En als dat te weinig effect heeft trekken ze de PVV er wel bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van rechts!
Terwijl links hem jaren geleden een verblijfsvergunning geweigerd heeft en nu gaat zitten janken, hoe smakeloos.
Dan stel ik voor om hem naar Belgie of vergelijkbaar land te sturen. PVV blij, Mauro (semi-)blij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar men heeft de mogelijkheid met de hand over het hart te strijken, doet dit echter niet omdat de hete adem van de PVV in de nek blaast.
Je blijft maar hameren op de doodnormale beslissing die Albayrak destijds moest nemen. Wordt een beetje stoffig hoor, die plaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja alles is weer de schuld van de PVV en het kabinet, dat ze gewoon Albayraks beslissing hanteren is maar een detail zeker?
Ja en de PvdA en co. komen er weer goed medemensliefhebbend uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En als dat te weinig effect heeft trekken ze de PVV er wel bij.
Kansloos.
Doodnormale beslissing.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je blijft maar hameren op de doodnormale beslissing die Albayrak destijds moest nemen. Wordt een beetje stoffig hoor, die plaat
Maar zo werkt het systeem niet. Uitgeprocedeerd = terug naar land van herkomst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:20 schreef waht het volgende:
Dan stel ik voor om hem naar Belgie of vergelijkbaar land te sturen. PVV blij, Mauro (semi-)blij.
En nu win je de koelkast?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doodnormale beslissing.
Precies, dat is alles wat ik wou horen.
Maar ik neem aan dat Nederland geen enkel recht heeft om hem in Angola te houden, en hem ervan te beletten naar België te gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zo werkt het systeem niet. Uitgeprocedeerd = terug naar land van herkomst.
Volgens wiens regels?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zo werkt het systeem niet. Uitgeprocedeerd = terug naar land van herkomst.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar men heeft de mogelijkheid met de hand over het hart te strijken, doet dit echter niet omdat de hete adem van de PVV in de nek blaast.
Mooi valkuil... ik zit er klaar voorquote:
Uiteraard, hij is zwart en dat is vies, heil Wilders en opgekankert met die spiegeltjes en kraaltjes mongool.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:23 schreef Friek_ het volgende:
De selectieve verontwaardiging is volgens mij vleesgeworden in onze heer Voorschrift.
Mauro kan ook nu naar België vertrekken als hij dat wil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat Nederland geen enkel recht heeft om hem in Angola te houden, en hem ervan te beletten naar België te gaan.
O ja, als blijkt dat Mauro ook het dialect spreekt, mag hij blijven van mij
Nee, de Mauro bokaal voor meest doortastende user.quote:
Moderatie!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, hij is zwart en dat is vies, heil Wilders en opgekankert met die spiegeltjes en kraaltjes mongool.
Zo beter in je straatje?
Ja, ben ik een keer feitelijk en is het weer niet goed voor Friek_.quote:
Waar heb je in doorgetast dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de Mauro bokaal voor meest doortastende user.
Tegen jou doordrammen, net zoals Mauro en de oppositie doet.quote:
Mauro mag dat, die is zielug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tegen jou doordrammen, net zoals Mauro en de oppositie doet.
Ik heb alleen geen stempel van Albayrak op m'n CV, dat is wel weer klote.
Nou ik voel me helemaal verdoordramd, zozeer dat ik er helemaal speechless van benquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tegen jou doordrammen, net zoals Mauro en de oppositie doet.
Ik heb alleen geen stempel van Albayrak op m'n CV, dat is wel weer klote.
Heb je het ooit demagogischer gegeten dan dit?quote:
Het valt me altijd wel op je hyperbolen gebruikt om je tegenstanders weg te zetten, terwijl je zelf ook met je (zeer flink) rechtse denkbeelden met bijbehorende oorlogsretoriek nu ook niet op zijn zachtst gezegd vrij van zonden bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, hij is zwart en dat is vies, heil Wilders en opgekankert met die spiegeltjes en kraaltjes mongool.
Zo beter in je straatje?
Mooi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik voel me helemaal verdoordramd, zozeer dat ik er helemaal speechless van ben
Was hij zo goed?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik voel me helemaal verdoordramd, zozeer dat ik er helemaal speechless van ben
Jawel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je het ooit demagogischer gegeten dan dit?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |