zo zeer "zeg het maar" maar "begrepen"
Dat had ik ookquote:Bij de topclass vond ik het gerecht ook tegenvallen.
Een gerecht met 35gram truffel (¤26,25) lijkt mij voornamelijk speciaal omdat het een duur ingrediënt is, niet omdat het ook echt een heerlijk gerecht is dat echt speciaal/apart is.
Mij lijkt het voornamelijk een overdaad aan truffel, truffelcarpaccio, truffeltartaar en truffelolie.
Zolang er vlees in het eten zit (verwerkt) eten vegetariërs het niet, da's wat anders dan wel leren schoenen dragen en totaal geen dierlijke producten gebruiken.quote:
Bon chef, had ik dan verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik nietHad het over stopwoordjes.
Dan garandeer ik je dat heel veel vegetariërs niet weten wat in hun eten zit, want er worden vrij veel vlees/kip-afgeleide producten, zoals bouillonen, gebruikt bij de bereiding van vegetarische recepten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef SiGNe het volgende:
Zolang er vlees in het eten zit (verwerkt) eten vegetariërs het niet,
als het tijdens de voorrondes gemaakt zou zijn door een kandidaat, zouden de chefs lopen miepen dat er geen bereiding zit bij de truffelsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:23 schreef SiGNe het volgende:
Bij de topclass vond ik het gerecht ook tegenvallen.
Een gerecht met 35gram truffel (¤26,25) lijkt mij voornamelijk speciaal omdat het een duur ingrediënt is, niet omdat het ook echt een heerlijk gerecht is dat echt speciaal/apart is.
Mij lijkt het voornamelijk een overdaad aan truffel, truffelcarpaccio, truffeltartaar en truffelolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |