Leuke maincard! Ben ook heel benieuwd naar het UFC debuut van Hioki. Zou hij voor het eerste echte Japanse succes kunnen zorgen?quote:Official fight card
Preliminary card (Facebook)
Middleweight bout: Dustin Jacoby vs. Clifford Starks
Middleweight bout: Chris Camozzi vs. Francis Carmont
Lightweight bout: Ramsey Nijem vs. Danny Downes
Light Heavyweight bout: Brandon Vera vs. Eliot Marshall
Preliminary card (Spike TV)
Featherweight bout: Tyson Griffin vs. Bart Palaszewski
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Donald Cerrone
Main card
Featherweight bout: Hatsu Hioki vs. George Roop
Bantamweight bout: Scott Jorgensen vs. Jeff Curran
Heavyweight bout: Mirko Filipović vs. Roy Nelson
Heavyweight bout: Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
Welterweight bout: B.J. Penn vs. Nick Diaz
Ik dacht ook al waar the hell heeft hij het overquote:
Vanaf deze UFC gaan we weer helemaal op FOK! verder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef n00cL30n het volgende:
Doen we deze nou ook nog op mmaplayground?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zo zal het geschieden.
UFC 136 om er effe in te komen
UFC 137 telt mee voor season 2
Gelukkig, ik was al bang dat het in 2013 zou plaatsvindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Volgens Tatame.com: Jose Aldo vs. Chad Mendes for the UFC title, on 2012
Reactie op eerste stuk:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef kevin_ het volgende:
Eens kijken of de neus van Brandon Vera heel blijft.![]()
[ afbeelding ]
Lastige ronde.
Ik heb het idee dat Diaz teveel respect heeft voor Penn en dat hij daardoor gaat verliezen. Kongo kan ook heel wat incasseren, heeft zelf veel power en heeft veel meer ervaring. Moeilijk allemaal. Cro Cop liet de afgelopen 3x ook maar erg weinig zien, die gaat weer K.O. ben ik bang. Cerrone is veelte veelzijdig voor Siver.
Wel veel zin in.
Iemands ass whoopen? Je weet niet eens wie zijn tegenstander is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Reactie op eerste stuk:![]()
Reactie op tweede stuk:Mirko gaat iemands ass whoopen met een glimlach op zn gezicht
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemands ass whoopen? Je weet niet eens wie zijn tegenstander is?
Daarnaast is het helemaal niet gek dat Kevin_ denkt dat er (te)veel respect is aan de zijde van Diaz, als je zijn interviews hebt gehoord over BJ zijn idool is, mensen niet pijn willen doen, ook al uit 'the fight game' willen stappen voor de Daley fight..
Ik zeg niet dat hij gelijk heeft, maar ik snap zijn redenatie.
Correct, laatste tijd was het altijd 00:00 uur, maar om 01:00 uur ben ik ook nog wel wakkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef kevin_ het volgende:
[..]![]()
UFC 137 weigh-ins today! Watch live at 7 pm ET/4 pm PT on UFC.com
1 uur 's nachts als ik het goed heb.
volgens mij vergis je een dag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Hatsu Hioki vs. George Roop
Scott Jorgensen vs. Jeff Curran
Mirko Filipovic vs. Roy Nelson (Go Big County)
Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
B.J. Penn vs. Nick Diaz
Straks gezellig de facbook fights kijken?
Die mensen zijn er altijd weerquote:
Idd, is ook mijn pick. Hoop dat hij het waar kan maken in de UFC.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weinig mensen gaan voor Hioki. Vreemd, want dat is echt een beest.
@kevin en Geo was niets persoonlijk mee bedoeld hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemands ass whoopen? Je weet niet eens wie zijn tegenstander is?
Daarnaast is het helemaal niet gek dat Kevin_ denkt dat er (te)veel respect is aan de zijde van Diaz, als je zijn interviews hebt gehoord over BJ zijn idool is, mensen niet pijn willen doen, ook al uit 'the fight game' willen stappen voor de Daley fight..
Ik zeg niet dat hij gelijk heeft, maar ik snap zijn redenatie.
Jups, had hem voor de zekerheid nog ff opgezocht, hoop inderdaad dat hij zijn faam waar kan maken in de UFC.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weinig mensen gaan voor Hioki. Vreemd, want dat is echt een beest.
Big Country is denk ik Medium Country met een gewicht van rond de 220-225quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Geo3kant het volgende:
Zo, fles cola en een reuze appelflap, laat die weigh ins maar komen![]()
Ben benieuwd naar Meathead + Big Country (medium?) hun fysiek+gewicht
Ik denk dat Dana zijn zin krijgt en hier de eerste UFC vechter uit de kast komtquote:
Nick Ring?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik denk dat Dana zijn zin krijgt en hier de eerste UFC vechter uit de kast komt
Oh ja die is er natuurlijk ook nog.quote:
Weigh ins zijn altijd snelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef Hooidraad het volgende:
Ik schakel net in, zijn ze al bij Siver?? Snel zeg.
http://www.ufc.tv/ufc/video/ufc-137-weigh-in/888quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Op de UFC site zie ik zo snel geen linkje, help please?
Vrijdag.. sexcetra? Nee is het te laat voor.. nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:13 schreef THEFXR het volgende:
niet veronica aanzetten,want daar houden jullie niet van
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
http://www.ufc.tv/ufc/video/ufc-137-weigh-in/888
Ik dacht al waar werd ik nou door verblind.. maar het was de reflectie van het licht op dat paardengebit van derquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Chandella
lacht onze Big Country uit
Hij had wat extra's aangetrokken... hij is dus in werkelijkheid veel lichter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:18 schreef Fenomeno het volgende:
252?
Heeft ie zoveel omgezet in spieren dan?
Haha, zag je die gast van de UFC hem en Nate wanhopig proberen tegen te houden? Diaz dacht f*ck it ik ben weg hier!quote:
Sowieso! Ik kijk echt uit naar dit gevecht! En deze card is natuurlijk al minimaal een 7 waard dankzij de aanwezigheid van Cro Copquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:22 schreef Geo3kant het volgende:
Hij was er al![]()
BJ is pissed.. NICE! Thanks nick!
Kongo is a motherfucking beast, ik baal er nog steeds van dat ik niet all in ging in zijn fight tegen Barryquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
Ik begin nu wel sterk te twijfelen tussen Kongo en Meathead. Ik ging voor Meat maar nu weet ik het even niet meer...
Ziet er goed uit iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef n00cL30n het volgende:
Nieuwe kleuren en banner staan trouwens wel beter bij MMAplayground.
Nee he, nog steeds zo'n dikkerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Nou die is niet veel afgevallen zo lijkt het.
Hater! Zometeen ga je ook nog eens lopen verkondigen dat je voor PSV bentquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:40 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Hater! Zometeen ga je ook nog eens lopen verkondigen dat je voor PSV bent
Even asngepast en mijn picks gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:32 schreef THEFXR het volgende:
Preliminary card (Facebook)
Middleweight bout: Dustin Jacoby vs. Clifford Starks
Middleweight bout: Chris Camozzi vs. Francis Carmont
Lightweight bout: Ramsey Nijem vs. Danny Downes
Light Heavyweight bout: Brandon Vera vs. Eliot Marshall
Preliminary card (Spike TV)
Featherweight bout: Tyson Griffin vs. Bart Palaszewski
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Donald Cerrone
Main card
Featherweight bout: Hatsu Hioki vs. George Roop
Bantamweight bout: Scott Jorgensen vs. Jeff Curran
Heavyweight bout: Mirko Filipovic vs. Roy Nelson
Heavyweight bout: Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
Welterweight bout: B.J. Penn vs. Nick Diaz
Thanks, het is dat de vuist van Diaz het verbergt, maar zegt BJ nou iets tegen hem?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
In de volgende vlog van Dana krijgen we het mooi in beeld zo te zien
Dit zijn ook mijn picks, met als enige verschil dat ik Downes nu nog wel zie winnen van Nijem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:19 schreef Hooidraad het volgende:
Main card
Penn vs. Diaz - DEC
Kongo vs. Mitrione - (T)KO, r3
Cro Cop vs. Nelson - (T)KO, r2*
Jorgensen vs. Curran - DEC
Hioki vs. Roop - SUB, r2
Prelims
Siver vs. Cerrone - SUB, r2
Griffin vs. Palaszewski - DEC
Vera vs. Marshall - (T)KO, r2
Nijem vs. Downes - DEC
Camozzi vs. Carmont - DEC
Jacoby vs. Starks - (T)KO, r1
*sorry roepie
Weet iemand waarom hij 25% moet inleveren? Zijn er nieuwe regels?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:09 schreef Fyodor het volgende:
Griffin heeft het niet gered trouwens....
Gevecht wordt nu catchweight @ 148 pounds en hij krijgt 25% minder uitbetaald.
Dunno, maar heb op 2 verschillende sites gelezen dat het 25% is. Best een flink bedrag dus!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Weet iemand waarom hij 25% moet inleveren? Zijn er nieuwe regels?
Zo ver ik weet is het altijd 10% geweest to nu toe..
quote:Main card
Penn vs. Diaz
15 minutes of WAR!!! Ik hoop echt dat ze vanaf minuut 1 gaan knallen ook al is de volgende
title shot vergeven aan Carlos Condit. Penn vs. Diaz is huge op zoveel levels!! Ben lang niet zo
pumped geweest voor een main event geloof ik
Kongo vs. Mitrione
Dit wordt ook een mooie pot hoor! Ik mag Kongo niet zo, maar ben bang dat hij net wat te
vroeg komt voor Mitrione. Meathead ontwikkelt zich prima maar Kongo is geen joke en Mitrione blinkt nog niet in 1 onderdeel uit om Kongo zodoende te pakken.
Cro Cop vs. Nelson
Fan van beide fighters en ik gun het ze allebei, maar ik ga toch uit van een snelle KO victory voor Nelson. CroCop is te oud, denkt zelfs na over retirement en lijkt al heel lang niet meer op de CroCop die we allemaal van PRIDE kennen.
Jorgensen vs. Curran
Ik was hoe dan ook voor Jorgensen gegaan, maar Curran zag er erg vreemd uit tijdens de
weigh-ins... dat ze zijn neefje maar naar de UFC halen
Hioki vs. Roop
Hioki's UFC debut.. cant fucking wait!!!!
Hopelijk weet hij de submission te pakken
quote:Spike TV fights
Siver vs. Cerrone
Hopelijk gaat Siver deze pot pakken, ik mag hem wel
Cerrone lijkt er wel erg gemakkelijk over te denken, mooie odds ook voor Siver.
Ik denk dat onze Duitse vriend de fight voor het grootste deel staande kan houden
Griffin vs. Palaszewski
UD voor Griffin
quote:Facebook fights
Vera vs. Marshall
Hopelijk weet Vera door deze pot weer op het juiste pad te komen. In mijn ogen een
loser leaves UFC fight.
Nijem vs. Downes
UD
Camozzi vs. Carmont
/care, Carmont by submission?
Jacoby vs. Starks
Ken beide mannen niet, maar ik hoor veel goeds over Jacoby. 3th round (T)KO.
Eigen schuld. Moet je maar op gewicht zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dunno, maar heb op 2 verschillende sites gelezen dat het 25% is. Best een flink bedrag dus!
Dat is dus helaas nog steeds niet opgelost. UFC Undisputed '09 en '10 waren vermakelijk, maar de houterige animaties houden wel behoorlijk de vaart uit de game, helaas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:00 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Ken het spel niet, maar het ziet er nog wel een beetje houterig uit.
Zijn nu live op maandag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:43 schreef THEFXR het volgende:
weet iemand waarom "inside mma" niet meer op vrijdag komt? kan iemand miss even Bas twitteren?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Die Starks dude had zijn wiener eruit hangen..
Idd, dit ziet er niet echt heel veel beter uit dan de vorige 2 games. Zou toch jammer zijn...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat is dus helaas nog steeds niet opgelost. UFC Undisputed '09 en '10 waren vermakelijk, maar de houterige animaties houden wel behoorlijk de vaart uit de game, helaas.
So what het is niet alsof we die shit in de sportschool nooit zien. Mensen die doen alsof het een drama isquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:42 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die kop van die Fertitta
Haha, idd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]perfect voor een shoop of animatie
Zou graag willen, maar ik kan het denk ik niet volhouden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:08 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan er mensen live kijken vannacht?
Joe Rogan:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:44 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, idd!
En roepdeman, Joe is er idd snel bij!
Joe began practicing martial arts at the age of 13. Within two years, the Boston native earned a black belt and soon became the Massachusetts full contact Tae Kwon Do champion four consecutive years. By the age of 19, Rogan won the US Open Tae Kwon Do Championship, and in true Joe Rogan fashion, the lightweight champion went on to beat both the middle and heavyweight title-holders to obtain the Grand Championship. Joe credits Tae Kwon Do for his discipline and focus, two characteristics which have enabled him to accomplish many things.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ik dacht dat hij 4x US OPEN champ was.
En onlangs zijn BJJ blackbelt gekregen dan? Want zover ik wist was hij een brown belt.
Oude fotoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ziet mijn oog, een nieuwe ringchick?
Dit bedoel je:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
20 picks zijn al binnen
Brahma - bootje - Nulty - jajong - incognito, niet vergeten he!!
Wss op mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:22 schreef Jajong het volgende:
Wie gaat er live kijken? En op wie kan ik rekenen voor Livestreams behalve de Facebook-fights
er staat nu 6.15 dus 00.15 uur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Geo3kant het volgende:
00.00 dacht ik, gister bij weigh ins zeiden ze 6pm ET, dat is 00.00
?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Z'n haar is nu helemaal wegEn de vroege Penn was ripped.
Voor die prijs van die tickets zou ik dus wel zorgen dat je alles ziet inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
WTF, alle stoelen zijn nog leeg bij de prelims
Is altijd zo...quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
WTF, alle stoelen zijn nog leeg bij de prelims
Idd, dacht al dat het aan m'n laptop lag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:24 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een raar storend geluid op de achtergrond..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou als trainer ook blij zijn als mijn pupil wint. Helemaal in de UFC.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:38 schreef Geo3kant het volgende:
Als je de echo van de 'WOOOW' hoort is het best erg.. plus dat je gaat WOOOW'en na dit gevecht zegt ook wat
lolquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:42 schreef Fyodor het volgende:
Wat zou GSP zeggen als zijn pupil dadelijk verliest?
'I'm not impressed by your performance!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nah.... I'm bored.....quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Denk het niet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:04 schreef Tazmaniac het volgende:
The Truth will set you free!!!
Leuk om Vera weer in actie te zien
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:08 schreef Fenomeno het volgende:
Ik hoop ook op stripper ramsey, toffe gast
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:07 schreef Fenomeno het volgende:
Op sherdog regent het nu grappen over downes syndrome
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Say what?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Dat zat er al voordat het gevecht begon, heeft hij tijdens training of in de kleedkamer opgelopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is er met Downes z'n been gebeurd? Hij heeft een wond waar bloed uit komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:31 schreef Tazmaniac het volgende:
De prelims lopen wel lekker achter elkaar door itt normaal, of lijkt dat maar zo?!
Alleen in USA.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:34 schreef Omega het volgende:
Ik zie dat de prelims live and free zijn op spike, maar als ik naar spike site ga, staat er niets over ufc, wel over bellator. Iemand die weet waar de juiste kanaal staat, of is het alleen maar live and free op tv in usa?
Bijna!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Prediction: Vera met een 1st round KO!!
Ugly ass bitch jaquote:
Nee sorry. Of is het alleen voor de main card? If so, kan ik het nog wel ff makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ugly ass bitch ja
Heb je de picks gemaakt trouwens?
Ik krijg em niet omhoog als ik naar die kop kijk..quote:
Inderdaad.. Ginger Skeletonquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik krijg em niet omhoog als ik naar die kop kijk..
Alleen main card... dus doen doen doen!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee sorry. Of is het alleen voor de main card? If so, kan ik het nog wel ff maken
Main card jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee sorry. Of is het alleen voor de main card? If so, kan ik het nog wel ff maken
Idd. Anders ligt je arm ff aan baklappenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Eh Ramsey?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:
Ik doe ook mee in het lijstje. Morgen lekker een extra uurtje uitslapenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:58 schreef Fyodor het volgende:
Lol, Taz, Opgezwollenlever en Fyodor zwaaien tegelijk af
Nee, alleen Nelson heb je goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:58 schreef Bootje84 het volgende:
Penn vs. Diaz
Kongo vs. Mitrione
Cro Cop vs. Nelson
Jorgensen vs. Curran
Hioki vs. Roop
Sommige namen komen mij niet echt bekend voor, maar ik zeg dat ik 80% goed heb
Me Me Me!quote:
80% fout is more like itquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:58 schreef Bootje84 het volgende:
Penn vs. Diaz
Kongo vs. Mitrione
Cro Cop vs. Nelson
Jorgensen vs. Curran
Hioki vs. Roop
Sommige namen komen mij niet echt bekend voor, maar ik zeg dat ik 80% goed heb
Waarom de fuck zou hij daarover liegen? ? ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |