Ik zou alvast de live chat opstarten als ik jou was, gaan installeren, nieuws berichten plaatsen en tzt eens kijken hoe het er mee staatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:23 schreef wc-eend het volgende:
Bij mij geen klachten over de Wehkamp, vanavond maar eens installeren als ik wat nieuwtjes heb getikt voor FOK!games...
Gister gewoon kunnen spelen, en nu vandaag beetje aan het spelen en elke keer die crash, (draaide xsplit en dxtory er naast om te streamen)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik krijg die crashes elke keer na +- 10 minuten spelen. Ik moet dan de hele computer opnieuw opstarten, heb jij dat ook?
Bij de limited edition zit de Back to Karkand expansion pack er gratis bij, dat zijn 4 maps uit bf2 in een moderne graphics jasje en met destruction. Maar die pack is nog niet uit en kan je tzt ook los kopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:34 schreef Re.active het volgende:
Als ik de gewone koop en daar dan physical warfare pack bij doe, wat mis je dan nog vergeleken met de limited edition? wordt er niet echt wijzer uit![]()
Kan wel blijven wachten op de retail van wehkamp maar denkt dat ik sneller online geholpen ben met keys
Waarschijnlijk losse verkoop of zeker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij de limited edition zit de Back to Karkand expansion pack er gratis bij, dat zijn 4 maps uit bf2 in een moderne graphics jasje en met destruction. Maar die pack is nog niet uit en kan je tzt ook los kopen.
Net ook ff gespeeld.. In mijn ervaring zijn er 2 optiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef -Dries- het volgende:
Wat is dat Seine Crossing trouwens een bout map.. Geen idee hoe ik die moet bespelen.
Ik pak altijd die auto, zet 'm tactisch neer en druk op F2.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Net ook ff gespeeld.. In mijn ervaring zijn er 2 opties
A: Tank.
B: Prone
Al het andere wat ik probeerde resulteerde in dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |