Dat mag je vindenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind dat soort motivationfilmpjes zulke bullshit he![]()
Ja, ik krijg er ook een stijve plassert van :$quote:Ga jij daar echt harder van liften of naar de gym als je normaal niet zou gaan?
Fijn, dat je het even meldt.quote:Ik dus totaal niet.
Dat filmpje is idd nogalquote:Vaak ook van die motivation speeches enzo, met dit als hoogtepunt:
Legendarisch hoor, je speech van een a4'tje oplepelen
Juist; ipv anderen af te zeiken kan je ook vertellen waar jij door gemotiveerd wordt.quote:Maargoed, ieder zijn ding
Niet bepaalde filmpjes of halfnaakte wijven. Gewoon door de gedachte dat als ik morgenochtend opsta, ik groter ben dan toen ik vanochtend opstondquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat mag je vinden
[..]
Ja, ik krijg er ook een stijve plassert van :$
[..]
Fijn, dat je het even meldt.
[..]
Dat filmpje is idd nogal
[..]
Juist; ipv anderen af te zeiken kan je ook vertellen waar jij door gemotiveerd wordt.
Dat vind ik een goeie motivator.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Gewoon door de gedachte dat als ik morgenochtend opsta, ik groter ben dan toen ik vanochtend opstond
Gratz & keep it up bruh.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:23 schreef robuust89 het volgende:
Bankdrukken 65 kilo x 7PR!
Gaat de goede kant op
6x per week is te weinig?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:08 schreef CarbonC het volgende:
Als je je schema en de bijbehorende gewichten niet kunt onthouden train je te weinig.
Ik ben aan het eten jongen!.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:48 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
voor die jan smit bokserlichaam jwz
Rusttijden met een stopwatch ja, ik kan een hele uitleg geven of je leest het boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)666787814/index.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:30 schreef 16meter het volgende:
rusttijd timen met stopwatch?![]()
slaat nergens op, alsof het niet varieert hoeveel rust je nodig hebt.
en waarom train je zo vaak?
Nice, ik zit nu op 3 sets 5 reps 50kgquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:23 schreef robuust89 het volgende:
Bankdrukken 65 kilo x 7PR!
Gaat de goede kant op
Wat is gemiddeld? Bodyweight moet je toch wel redelijk snel kunnen halen hoor, zeker als je niet zoveel reps doet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nice, ik zit nu op 3 sets 5 reps 50kg
Geen idee wat een beetje gemiddeld BP gewicht is. Bodyweight ongeveer?
Hmm dan zou ik 75 snel moeten halen. Ik moet toegeven dat ik met 50kg vandaag al veel moeite had. Maar lang leve de lineaire groeiquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat is gemiddeld? Bodyweight moet je toch wel redelijk snel kunnen halen hoor, zeker als je niet zoveel reps doet.
Voor 1 RM's?quote:
Gemiddeld voor wie, mensen die 2 maanden trainen, 2 jaar, 20 jaar? Wel leuk om zo willekeurig wat cijfers op te noemen, maar niemand die 2 maanden traint doet 2x z'n BW bij DL, om maar een voorbeeld te noemen. Niemand die net traint drukt meteen 75 kg. Etc. Dus sja...quote:
als streefgetalquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Gemiddeld voor wie, mensen die 2 maanden trainen, 2 jaar, 20 jaar? Wel leuk om zo willekeurig wat cijfers op te noemen, maar niemand die 2 maanden traint doet 2x z'n BW bij DL, om maar een voorbeeld te noemen. Niemand die net traint drukt meteen 75 kg. Etc. Dus sja...
OHP = Overhead Press = Military Press? Ook leuk idd, die doe ik 37.5kg, daar blijft mijn lineaire progressie me echt verbazen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor 1 RM's?
Vind het mooie cijfers in ieder geval. Ik wil in ieder geval niet stoppen voor ik 100 kg kan, het heeft iets magisch. Van een OHP van 1x BW word ik helemaal nat trouwens. Laatste training 3x5x46, heerlijke oefening.
Kickbacks met je dumbbells?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:05 schreef minibeer het volgende:
Weet iemand nog goede oefeningen voor de triceps die je thuis kan doen? Ik heb dumbbells van 15 kg each. Ik probeer nu een handstand tegen de muur te doen en dan omhoog te drukken, maar daar kan ik niet echt reps mee maken(hoewel het al wat beter gaat). Ik weet dat thuis trainen minder goed is dan in de sportschool, maar ik heb nou eenmaal niet echt tijd vaak, en zo fanatiek ben ik nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |