Precies. Dan kun je ook vragen: waar wil je de onaangepaste of criminele Nederlanders (Tokkies) naar toe verbannen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet bizar, zo hebben we dat afgesproken in de wetgeving. En waar wilde je de tweede generatie naar toe uitzetten?
De Achterhoek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:58 schreef Marlan het volgende:
[..]
Precies. Dan kun je ook vragen: waar wil je de onaangepaste of criminele Nederlanders (Tokkies) naar toe verbannen?
In het huidige systeem is dat nou juist de basisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:42 schreef Madame_Paon het volgende:
(..)Wat maakt het nou uit waar je geboren bent? Het gaat toch om je gedrag?(..)
Ze gaan di verder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:04 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet echt wat er nu is gebeurd.
Ze hebben alleen gestemd over die motie van het versneld behandelen van dat hbo visum en die is verworpen.quote:
Ze gaan dan dinsdag toch stemmen over die moties die nu zijn aangehouden lijkt me?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:08 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee, slapen.Dinsdag verder. Wat ze dan dinsdag gaan doen? Geen idee. Zaterdag CDA congres.
twitter:thestarrcompany twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 01:09:52Ah. Oppositie speelt slim spel: moties aangehouden tot na weekeinde, NA CDA congres. Dat wordt genieten zaterdag. #mauromagblijven #fb reageer retweet
Ik denk niet dat Mauro er van gaat genieten. Bizar wat voor een politieke show er van wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:12 schreef Mercer het volgende:
twitter:thestarrcompany twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 01:09:52Ah. Oppositie speelt slim spel: moties aangehouden tot na weekeinde, NA CDA congres. Dat wordt genieten zaterdag. #mauromagblijven #fb reageer retweet
Jij beslist dan even wie goed en slecht is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ze mogen van mij alleen de hufters terugsturen en de goeden laten blijven!
Kom laten we een referendum gaan houden oid
Aha, alleen de CDA-leden zijn interessant voor de democratie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het pure winst voor de democratie dat de stemming over het CDA-congres is heengetild. Die lafbekken zoals Mirjam Sterk zijn zelfs te beroerd om tegenover de eigen achterban verantwoording af te leggen. Beschamend en misselijkmakend, ik heb er geen andere woorden voor.
Nee, maar in dit kader wel. Het CDA probeert iets te opzichtig om deze kwestie over het partijcongres heen te tillen, met misselijkmakende argumenten, als zou er nu ineens grote spoed nodig zijn om over het lot van Mauro te beslissen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Aha, alleen de CDA-leden zijn interessant voor de democratie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |