Die krijg je pas volgende week op zijn vroegstquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:23 schreef Pierrre het volgende:
Meer mensen bij Zavvi besteld? Ik heb m nog niet binnen
Zavvi duurt veel langer dan gamehubs en drie spellen heb ik nooit ontvangen en terug moeten claimen.. Worden per post uit Maleisie verzonden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:23 schreef Pierrre het volgende:
Meer mensen bij Zavvi besteld? Ik heb m nog niet binnen
Dries! Hoest jongen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef -Dries- het volgende:
Maar weer eens in deze thread een kijkje nemen.. Veel klachten zie ik.. Blijkbaar is het voor DICE vreselijk moeilijk om een vlekkeloze launch uit te voeren.. Maar goed, het is ook niet zomaar een game he.. Mixed feelings.
Vroeg me af hier nog oude BoFfers rondhangen uit het BF2 tijdperk. Was wel een tof clubje toen.
En over de game zelf kan ik kort zijn: beste MP FPS momenteel op de markt, maar zo'n grote verrassing is dat niet. Helaas zuig ik altijd wel hard in het begin bij BF spellen als ik de maps nog niet goed ken. Fuckt meteen mijn KDR op, maar ach, komt wel weer goed.
Als die geinstalleerd is hoef je de dvd niet meer te gebruikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Moet je het spel openen in Origin of via Battlelog of via het schijfje?
Ik heb hem opnieuw geprobeerd te installeren via Origin, alleen heeft hij nooit om schijf twee gevraagd.
Ik vind dit echt zo vreemd.
Als ik op Play druk krijg ik eerst het 'Launching' schermpje, daarna zegt Origin 'Status: Playing'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef rumiii het volgende:
[..]
Als die geinstalleerd is hoef je de dvd niet meer te gebruiken
Gewoon via origin.
Ligt het niet aan, heb net even de battlelog forums gekeken, maar heel veel mensen hebben problemen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn computer crashed de heletijd. op het moment dat hij crashed zijn dit de waarden:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch allemaal niet overdreven warm?
Had eerst extra mijn videokaart eruit gehaald, schoon gemaakt. dat scheelde al 15 graden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ligt het niet aan, heb net even de battlelog forums gekeken, maar heel veel mensen hebben problemen..
Sinds hoelang heb je last van die crashes? gister wel gewoon kunnen spelen? (ik heb nu ook last van crashes (gewoon heel de pc freezed)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had eerst extra mijn videokaart eruit gehaald, schoon gemaakt. dat scheelde al 15 graden.
Daarna de fans allemaal op 100% gezet, dik blazen hier.. dus ik vermoede ook al wat anders.
Zal de fora even checken.
HOMOOOOSS!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef -Dries- het volgende:
Maar weer eens in deze thread een kijkje nemen.. Veel klachten zie ik.. Blijkbaar is het voor DICE vreselijk moeilijk om een vlekkeloze launch uit te voeren.. Maar goed, het is ook niet zomaar een game he.. Mixed feelings.
Vroeg me af hier nog oude BoFfers rondhangen uit het BF2 tijdperk. Was wel een tof clubje toen.
En over de game zelf kan ik kort zijn: beste MP FPS momenteel op de markt, maar zo'n grote verrassing is dat niet. Helaas zuig ik altijd wel hard in het begin bij BF spellen als ik de maps nog niet goed ken. Fuckt meteen mijn KDR op, maar ach, komt wel weer goed.
Goed! Mag niet klagen van de dokter..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Goed! Met jou? Vette nostalgie trip ineens
Ultra, MP trouwens ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:08 schreef Floxcie het volgende:
Op wat voor settings spelen of hebben jullie allemaal campaign gespeeld? En beviel het?
Ik drukte meteen op de parachute de eerste keer. Duurde een uur voor ik beneden was -_-quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:09 schreef andreas612 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk gebasejumped
Dat is in rush?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:09 schreef andreas612 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk gebasejumped
[Game PC] Discussie hardware topic #7 BF3 here we comequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Ik drukte meteen op de parachute de eerste keer. Duurde een uur voor ik beneden was -_-
Schaamteloze repost:
Ik speel nu trouwens alles op low. Sucks.
PC is 2 jaar oud, maar ik heb geen zin om veel geld uit te geven aan een nieuw systeem. Ik kan wel een dikke videokaart kopen, maar als m'n CPU niets is, heeft dat ook geen zin.(Denk ik, hardware newb).
Is er ergens een topic oid voor technisch advies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |