Leuke maincard! Ben ook heel benieuwd naar het UFC debuut van Hioki. Zou hij voor het eerste echte Japanse succes kunnen zorgen?quote:Official fight card
Preliminary card (Facebook)
Middleweight bout: Dustin Jacoby vs. Clifford Starks
Middleweight bout: Chris Camozzi vs. Francis Carmont
Lightweight bout: Ramsey Nijem vs. Danny Downes
Light Heavyweight bout: Brandon Vera vs. Eliot Marshall
Preliminary card (Spike TV)
Featherweight bout: Tyson Griffin vs. Bart Palaszewski
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Donald Cerrone
Main card
Featherweight bout: Hatsu Hioki vs. George Roop
Bantamweight bout: Scott Jorgensen vs. Jeff Curran
Heavyweight bout: Mirko Filipović vs. Roy Nelson
Heavyweight bout: Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
Welterweight bout: B.J. Penn vs. Nick Diaz
Ik dacht ook al waar the hell heeft hij het overquote:
Vanaf deze UFC gaan we weer helemaal op FOK! verder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef n00cL30n het volgende:
Doen we deze nou ook nog op mmaplayground?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zo zal het geschieden.
UFC 136 om er effe in te komen
UFC 137 telt mee voor season 2
Gelukkig, ik was al bang dat het in 2013 zou plaatsvindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Volgens Tatame.com: Jose Aldo vs. Chad Mendes for the UFC title, on 2012
Reactie op eerste stuk:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef kevin_ het volgende:
Eens kijken of de neus van Brandon Vera heel blijft.![]()
[ afbeelding ]
Lastige ronde.
Ik heb het idee dat Diaz teveel respect heeft voor Penn en dat hij daardoor gaat verliezen. Kongo kan ook heel wat incasseren, heeft zelf veel power en heeft veel meer ervaring. Moeilijk allemaal. Cro Cop liet de afgelopen 3x ook maar erg weinig zien, die gaat weer K.O. ben ik bang. Cerrone is veelte veelzijdig voor Siver.
Wel veel zin in.
Iemands ass whoopen? Je weet niet eens wie zijn tegenstander is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Reactie op eerste stuk:![]()
Reactie op tweede stuk:Mirko gaat iemands ass whoopen met een glimlach op zn gezicht
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemands ass whoopen? Je weet niet eens wie zijn tegenstander is?
Daarnaast is het helemaal niet gek dat Kevin_ denkt dat er (te)veel respect is aan de zijde van Diaz, als je zijn interviews hebt gehoord over BJ zijn idool is, mensen niet pijn willen doen, ook al uit 'the fight game' willen stappen voor de Daley fight..
Ik zeg niet dat hij gelijk heeft, maar ik snap zijn redenatie.
Correct, laatste tijd was het altijd 00:00 uur, maar om 01:00 uur ben ik ook nog wel wakkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef kevin_ het volgende:
[..]![]()
UFC 137 weigh-ins today! Watch live at 7 pm ET/4 pm PT on UFC.com
1 uur 's nachts als ik het goed heb.
volgens mij vergis je een dag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Hatsu Hioki vs. George Roop
Scott Jorgensen vs. Jeff Curran
Mirko Filipovic vs. Roy Nelson (Go Big County)
Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
B.J. Penn vs. Nick Diaz
Straks gezellig de facbook fights kijken?
Die mensen zijn er altijd weerquote:
Idd, is ook mijn pick. Hoop dat hij het waar kan maken in de UFC.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weinig mensen gaan voor Hioki. Vreemd, want dat is echt een beest.
@kevin en Geo was niets persoonlijk mee bedoeld hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemands ass whoopen? Je weet niet eens wie zijn tegenstander is?
Daarnaast is het helemaal niet gek dat Kevin_ denkt dat er (te)veel respect is aan de zijde van Diaz, als je zijn interviews hebt gehoord over BJ zijn idool is, mensen niet pijn willen doen, ook al uit 'the fight game' willen stappen voor de Daley fight..
Ik zeg niet dat hij gelijk heeft, maar ik snap zijn redenatie.
Jups, had hem voor de zekerheid nog ff opgezocht, hoop inderdaad dat hij zijn faam waar kan maken in de UFC.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weinig mensen gaan voor Hioki. Vreemd, want dat is echt een beest.
Big Country is denk ik Medium Country met een gewicht van rond de 220-225quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Geo3kant het volgende:
Zo, fles cola en een reuze appelflap, laat die weigh ins maar komen![]()
Ben benieuwd naar Meathead + Big Country (medium?) hun fysiek+gewicht
Ik denk dat Dana zijn zin krijgt en hier de eerste UFC vechter uit de kast komtquote:
Nick Ring?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik denk dat Dana zijn zin krijgt en hier de eerste UFC vechter uit de kast komt
Oh ja die is er natuurlijk ook nog.quote:
Weigh ins zijn altijd snelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef Hooidraad het volgende:
Ik schakel net in, zijn ze al bij Siver?? Snel zeg.
http://www.ufc.tv/ufc/video/ufc-137-weigh-in/888quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Op de UFC site zie ik zo snel geen linkje, help please?
Vrijdag.. sexcetra? Nee is het te laat voor.. nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:13 schreef THEFXR het volgende:
niet veronica aanzetten,want daar houden jullie niet van
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
http://www.ufc.tv/ufc/video/ufc-137-weigh-in/888
Ik dacht al waar werd ik nou door verblind.. maar het was de reflectie van het licht op dat paardengebit van derquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Chandella
lacht onze Big Country uit
Hij had wat extra's aangetrokken... hij is dus in werkelijkheid veel lichter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:18 schreef Fenomeno het volgende:
252?
Heeft ie zoveel omgezet in spieren dan?
Haha, zag je die gast van de UFC hem en Nate wanhopig proberen tegen te houden? Diaz dacht f*ck it ik ben weg hier!quote:
Sowieso! Ik kijk echt uit naar dit gevecht! En deze card is natuurlijk al minimaal een 7 waard dankzij de aanwezigheid van Cro Copquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:22 schreef Geo3kant het volgende:
Hij was er al![]()
BJ is pissed.. NICE! Thanks nick!
Kongo is a motherfucking beast, ik baal er nog steeds van dat ik niet all in ging in zijn fight tegen Barryquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
Ik begin nu wel sterk te twijfelen tussen Kongo en Meathead. Ik ging voor Meat maar nu weet ik het even niet meer...
Ziet er goed uit iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef n00cL30n het volgende:
Nieuwe kleuren en banner staan trouwens wel beter bij MMAplayground.
Nee he, nog steeds zo'n dikkerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Nou die is niet veel afgevallen zo lijkt het.
Hater! Zometeen ga je ook nog eens lopen verkondigen dat je voor PSV bentquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:40 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Hater! Zometeen ga je ook nog eens lopen verkondigen dat je voor PSV bent
Even asngepast en mijn picks gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:32 schreef THEFXR het volgende:
Preliminary card (Facebook)
Middleweight bout: Dustin Jacoby vs. Clifford Starks
Middleweight bout: Chris Camozzi vs. Francis Carmont
Lightweight bout: Ramsey Nijem vs. Danny Downes
Light Heavyweight bout: Brandon Vera vs. Eliot Marshall
Preliminary card (Spike TV)
Featherweight bout: Tyson Griffin vs. Bart Palaszewski
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Donald Cerrone
Main card
Featherweight bout: Hatsu Hioki vs. George Roop
Bantamweight bout: Scott Jorgensen vs. Jeff Curran
Heavyweight bout: Mirko Filipovic vs. Roy Nelson
Heavyweight bout: Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
Welterweight bout: B.J. Penn vs. Nick Diaz
Thanks, het is dat de vuist van Diaz het verbergt, maar zegt BJ nou iets tegen hem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |