Deze schema's gebruik om de dag. Dus die ene dag I en de andere II en dan weer I etc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je die schema's eens posten? Ben wel benieuwd namelijk.
Mwa, ligt er aan wat je doet in 4 dagen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:32 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Het hele weekend, kan je goed gebruiken.
Zie mijn net geposte trainingsschema.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mwa, ligt er aan wat je doet in 4 dagen.
Snel overstappen op Stronglifts of Rippetoe, heb je veel sneller resultaat (en meer plezier) van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Schema I
Als warming up doe ik 20x free squats en 20x forward lunge. Daarna optrekken 3 sets van 6 tot 10 reps. Cable row 4 sets 10 reps. Deadlift zonder gewicht nog 4 sets 10 reps. Leg press 25kg 4 sets 10 reps. Barbell curl 4 sets 10 reps. Crunches 4 sets 15 reps gevolgd door 15 sit-ups. Plank 3 sets van 1 tot maximaal twee minuten.
Schema II
Als warming up: pushups 2 sets van 10 reps (langzaam en diep) en bankdrukken 1 set van 20 reps. Daarna weer bankdrukken 2 sets van 8 tot 10 reps zonder gewicht en daarna met (5kg aan iedere kant). Incline press met dumbbells 3 sets van 10 reps. Dumbbell flye 1 set van maximaal aantal herhalingen. Shoulder press 4 sets 10 reps. Lateral press 3 sets 10 reps. Dippen 4 sets van 8 tot maximaal 10 reps. Triceps press down 3 sets 10 reps. En als final touch one arm extention met dumbbells uiteraard, 1 set van maximaal aantal reps.
Aan het einde altijd 15 tot 25 minuten cardio op de loopband.
Oefeningen zonder gewicht zijn oefeningen waar ik bij kijk welke gewicht ik nog wel aan kan en welke niet.
Dat was het en blijf het zo doen de komende 2 weken. Eerste week zit er al op namelijk.
Dacht ik ook aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef 16meter het volgende:
Snel overstappen op Stronglifts of Rippetoe.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Snel overstappen op Stronglifts of Rippetoe, heb je veel sneller resultaat (en meer plezier) van.
Hoezo moet het offensief zijn? Jullie helpen mij toch dus advies is altijd welkom bij mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan.
No offence o.us, maar het klinkt alsof je schema in elkaar is gezet door een fitnessb0i.
Rippetoe, doen meer mensen hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoezo moet het offensief zijn? Jullie helpen mij toch dus advies is altijd welkom bij mij.
Ik heb het inderdaad laten maken. Na die drie weken ga ik pas beginnen met het echte werk, mijn lichaam moet weer wennen aan het bodybuilden namelijk.
De meeste mensen zijn nogal snel op hun teentjes getrapt als je ze advies wil geven vandaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef o.us het volgende:
Hoezo moet het offensief zijn? Jullie helpen mij toch dus advies is altijd welkom bij mij.
Ik heb het inderdaad laten maken. Na die drie weken ga ik pas beginnen met het echte werk, mijn lichaam moet weer wennen aan het bodybuilden namelijk.
Ok, dat verandert de zaak natuurlijk. Maar als je al dingen als pull-ups doet kun je ook wel Rippetoe met laag gewicht doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:11 schreef o.us het volgende:
Ik zal het overwegen maar die schema is speciaal aangepast aan mij omdat ik van een zware voetbalblessure kom waardoor mijn lichaam, spieren en conditie helemaal zwaar outdatted zijn. Blessures die net hersteld zijn (lees: twee maanden) kunnen zo weer vallen als er iets misgaat.
20x200 kg legpressen vind ik best netjes, dan ben je de skinny ecto fase al wel een tijdje voorbij..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
ROMANIAN DEADLIFT & GLUTE-HAM RAISE
En als je een beetje lijp wilt doen zijn jump squats wel leuk, of overhead squats. (doe ze zelf niet)
[..]
Niet echt.
[..]
Cable deadlifts..? Kom op man...
edit: Deze thread op BB.com zegt genoeg: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=885074&page=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |