SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En ik reageer daar op. Het lijkt wel een discussieforum.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja klopt.
En?
Ik geef gewoon mijn mening toevallig nu over jou.
Maar dat mag alleen op het moment dat ie verwacht dat ie er reactie op krijgtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik reageer daar op. Het lijkt wel een discussieforum.
Gaat nou langzamer dan hier helaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb soms mee gepost in de single reeks. En vond dat best gezellig, gaat alleen zo snel allemaal
Wij bitchen ja heul nie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Zie nu gaan ze hier bitchen. Ben blij dat ik nooit er echt gezeten heb. Ik heb mijn vriend dan wel via fok gekregen, het was ten minste niet in singles en het was ook niet om de seks.
Hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat nou langzamer dan hier helaas.
Die post in R&P SCquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?
En waar is kuukske!!! Ik mis kuukske, die reageert tijd leuk!
Da's een andere SCquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?
Je doet je ondertitel weinig eer aan. Veel te zacht voor een kutwijf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Zie nu gaan ze hier bitchen. Ben blij dat ik nooit er echt gezeten heb. Ik heb mijn vriend dan wel via fok gekregen, het was ten minste niet in singles en het was ook niet om de seks.
Leegloop. En een verdeling, er is nu een avond/nachtploeg en een werkploeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?
Vergeet de weekendploeg niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leegloop. En een verdeling, er is nu een avond/nachtploeg en een werkploeg.
Nee niet zo mee bezig met welke reeks iets is. Ben meer actief met me eigen sociale leven reeks. Dit is voor tijdens werk.quote:
Dan moet je in Singles zijn want daar zit de werkende ploeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet zo mee bezig met welke reeks iets is. Ben meer actief met me eigen sociale leven reeks. Dit is voor tijdens werk.
Dus niet zo gezellig meer begrijp ik hier uit?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leegloop. En een verdeling, er is nu een avond/nachtploeg en een werkploeg.
Juist gezelligquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus niet zo gezellig meer begrijp ik hier uit?
Wel jammer!!
Maar Cue, je hebt het nogal lastig met versieren.quote:
Oh jawel hoor, op werkdagen is het supergezellig. Allemaal toffe menschenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus niet zo gezellig meer begrijp ik hier uit?
Wel jammer!!
Ik moet niksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je in Singles zijn want daar zit de werkende ploeg.
Dat hele singles kan zelfs wel uit de titel
Ik ben bang dat ik dan in een enorme gangbang terecht ga komen ipv de liefde van mijn leven tegen ga komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
Maar Cue, je hebt het nogal lastig met versieren.
Kunnen we leuk een uitgewerkt scriptje voor je maken wat je af kan vuren op een kandidaat?
Fuck spontaniteit! Wij kunnen je zeggen hoe het moet.
Op je eerste date krijg je ook een oortje mee en zal baby je influisteren wat je moet zeggen.
Dood gaan moet je en poepen ook.quote:
Nou, als dat geen batsen gaat worden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar Cue, je hebt het nogal lastig met versieren.
Kunnen we leuk een uitgewerkt scriptje voor je maken wat je af kan vuren op een kandidaat?
Fuck spontaniteit! Wij kunnen je zeggen hoe het moet.
Op je eerste date krijg je ook een oortje mee en zal baby je influisteren wat je moet zeggen.
Tenminste iets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan in een enorme gangbang terecht ga komen ipv de liefde van mijn leven tegen ga komen
Jij hebt toch genoeg liefde voor 15 man?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan in een enorme gangbang terecht ga komen ipv de liefde van mijn leven tegen ga komen
Amenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef ook_gek het volgende:
Waarom niet alles samen knallen in 1 reeks. Allemaal leuke mensen bij elkaar. Relletje hier relletje daar en gaaan!
omdat ik dat niet wilquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
Tenminste iets.
En waarom gaan die dingen niet samen?
Doos gaan ga ik van zelf, is niet dat ik op een bepaald moment moet dood gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dood gaan moet je en poepen ook.
Ademhalen eigenlijk ook. ZO kan je jezelf niet verzuipen zonder hulpmiddelen (afgezien van het water), de reflex is toch om uit het water te komen.
Nou ja houd je wel een voldaan gevoel over aan je datequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou doe regelen dan. Singles, r&p sc en deze reeks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amen
Roep ik al jaren. In elk geval over R&P SC en Singles.
Maar kan je nu weer ontopic gaan want zo kom je nooit aan een leuk wijf.
'Hoop je maar.. als ze allemaal binnen 4 minuten klaar zijn en verder je maar wat laten liggen... ben ik niet zo voldaan hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja houd je wel een voldaan gevoel over aan je date
Je hebt toch ook je eigen vingersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'Hoop je maar.. als ze allemaal binnen 4 minuten klaar zijn en verder je maar wat laten liggen... ben ik niet zo voldaan hoor
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik reageer daar op. Het lijkt wel een discussieforum.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat mag alleen op het moment dat ie verwacht dat ie er reactie op krijgt
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als dat geen batsen gaat worden!
Beetje teruglezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus, wie zijn jullie.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Serieus, wie zijn jullie.
Offtopic tijd is al geweest.quote:Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
Dat krijg je als je elkaar allemaal zo graag magquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef kree het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Was een beetje laat gister nog hier
You rang?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee!
Bring it on, moneyfornothing.
Ik heb vooralsnog liever flinke ruzie met moneyfornothing. Misschien schiet één van haar epische tieten uit de bh tijdens alle opwinding.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was ikEn idd, door zulke opmerkingen ontstaan nachtenlange discussies
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat krijg je als je elkaar allemaal zo graag mag
Dan blijf je wel eens hangen tot het laat wordt.
Nee hoor, dat vorige was puur sarcastisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:24 schreef kree het volgende:
[..]'t was wel een beetje bitchen tegen elkaar vannacht hahaa
liefde/haat relatie hierzo hahaha
Waar ging het over dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weiger terug te lezen.
*dingdingding*
Round 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |