Amenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef ook_gek het volgende:
Waarom niet alles samen knallen in 1 reeks. Allemaal leuke mensen bij elkaar. Relletje hier relletje daar en gaaan!
omdat ik dat niet wilquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
Tenminste iets.
En waarom gaan die dingen niet samen?
Doos gaan ga ik van zelf, is niet dat ik op een bepaald moment moet dood gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dood gaan moet je en poepen ook.
Ademhalen eigenlijk ook. ZO kan je jezelf niet verzuipen zonder hulpmiddelen (afgezien van het water), de reflex is toch om uit het water te komen.
Nou ja houd je wel een voldaan gevoel over aan je datequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan in een enorme gangbang terecht ga komen ipv de liefde van mijn leven tegen ga komen
Nou doe regelen dan. Singles, r&p sc en deze reeks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amen
Roep ik al jaren. In elk geval over R&P SC en Singles.
Maar kan je nu weer ontopic gaan want zo kom je nooit aan een leuk wijf.
'Hoop je maar.. als ze allemaal binnen 4 minuten klaar zijn en verder je maar wat laten liggen... ben ik niet zo voldaan hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja houd je wel een voldaan gevoel over aan je date
Je hebt toch ook je eigen vingersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'Hoop je maar.. als ze allemaal binnen 4 minuten klaar zijn en verder je maar wat laten liggen... ben ik niet zo voldaan hoor
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik reageer daar op. Het lijkt wel een discussieforum.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat mag alleen op het moment dat ie verwacht dat ie er reactie op krijgt
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als dat geen batsen gaat worden!
Beetje teruglezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus, wie zijn jullie.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Serieus, wie zijn jullie.
Offtopic tijd is al geweest.quote:Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
Dat krijg je als je elkaar allemaal zo graag magquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef kree het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Was een beetje laat gister nog hier
You rang?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee!
Bring it on, moneyfornothing.
Ik heb vooralsnog liever flinke ruzie met moneyfornothing. Misschien schiet één van haar epische tieten uit de bh tijdens alle opwinding.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was ikEn idd, door zulke opmerkingen ontstaan nachtenlange discussies
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat krijg je als je elkaar allemaal zo graag mag
Dan blijf je wel eens hangen tot het laat wordt.
Nee hoor, dat vorige was puur sarcastisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:24 schreef kree het volgende:
[..]'t was wel een beetje bitchen tegen elkaar vannacht hahaa
liefde/haat relatie hierzo hahaha
Waar ging het over dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weiger terug te lezen.
*dingdingding*
Round 1
Geen flauw idee, ik kom hier nog maar vijf minuten en ik zie allemaal rare nieuwe mensen.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vorige was puur sarcastisch.
Ik mag je eigenlijk helemaal niet.
Ben ik direct genoeg nu?
Eng manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik kom hier nog maar vijf minuten en ik zie allemaal rare nieuwe mensen.
Oef dat lijkt me wel even schrikken. Nu durf ik helemaal niet meer terug te lezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik kom hier nog maar vijf minuten en ik zie allemaal rare nieuwe mensen.
quote:Nee hoor, dat vorige was puur sarcastisch.
Ik mag je eigenlijk helemaal niet.
Ben ik direct genoeg nu?
Heb je effe...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets. Dat wordt teruglezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |