L’Universitéquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mais non! Tot 11 uur werken op een vrijdag?
Welk onmenselijke werkgever heb jij nou weer opgesnord?
Ja ze zullen niet hier meteen de vlag hijsen nee, maar Zuid Frankrijk, de Alpen en de Balkan zullen wel het strijdtoneel worden van onze troepen ook. Bovendien hebben die landen ook genoeg beschikking over moderne wapens en training wat het nogal een andere oorlog maakt dan de gemiddelde zandbak speeltijd in het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die legers moeten eerst deze kan opkomen, dat vormt juist het probleem, al helemaal op logistiek gebied.
Tentamens?quote:
U is koffiejufrouw?quote:
Ah I see, dat betekent koffie lurken dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
Nee, er moet een onderzoekje af voor maandag
Ik zat bijna goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah I see, dat betekent koffie lurken dus.
Ben bang van niet. Ik ben een cruciaal onderdeel van de organisatie (niet mijn woordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah I see, dat betekent koffie lurken dus.
Ik overleef niet eens 1 college zonder een grote bak koffie naast m'n boeken, laat staan een hele avond tot 23:00.quote:
Leg mij eens uit waarom wij troepen naar Zuid Frankrijk zouden moeten sturen als er oorlog uitbreekt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ze zullen niet hier meteen de vlag hijsen nee, maar Zuid Frankrijk, de Alpen en de Balkan zullen wel het strijdtoneel worden van onze troepen ook. Bovendien hebben die landen ook genoeg beschikking over moderne wapens en training wat het nogal een andere oorlog maakt dan de gemiddelde zandbak speeltijd in het Midden-Oosten.
En cruciale onderdelen van de organisatie mogen geen koffie drinken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Ik ben een cruciaal onderdeel van de organisatie (niet mijn woorden)
Ach jong, jij bent verwend met het bedrijfslevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik overleef niet eens 1 college zonder een grote bak koffie naast m'n boeken, laat staan een hele avond tot 23:00.
Kan je het onderzoek niet uitbesteden aan India?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Ik ben een cruciaal onderdeel van de organisatie (niet mijn woorden)
Hm, ik had een Senseo op m'n bureau.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach jong, jij bent verwend met het bedrijfsleven
Het gaat niet goed als ik nu koffie ga drinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En cruciale onderdelen van de organisatie mogen geen koffie drinken?
Kasteel Zweinstein is rond die tijd reuze gezellig. Tenminste, als ik die documentaire mag geloven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik overleef niet eens 1 college zonder een grote bak koffie naast m'n boeken, laat staan een hele avond tot 23:00.
Neuh. Het is softcore beta. Dus dat kunnen ze daar niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je het onderzoek niet uitbesteden aan India?
Ja maar daar hebben ze geen koffie, rukschool.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kasteel Zweinstein is rond die tijd reuze gezellig. Tenminste, als ik die documentaire mag geloven.
Neem aan dat de overige Europese landen nog enige vorm van bondgenootschap behouden, daarom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom wij troepen naar Zuid Frankrijk zouden moeten sturen als er oorlog uitbreekt?
Laat ze het lekker zelf oplossen, Spanje weet dondersgoed dat als ze militaire successen boeken ze keihard een atoombom op Barcelona en Madrid kunnen verwachten (ja, ik zie Sarko voor zo'n instabiel figuur aan).
En ik zie Griekenland nog niet door de Balken trekken (die niets ermee te maken hebben) alleen maar om de EU een lesje te leren, tegen die tijd zijn ze militair gezien al helemaal vermoed.
Wat betreft de training, de Grieken zijn helemaal een lachwekkend nummertje, ze hebben enkele jaren geleden de modernste Duitse tanks gekocht. Maar omdat ze het niet eens konden worden omtrent contracten met de munitie hebben die tanks nog nooit een echte granaat afgevuurd, laat staan dat ze überhaupt iets in stock hebben. En uit ervaring kan ik je vertellen dat je veel in de simulator kunt oefenen, but it is not close to the real thing.
Valt tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze geen koffie, rukschool.
Zie je hem?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem aan dat de overige Europese landen nog enige vorm van bondgenootschap behouden, daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |