Nee, de Mauro bokaal voor meest doortastende user.quote:
Moderatie!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, hij is zwart en dat is vies, heil Wilders en opgekankert met die spiegeltjes en kraaltjes mongool.
Zo beter in je straatje?
Ja, ben ik een keer feitelijk en is het weer niet goed voor Friek_.quote:
Waar heb je in doorgetast dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de Mauro bokaal voor meest doortastende user.
Tegen jou doordrammen, net zoals Mauro en de oppositie doet.quote:
Mauro mag dat, die is zielug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tegen jou doordrammen, net zoals Mauro en de oppositie doet.
Ik heb alleen geen stempel van Albayrak op m'n CV, dat is wel weer klote.
Nou ik voel me helemaal verdoordramd, zozeer dat ik er helemaal speechless van benquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tegen jou doordrammen, net zoals Mauro en de oppositie doet.
Ik heb alleen geen stempel van Albayrak op m'n CV, dat is wel weer klote.
Heb je het ooit demagogischer gegeten dan dit?quote:
Het valt me altijd wel op je hyperbolen gebruikt om je tegenstanders weg te zetten, terwijl je zelf ook met je (zeer flink) rechtse denkbeelden met bijbehorende oorlogsretoriek nu ook niet op zijn zachtst gezegd vrij van zonden bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, hij is zwart en dat is vies, heil Wilders en opgekankert met die spiegeltjes en kraaltjes mongool.
Zo beter in je straatje?
Mooi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik voel me helemaal verdoordramd, zozeer dat ik er helemaal speechless van ben
Was hij zo goed?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik voel me helemaal verdoordramd, zozeer dat ik er helemaal speechless van ben
Jawel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je het ooit demagogischer gegeten dan dit?
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het valt me altijd wel op je hyperbolen gebruikt om je tegenstanders weg te zetten, terwijl je zelf ook met je (zeer flink) rechtse denkbeelden met bijbehorende oorlogsretoriek nu ook niet op zijn zachtst gezegd vrij van zonden bent.
Nee, die mafklappers hadden ze al lang uit de partij moeten smijten, stel dwarsliggers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:32 schreef Cerbie het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan Koppejan en Ferrier trouwens?
Dat kan je ook helemaal niet, als vrouw.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat als vrouw nu weten. Ik wou hem gewoon niet kwetsen
Ik vind het twee rare vogels in ieder geval, nog afgezien van hun dissident-status.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:32 schreef Cerbie het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan Koppejan en Ferrier trouwens?
Kwam net deze column tegen. Geen literair hoogstandje, maar de kern klopt precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, die mafklappers hadden ze al lang uit de partij moeten smijten, stel dwarsliggers.
*pats*... recht in de roos.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kwam net deze column tegen. Geen literair hoogstandje, maar de kern klopt precies.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kwam net deze column tegen. Geen literair hoogstandje, maar de kern klopt precies.
Ik kan je wel behoorlijk opfokken andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan je ook helemaal niet, als vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |