Bron?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:28 schreef GSbrder het volgende:
Een ambulance heeft een kind doodgemaakt doordat de tomtom niet up-to-date was
quote:
twitter:niekehoitink twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 13:03:48Ambulance Wageningen weg kwijt: ambu reed met niet-geupdate navigatie. Kind dat gereanimeerd moest worden is overleden. #omroepgld reageer retweet
Heerlijke humor. Tikkeltje flauw soms, maar vooruit.quote:
Shit happens. Dat noemen we een "ongeluk".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]twitter:niekehoitink twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 13:03:48Ambulance Wageningen weg kwijt: ambu reed met niet-geupdate navigatie. Kind dat gereanimeerd moest worden is overleden. #omroepgld reageer retweet
Als ik het gezeik omtrent de achtervolging op de A2 zie heb ik wel het vermoeden dat het zo gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Shit happens. Dat noemen we een "ongeluk".
Of gaan we hier ook weer "alles overhoop halen om dit in de toekomst te voorkomen"?
Cru maar wel grappigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef eriksd het volgende:
Mja, het kind is dus niet overleden door de ambulance. Het is overleden door een hartstilstand.
Taskforce TomTom Updating!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Shit happens. Dat noemen we een "ongeluk".
Of gaan we hier ook weer "alles overhoop halen om dit in de toekomst te voorkomen"?
Ben er ook bang voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik het gezeik omtrent de achtervolging op de A2 zie heb ik wel het vermoeden dat het zo gaat gebeuren.
Doet me denken aan het integratiedebat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.
In een land waar je je nergens druk om hoeft te maken om rond te komen gaan mensen zich vervelen en overal mee bemoeien. Dan zit je al snel met 17 miljoen psychologen die zichzelf bezig moeten houden.
In een land waar je je nergens druk om hoeft te maken gaat de politiek zich vervolgens diepgaand met 1 asielzoeker bemoeien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.
In een land waar je je nergens druk om hoeft te maken om rond te komen gaan mensen zich vervelen en overal mee bemoeien. Dan zit je al snel met 17 miljoen psychologen die zichzelf bezig moeten houden.
Ik wacht op de naam...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Doet me denken aan het integratiedebat.
Toch wel jammer dat de ondergang van Europese macht nou net moet gebeuren in ons leven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In een land waar je je nergens druk om hoeft te maken gaat de politiek zich vervolgens diepgaand met 1 asielzoeker bemoeien.
Oh wacht, mischien zouden we ons druk moeten maken over het feit dat ons land de komende jaren structurele financiële veranderingen tegemoet gaat? En dat de politieke verhoudingen, als wij onze schulden door China / Rusland / rijke Arabieren laten financieren, ook keihard gaan verschuiven.
Ach wat, dat is niet belangrijk, dat kunnen we wel negeren.
Wut?quote:Welten (56), die gisteren de Zilveren Medaille van de stad kreeg, heeft recht op een beloning van 250.000 euro per jaar. Het bedrag wordt tot zijn pensioengerechtigde leeftijd door de gemeente uitbetaald.
Hihiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In een land waar je je nergens druk om hoeft te maken gaat de politiek zich vervolgens diepgaand met 1 asielzoeker bemoeien.
Oh wacht, mischien zouden we ons druk moeten maken over het feit dat ons land de komende jaren structurele financiële veranderingen tegemoet gaat? En dat de politieke verhoudingen, als wij onze schulden door China / Rusland / rijke Arabieren laten financieren, ook keihard gaan verschuiven.
Ach wat, dat is niet belangrijk, dat kunnen we wel negeren.
Ik vind het ronduit erger dat wij ons straks moeten conformeren aan de wensen van buitenlandse mogendheden, al helemaal dat er mensen zijn dat het een goed idee is nog meer macht naar Brussel te sturen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat de ondergang van Europese macht nou net moet gebeuren in ons leven.
Ja ach het zou me niet zoveel uit maken in principe, globalisering is iets waar ik nog steeds volkomen achter sta, maar als ik kijk hoe wij honderden jaren de wereld behandeld hebben belooft dat weinig goeds wanneer het payback time is straks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit erger dat wij ons straks moeten conformeren aan de wensen van buitenlandse mogendheden, al helemaal dat er mensen zijn dat het een goed idee is nog meer macht naar Brussel te sturen.
Maarja, in de DDR waren er eind 1989 ook nog communisten die dachten dat het communistische ideaal briljant was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |