Het gaat niet goed als ik nu koffie ga drinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En cruciale onderdelen van de organisatie mogen geen koffie drinken?
Kasteel Zweinstein is rond die tijd reuze gezellig. Tenminste, als ik die documentaire mag geloven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik overleef niet eens 1 college zonder een grote bak koffie naast m'n boeken, laat staan een hele avond tot 23:00.
Neuh. Het is softcore beta. Dus dat kunnen ze daar niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je het onderzoek niet uitbesteden aan India?
Ja maar daar hebben ze geen koffie, rukschool.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kasteel Zweinstein is rond die tijd reuze gezellig. Tenminste, als ik die documentaire mag geloven.
Neem aan dat de overige Europese landen nog enige vorm van bondgenootschap behouden, daarom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom wij troepen naar Zuid Frankrijk zouden moeten sturen als er oorlog uitbreekt?
Laat ze het lekker zelf oplossen, Spanje weet dondersgoed dat als ze militaire successen boeken ze keihard een atoombom op Barcelona en Madrid kunnen verwachten (ja, ik zie Sarko voor zo'n instabiel figuur aan).
En ik zie Griekenland nog niet door de Balken trekken (die niets ermee te maken hebben) alleen maar om de EU een lesje te leren, tegen die tijd zijn ze militair gezien al helemaal vermoed.
Wat betreft de training, de Grieken zijn helemaal een lachwekkend nummertje, ze hebben enkele jaren geleden de modernste Duitse tanks gekocht. Maar omdat ze het niet eens konden worden omtrent contracten met de munitie hebben die tanks nog nooit een echte granaat afgevuurd, laat staan dat ze überhaupt iets in stock hebben. En uit ervaring kan ik je vertellen dat je veel in de simulator kunt oefenen, but it is not close to the real thing.
Valt tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze geen koffie, rukschool.
Zie je hem?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem aan dat de overige Europese landen nog enige vorm van bondgenootschap behouden, daarom.
Net als het laatste deel van die tyfus saga, ik haat dat happy end.quote:
Nog maximaal een maand, dan zou immers de horrorwinter des doods beginnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
Ik kijk naar buiten en wil naar de green toe
Wie weet hoe lang we dit jaar nog dit weer hebben.
Denk het wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie je hem?
Europeanen zijn laf, dacht je nu echt dat die voor elkaar een hand uitsteken? Echt niet.
Tsja. Lekker dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog maximaal een maand, dan zou immers de horrorwinter des doods beginnen.
Ik vraag me overigens af hoe de NAVO gaat handelen wanneer een NAVO lidstaat een andere NAVO lidstaat aanvalt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan hebben we een verschil van mening.
De horrorwinter des doods?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog maximaal een maand, dan zou immers de horrorwinter des doods beginnen.
Ik ben gedisciplineerd. Ik kan dat niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat onderzoek kan wachten, de green niet, trek uw conclusie.
Ja. Jij gaat als eerste dood, warmbloedige sub-Saharaneger.quote:
Maar snel een ticket terug boeken naar mijn homies in Afrika dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Jij gaat als eerste dood, warmbloedige sub-Saharaneger.
Je bent de pineut.quote:
Zie de situatie omtrent Cyprus, toen Griekenland en Turkije slaags raakten zaten ze beiden in de NAVO.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af hoe de NAVO gaat handelen wanneer een NAVO lidstaat een andere NAVO lidstaat aanvalt.
Zo klopt 'ie wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef robin007bond het volgende:
Wat haat ik het als landen binnen onze unie hun begroting niet op orde hebben.
Ik vind dat we dan de aanvallende partij moeten royeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af hoe de NAVO gaat handelen wanneer een NAVO lidstaat een andere NAVO lidstaat aanvalt.
Toch geen Piet Paulusma voorspelling he?quote:
Ja jij vindt dat, maar is het dan nog steeds een voor allen allen voor een?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat we dan de aanvallende partij moeten royeren.
quote:
quote:Winter des doods
Het Duitse weerbureau Donnerwetter voorspelt een 'horrorwinter' en Britse meteorologen spreken nu al over een 'winter des doods'. De kans dat we dit jaar een witte kerst beleven, zou 40 procent zijn en de temperaturen kunnen in januari 's nachts tot min 25 graden dalen.
Wat de neuk?quote:
Omdat je een waardeloze weersvoorspeller bent?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk?
Waarom moest ik na 3 jaar nou net deze winter uitkiezen om terug te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |