Ik zou alvast de live chat opstarten als ik jou was, gaan installeren, nieuws berichten plaatsen en tzt eens kijken hoe het er mee staatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:23 schreef wc-eend het volgende:
Bij mij geen klachten over de Wehkamp, vanavond maar eens installeren als ik wat nieuwtjes heb getikt voor FOK!games...
Gister gewoon kunnen spelen, en nu vandaag beetje aan het spelen en elke keer die crash, (draaide xsplit en dxtory er naast om te streamen)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik krijg die crashes elke keer na +- 10 minuten spelen. Ik moet dan de hele computer opnieuw opstarten, heb jij dat ook?
Bij de limited edition zit de Back to Karkand expansion pack er gratis bij, dat zijn 4 maps uit bf2 in een moderne graphics jasje en met destruction. Maar die pack is nog niet uit en kan je tzt ook los kopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:34 schreef Re.active het volgende:
Als ik de gewone koop en daar dan physical warfare pack bij doe, wat mis je dan nog vergeleken met de limited edition? wordt er niet echt wijzer uit![]()
Kan wel blijven wachten op de retail van wehkamp maar denkt dat ik sneller online geholpen ben met keys
Waarschijnlijk losse verkoop of zeker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij de limited edition zit de Back to Karkand expansion pack er gratis bij, dat zijn 4 maps uit bf2 in een moderne graphics jasje en met destruction. Maar die pack is nog niet uit en kan je tzt ook los kopen.
Net ook ff gespeeld.. In mijn ervaring zijn er 2 optiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef -Dries- het volgende:
Wat is dat Seine Crossing trouwens een bout map.. Geen idee hoe ik die moet bespelen.
Ik pak altijd die auto, zet 'm tactisch neer en druk op F2.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Net ook ff gespeeld.. In mijn ervaring zijn er 2 opties
A: Tank.
B: Prone
Al het andere wat ik probeerde resulteerde in dood
Back to Karkand komt uit in December, en als je de limited edition hebt kun je hem dan downloaden door gewoon je serial in te voeren. Heb je de limited niet, kan je een aparte code voor karkand kopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:25 schreef Captainp00face het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Back to Karkand? Bij de limited edition zit er een code in die je moet invoeren of iets dergelijks? Of is het een kwestie van installeren?
Stel je hebt de normale versie- kun je dan alsnog een B2K code krijgen?
Die kan je als het goed is over twee maanden ook los kopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:25 schreef Captainp00face het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Back to Karkand? Bij de limited edition zit er een code in die je moet invoeren of iets dergelijks? Of is het een kwestie van installeren?
Stel je hebt de normale versie- kun je dan alsnog een B2K code krijgen?
Voor zover ik begreep is de serial van de LE gewoon tegelijkertijd je serial voor B2K als hij uitkomt..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:28 schreef Captainp00face het volgende:
Ah, die code is dus gerelateerd aan de serienummer die je in moet voeren?
Flaresquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:33 schreef ElmoFan het volgende:
Godverdomme ik ben eht echt zat dat ik om de 5 seconden gelockt word in een jet
Je moet naar dat alarm luisteren als die heel snel gaat dan is de raket bijna bij je en moet je flares uitgooienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
werkt verdomme voor geen ene meter
Klopt, net in de handleiding gelezen, geeft automatisch toegang.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:29 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep is de serial van de LE gewoon tegelijkertijd je serial voor B2K als hij uitkomt..
Rechtermuisknop ingedrukt houden en met de muis schuiven naar gewenste zichtveld? Of kan je niet helemaal achter je kijken? Ik heb ook even in de jet gezeten en idd meteen een lock.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:37 schreef ElmoFan het volgende:
En dan kan je ook niet achter je kijken ofzo he
Ik weet niet hoe de rest van je systeem eruit ziet, maar ik haal het volgende met de HD 6950quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef Rivalo het volgende:
Ik speel nu de game op mijn 4890 en het wil goed op medium/high.
Maar wil hogere framerates of het liefst ultra met zo rond de 40 FPS ofzo.
Is dan deze kaart voldoende?:
http://azerty.nl/0-2963-386848/asus-eah6950-dcii-2di4s-2gd5-.html
En die zet ik over naar een 6970 door hem over te klokken en de shaders open te zetten:
http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heerlijk, heb een FPS van tussen de 60 en 70 met alles op Ultra![]()
Systeem:
AMD Phenom II X4 956 @ 3,4 GHz
8 GB Ram
HD 6950 2 GB
Q9550 @ 2.8 Stock. Staat nu ook op 2.8 maar kan makkelijk 3.4 of 3.6. Maar staat op 2.8 anders werd het hier in de zomer beetje te warmquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de rest van je systeem eruit ziet, maar ik haal het volgende met de HD 6950
[..]
Dat is netjes man. Ik haal dat niet met mijn 580quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de rest van je systeem eruit ziet, maar ik haal het volgende met de HD 6950
[..]
1920x1080quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:12 schreef Masz het volgende:
[..]
Dat is netjes man. Ik haal dat niet met mijn 580
Op wat voor resolutie speel je?
Faler. Je hebt een nieuwe code nodig, dus helpdesken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef JDx het volgende:
Net opnieuw Productcode verzilveren gedaan, ik de code opnieuw invoeren, bla bla, alles gedaan, ga ik Origin opnieuw opstarten, kom ik WEEER bij battlelog site uit... ik wil gewoon spelen, niet naar die kaka site gvd... ik kan niet in die battlelog komen.
Net opnieuw geprobeerd, zegt ie, deze code is al gebruikt, ja duhhh, al 100 keer, waarom kan ik niet GAMEN DAN... KUT!...
Hoezo helpdesk, wat helpdesk? Hoe kom ik daar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Faler. Je hebt een nieuwe code nodig, dus helpdesken.
Er wordt HEEL slecht samen gewerkt. Ook kun je niet van kit wisselen voor je volgende spawn, geen suicide doen binnen zo'n menu om te wisselen en meer van dat soort ongein. Vooralsnog vind ik hem wel zwaar verCoD'ed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef JK het volgende:
Caspian Border draait gewoon op high nog beter dan de beta.
Alleen wat ik tot nu toe merk is dat er weinig wordt gespot en weinig wordt samengewerkt.
Support@ea.com. En gelukkig is het allemaal makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:42 schreef JDx het volgende:
Serieus, wat helpdesk? Ik heb die fucking game toch gekocht, waarom moet ik dan een helpdesk raadplegen? En welk adres moet ik dan mailen?
Thanks, maar hoezo te vinden? Ik koop een spel, ik gooi het in mijn DVD speler en dan wil ik gewoon spelen, niet dit gek%@#%@# toch???quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Support@ea.com. En gelukkig is het allemaal makkelijk te vinden
Je hebt echt 5 topics niet gelezen of troll much?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Thanks, maar hoezo te vinden? Ik koop een spel, ik gooi het in mijn DVD speler en dan wil ik gewoon spelen, niet dit gek%@#%@# toch???
Speciaal voor jou, kutjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef JDx het volgende:
Ja en? Alles wat ze zeggen doe ik en nog klopt niet, ik volg dit toch al sinds gisteravond 6uur... jezus, doe eens even alsof het aan mij ligt, is echt eerste spel waar ik geld voor betaal sinds 2004 (CSS) en het draait gewoon niet, WTF!!!
Was reactie op SpermSlicker
NES waren bij wijze van spreken 10 regels code waar huidige games in verhouding 1000 regels hebben of meer? scheve vergelijking. Maar het is domweg kut dat je aangewezen bent op de grillen van een uitgever voor iets wat je koopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef ems. het volgende:
Welcome to 2011.
Waren wel goede tijden. Ik weet nog goed dat ik een nieuw NES spelletje gekocht had en dan precies 10 minuten later weer thuis al aan het spelen wasNu zitten er bijna standaard fouten in, mensen kunnen niet spelen, patches moeten snel komen, server down want instability etc.
twitter:TomasDanko twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 12:54:00Honk Honk! You wanted car horns, we listened. Look out for upcoming patches. reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:TomasDanko twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 12:54:00Honk Honk! You wanted car horns, we listened. Look out for upcoming patches. reageer retweet
Claxons, nee daar zit ik op te wachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Euh in welke BF kon je je kit wisselen terwijl je levend was ? En suicide staat bij mij gewoon in het menu...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook kun je niet van kit wisselen voor je volgende spawn, geen suicide doen binnen zo'n menu om te wisselen en meer van dat soort ongein. Vooralsnog vind ik hem wel zwaar verCoD'ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |