Voor die prijs van die tickets zou ik dus wel zorgen dat je alles ziet inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
WTF, alle stoelen zijn nog leeg bij de prelims
Is altijd zo...quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
WTF, alle stoelen zijn nog leeg bij de prelims
Idd, dacht al dat het aan m'n laptop lag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:24 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een raar storend geluid op de achtergrond..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou als trainer ook blij zijn als mijn pupil wint. Helemaal in de UFC.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:38 schreef Geo3kant het volgende:
Als je de echo van de 'WOOOW' hoort is het best erg.. plus dat je gaat WOOOW'en na dit gevecht zegt ook wat
lolquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:42 schreef Fyodor het volgende:
Wat zou GSP zeggen als zijn pupil dadelijk verliest?
'I'm not impressed by your performance!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |