Het duurde in elk geval minstens een heel topic midden in de nachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets. Dat wordt teruglezen.
Je zal weinig aan me hebben dit weekend, maar zie het maar als morele steun van ver af.quote:
ach ik vat het allemaal niet zo persoonlijk op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je zal weinig aan me hebben dit weekend, maar zie het maar als morele steun van ver af.
Afstoting van de zwaksten, het is soms net de natuur hiero.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom is er uberhaupt een kamp kree?
Wanneer is de eilandraad?
Idem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja ik doe hier niks anders dan FOK!en slapen msnen en eten.
Ik onderga een Spartaanse levensstijl. Geen tieten of andere vrouwelijke verleidingen meer in dit topic, daarom ga ik maar in kamp Kree zitten. Daar zal ik nooit met zulke dingen geconfronteerd worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je zal weinig aan me hebben dit weekend, maar zie het maar als morele steun van ver af.
Oh dan snap ik het en vergeef ik je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik onderga een Spartaanse levensstijl. Geen tieten of andere vrouwelijke verleidingen meer in dit topic, daarom ga ik maar in kamp Kree zitten. Daar zal ik nooit met zulke dingen geconfronteerd worden.
Je meisje zal trots op je zijn dat je deze opoffering doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik onderga een Spartaanse levensstijl. Geen tieten of andere vrouwelijke verleidingen meer in dit topic, daarom ga ik maar in kamp Kree zitten. Daar zal ik nooit met zulke dingen geconfronteerd worden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Afstoting van de zwaksten, het is soms net de natuur hiero.
Ik hou van overdrijven, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef Newbie114 het volgende:
Het is hier niks warm. Tevens ben ik max 1.90 m
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh kree ik heb wel een beetje medelijden met je nu
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Zouden ze je vandaag wel leuk vinden?
Ik laat je vanmiddag wel weten of ze gelijk hebben of niet
Pricelessquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:36 schreef moneyfornothing het volgende:
Afstoting van de zwaksten, het is soms net de natuur hiero.
Jij hebt Spartacus zeker niet gezien. Ook gladiatoren krijgen water en eten van rondborstige deernes hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:37 schreef Supersoep het volgende:
Wie plaats jij onder je dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef kree het volgende:
Ik zie mezelf niet als èèn van de zwaksten hierzo.
Maarja ik moest het opnemen tegen 3 personen ofzo in m'n eentje
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie plaats jij onder je dan?
Iedereen die nu niet meer meepost omdat ze gelijk worden aangevallen als je je eigen mening geeftquote:
Ik zie jou wel zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef kree het volgende:
Ik zie mezelf niet als èèn van de zwaksten hierzo.
Maarja ik moest het opnemen tegen 3 personen ofzo in m'n eentje
Like who?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Iedereen die nu niet meer meepost omdat ze gelijk worden aangevallen als je je eigen mening geeft
Vertel dan eens precies waarom?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie jou wel zo
Maar ik hoor graag suggesties van je welke mensen jij zwakker vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |