Heb hetzelfde hier. Ik kan bijv. wel een mooie nieuwe kaart kopen, maar dan mag ik ook meteen nieuwe voeding, extra koeling en kijken of ik überhaupt wel genoeg ruimte in deze kast heb checken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Ik drukte meteen op de parachute de eerste keer. Duurde een uur voor ik beneden was -_-
Schaamteloze repost:
Ik speel nu trouwens alles op low. Sucks.
PC is 2 jaar oud, maar ik heb geen zin om veel geld uit te geven aan een nieuw systeem. Ik kan wel een dikke videokaart kopen, maar als m'n CPU niets is, heeft dat ook geen zin.(Denk ik, hardware newb).
Is er ergens een topic oid voor technisch advies?
Check topic wat ik boven je posttequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb hetzelfde hier. Ik kan bijv. wel een mooie nieuwe kaart kopen, maar dan mag ik ook meteen nieuwe voeding, extra koeling en kijken of ik überhaupt wel genoeg ruimte in deze kast heb checken.
Ik ga toch maar voor een nieuwe computer
Ga ik volgende week maar ff bij elkaar bestellen.
Je hebt Origin niet nodig om op Battlelog te komen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Euribob het volgende:
Kutorigin, mij een beetje zeggen dat ik Origin niet heb, terwijl Origin sowieso nodig heb om op Battlelog te komen en op dat knopje te drukken. Wtf.
Precies, hoe denk je dat ik de hele dag op stats zit te kwijelen vanaf m'n werkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je hebt Origin niet nodig om op Battlelog te komen hoor
Ik sprong, zonder te weten via welke knop je de parachute moest openen... Dat werd dus een suicidequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Ik drukte meteen op de parachute de eerste keer. Duurde een uur voor ik beneden was -_-
Preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:45 schreef NML het volgende:
[..]
Precies, hoe denk je dat ik de hele dag op stats zit te kwijelen vanaf m'n werk
Nee, oké. Maar ik start Batllelog via Origin. Vervolgens wil ik via Batllelog BF3 starten en dan zgtie dat ik geen Origin heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je hebt Origin niet nodig om op Battlelog te komen hoor
Heb jij die update die linksonderin op Battlelog staat te knipperen, wel geinstalleerd? Daarmee kan volgens mij 't spel opgestart worden..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, oké. Maar ik start Batllelog via Origin. Vervolgens wil ik via Batllelog BF3 starten en dan zgtie dat ik geen Origin heb.
Kutorigin.
Gamemanager? Ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb jij die update die linksonderin op Battlelog staat te knipperen, wel geinstalleerd? Daarmee kan volgens mij 't spel opgestart worden..
Ik nog maar 30, zal ik jouw probleem ook maar meteen aankaarten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:59 schreef Sjapoela het volgende:
GVD nee hoor, zelfde als vanmorgen. Gedownload, en daarna kan ik niet inloggen op Battlelog
Dan maar in de wachtrij, 35 minuten
maar niet het potje gewonnen, dus zo veel nut heeft het dan niet he om te snipenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:53 schreef lordteddybeer het volgende:
Wat een lekkere pot 18-0 met sniper
http://battlelog.battlefi(...)/446680/1/231765985/
Ach, hij leert het wel af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar niet het potje gewonnen, dus zo veel nut heeft het dan niet he om te snipen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Euribob het volgende:
Kutorigin, mij een beetje zeggen dat ik Origin niet heb, terwijl Origin sowieso nodig heb om op Battlelog te komen en op dat knopje te drukken. Wtf.
Mag, maar ik denk dat hij mijn gegevens nodig heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik nog maar 30, zal ik jouw probleem ook maar meteen aankaarten?
Spijker op de kop. BF krijgt pas dimensie en vervolgens lange houdbaarheid vanwege de teambattles met close call ontknopingen. Gejuich op TS is dan de kers op de taart.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar niet het potje gewonnen, dus zo veel nut heeft het dan niet he om te snipen
En BoFquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Spijker op de kop. BF krijgt pas dimensie en vervolgens lange houdbaarheid vanwege de teambattles met close call ontknopingen. Gejuich op TS is dan de kers op de taart.
Dat is BF imo
Ik weet dat snipen niet de overwinning oplevert in BF maar ik vind het dan ook de meest nutteloze map voor conquest voorlopig. Ik kon kiezen of ik ga dood in de tunnel of ik ga snipen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik krijg die crashes elke keer na +- 10 minuten spelen. Ik moet dan de hele computer opnieuw opstarten, heb jij dat ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
Sinds hoelang heb je last van die crashes? gister wel gewoon kunnen spelen? (ik heb nu ook last van crashes (gewoon heel de pc freezed)
Heb er nog wel een voor je liggen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:17 schreef Captainp00face het volgende:
Nope, geen enkele limited edition in de stad. Alleen voor de 360.
Ook nog niets van Wehkamp gehad maar als die vandaag niet kwam; kwam die morgen.
Kut website.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou alvast de live chat opstarten als ik jou was, gaan installeren, nieuws berichten plaatsen en tzt eens kijken hoe het er mee staatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:23 schreef wc-eend het volgende:
Bij mij geen klachten over de Wehkamp, vanavond maar eens installeren als ik wat nieuwtjes heb getikt voor FOK!games...
Gister gewoon kunnen spelen, en nu vandaag beetje aan het spelen en elke keer die crash, (draaide xsplit en dxtory er naast om te streamen)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik krijg die crashes elke keer na +- 10 minuten spelen. Ik moet dan de hele computer opnieuw opstarten, heb jij dat ook?
Bij de limited edition zit de Back to Karkand expansion pack er gratis bij, dat zijn 4 maps uit bf2 in een moderne graphics jasje en met destruction. Maar die pack is nog niet uit en kan je tzt ook los kopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:34 schreef Re.active het volgende:
Als ik de gewone koop en daar dan physical warfare pack bij doe, wat mis je dan nog vergeleken met de limited edition? wordt er niet echt wijzer uit![]()
Kan wel blijven wachten op de retail van wehkamp maar denkt dat ik sneller online geholpen ben met keys
Waarschijnlijk losse verkoop of zeker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij de limited edition zit de Back to Karkand expansion pack er gratis bij, dat zijn 4 maps uit bf2 in een moderne graphics jasje en met destruction. Maar die pack is nog niet uit en kan je tzt ook los kopen.
Net ook ff gespeeld.. In mijn ervaring zijn er 2 optiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef -Dries- het volgende:
Wat is dat Seine Crossing trouwens een bout map.. Geen idee hoe ik die moet bespelen.
Ik pak altijd die auto, zet 'm tactisch neer en druk op F2.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Net ook ff gespeeld.. In mijn ervaring zijn er 2 opties
A: Tank.
B: Prone
Al het andere wat ik probeerde resulteerde in dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |