Een typerend kenmerk van dat volk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is wel waar trouwens. Veel van die hipstermeisjes lijken in het begin wel interessant door hun wat alternatieve tik, maar al snel kom je erachter dat ze niet bepaald een mening hebben of enige algemene kennis bezitten.
Alternatieve tikken zijn oke. Een beetje reuring. Al moet er wel iemand achter schuilgaan inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is wel waar trouwens. Veel van die hipstermeisjes lijken in het begin wel interessant door hun wat alternatieve tik, maar al snel kom je erachter dat ze niet bepaald een mening hebben of enige algemene kennis bezitten.
Met zo'n retro dansvloer met lichtjes?quote:
Ik liep een keer 's nachts door Amsterdam en toen kwam ik langs Hotel Americain en in de bar zag ik allemaal van die 40+ ers helemaal los gaan. Leek een beetje op die clip van ABC, poison arrow.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met zo'n retro dansvloer met lichtjes?![]()
Ik zie jou al los gaan.
Ik wilde hier iets over de algemene kennis/eigen mening van vrouwen zeggen, maar dan kielhaalt Disana mequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Veel vrouwen hebben wel weinig interesses.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wilde hier iets over de algemene kennis/eigen mening van vrouwen zeggen, maar dan kielhaalt Disana me
Haha, det welse neet he junkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wilde hier iets over de algemene kennis/eigen mening van vrouwen zeggen, maar dan kielhaalt Disana me
Junk betekent hier trouwens niet 'junkie'quote:
Flikker eens op dat dialect van je.quote:
En ik kan het nog lezen ook nog.quote:
Cool nummer.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Junk betekent hier trouwens niet 'junkie'
That does it, Erik GS en ik komen een keer op je dance feest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is al een mapje '80's' aangemaakt op m'n externe HD.
Whehequote:
Ik leerde onlangs dat Eddie Murphy ooit nog eens een hitje heeft gemaakt.quote:
Duh. Best een grote.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik leerde onlangs dat Eddie Murphy ooit nog eens een hitje heeft gemaakt.
Achterlijk slecht nummer trouwens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duh. Best een grote.
Party all the time
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Achterlijk slecht nummer trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |