Angola boycot Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef waht het volgende:
[..]
Veiligheidsraad neemt resolutie aan over verblijf Mauro in Nederland.
Hij is niet uitsluitend een speelbal van de oppositie maar net zo goed van de zittende regering, die zich uit de naad werkt om de PVV hierin tegemoet te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, hij is een speelbal dit wordt gebruikt en misbruikt voor eigen politiek gewin voor de oppositie, de hem nota bene jaren geleden zelf de laan uit hebben gestuurd.
Ziekelijk, en dat neem ik de oppositie kwalijk.
De PVV hoeft helemaal niet tegemoet te worden gekomen want Mauro stond al lang voor dit kabinet geregistreerd als uitgeprocedeerde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is niet uitsluitend een speelbal van de oppositie maar net zo goed van de zittende regering, die zich uit de naad werkt om de PVV hierin tegemoet te komen.
Kwestie Mauro ontketent internationale crisis. Wereldoorlog dreigt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
China boycot bezoek Dalai Lama aan Mauro.
En de huidige regering is nu het klaasje omdat ze de wet moeten hanteren en uitvoeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, hij is een speelbal dit wordt gebruikt en misbruikt voor eigen politiek gewin voor de oppositie, de hem nota bene jaren geleden zelf de laan uit hebben gestuurd.
Het is allemaal de schuld van rechts!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En de huidige regering is nu het klaasje omdat ze de wet moeten hanteren en uitvoeren.
Maar men heeft de mogelijkheid met de hand over het hart te strijken, doet dit echter niet omdat de hete adem van de PVV in de nek blaast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De PVV hoeft helemaal niet tegemoet te worden gekomen want Mauro stond al lang voor dit kabinet geregistreerd als uitgeprocedeerde.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja alles is weer de schuld van de PVV en het kabinet, dat ze gewoon Albayraks beslissing hanteren is maar een detail zeker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar men heeft de mogelijkheid met de hand over het hart te strijken, doet dit echter niet omdat de hete adem van de PVV in de nek blaast.
En als dat te weinig effect heeft trekken ze de PVV er wel bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van rechts!
Terwijl links hem jaren geleden een verblijfsvergunning geweigerd heeft en nu gaat zitten janken, hoe smakeloos.
Dan stel ik voor om hem naar Belgie of vergelijkbaar land te sturen. PVV blij, Mauro (semi-)blij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar men heeft de mogelijkheid met de hand over het hart te strijken, doet dit echter niet omdat de hete adem van de PVV in de nek blaast.
Je blijft maar hameren op de doodnormale beslissing die Albayrak destijds moest nemen. Wordt een beetje stoffig hoor, die plaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja alles is weer de schuld van de PVV en het kabinet, dat ze gewoon Albayraks beslissing hanteren is maar een detail zeker?
Ja en de PvdA en co. komen er weer goed medemensliefhebbend uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En als dat te weinig effect heeft trekken ze de PVV er wel bij.
Kansloos.
Doodnormale beslissing.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je blijft maar hameren op de doodnormale beslissing die Albayrak destijds moest nemen. Wordt een beetje stoffig hoor, die plaat
Maar zo werkt het systeem niet. Uitgeprocedeerd = terug naar land van herkomst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:20 schreef waht het volgende:
Dan stel ik voor om hem naar Belgie of vergelijkbaar land te sturen. PVV blij, Mauro (semi-)blij.
En nu win je de koelkast?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doodnormale beslissing.
Precies, dat is alles wat ik wou horen.
Maar ik neem aan dat Nederland geen enkel recht heeft om hem in Angola te houden, en hem ervan te beletten naar België te gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zo werkt het systeem niet. Uitgeprocedeerd = terug naar land van herkomst.
Volgens wiens regels?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zo werkt het systeem niet. Uitgeprocedeerd = terug naar land van herkomst.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi valkuil... ik zit er klaar voorquote:
Uiteraard, hij is zwart en dat is vies, heil Wilders en opgekankert met die spiegeltjes en kraaltjes mongool.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:23 schreef Friek_ het volgende:
De selectieve verontwaardiging is volgens mij vleesgeworden in onze heer Voorschrift.
Mauro kan ook nu naar België vertrekken als hij dat wil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat Nederland geen enkel recht heeft om hem in Angola te houden, en hem ervan te beletten naar België te gaan.
O ja, als blijkt dat Mauro ook het dialect spreekt, mag hij blijven van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |