Nee hoor, dat vorige was puur sarcastisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:24 schreef kree het volgende:
[..]'t was wel een beetje bitchen tegen elkaar vannacht hahaa
liefde/haat relatie hierzo hahaha
Waar ging het over dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weiger terug te lezen.
*dingdingding*
Round 1
Geen flauw idee, ik kom hier nog maar vijf minuten en ik zie allemaal rare nieuwe mensen.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vorige was puur sarcastisch.
Ik mag je eigenlijk helemaal niet.
Ben ik direct genoeg nu?
Eng manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik kom hier nog maar vijf minuten en ik zie allemaal rare nieuwe mensen.
Oef dat lijkt me wel even schrikken. Nu durf ik helemaal niet meer terug te lezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik kom hier nog maar vijf minuten en ik zie allemaal rare nieuwe mensen.
quote:Nee hoor, dat vorige was puur sarcastisch.
Ik mag je eigenlijk helemaal niet.
Ben ik direct genoeg nu?
Heb je effe...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets. Dat wordt teruglezen.
Het duurde in elk geval minstens een heel topic midden in de nachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets. Dat wordt teruglezen.
Je zal weinig aan me hebben dit weekend, maar zie het maar als morele steun van ver af.quote:
ach ik vat het allemaal niet zo persoonlijk op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je zal weinig aan me hebben dit weekend, maar zie het maar als morele steun van ver af.
Afstoting van de zwaksten, het is soms net de natuur hiero.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom is er uberhaupt een kamp kree?
Wanneer is de eilandraad?
Idem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja ik doe hier niks anders dan FOK!en slapen msnen en eten.
Ik onderga een Spartaanse levensstijl. Geen tieten of andere vrouwelijke verleidingen meer in dit topic, daarom ga ik maar in kamp Kree zitten. Daar zal ik nooit met zulke dingen geconfronteerd worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je zal weinig aan me hebben dit weekend, maar zie het maar als morele steun van ver af.
Oh dan snap ik het en vergeef ik je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik onderga een Spartaanse levensstijl. Geen tieten of andere vrouwelijke verleidingen meer in dit topic, daarom ga ik maar in kamp Kree zitten. Daar zal ik nooit met zulke dingen geconfronteerd worden.
Je meisje zal trots op je zijn dat je deze opoffering doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik onderga een Spartaanse levensstijl. Geen tieten of andere vrouwelijke verleidingen meer in dit topic, daarom ga ik maar in kamp Kree zitten. Daar zal ik nooit met zulke dingen geconfronteerd worden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Afstoting van de zwaksten, het is soms net de natuur hiero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |