quote:
Nou, doe het danquote:
Ga je 3 of 4 keer per week?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, doe het dan![]()
Ze vroeg me ook hoe lang ik wilde trainen (anderhalf, twee uur?????)
En dat heb ik op een klein uurtje laten zetten, want dan weet ik tenminste dat ik vaker heen ga.
Als ik 3 of 4 keer in de week 2 uur zou moeten oncharmant zweten, dan heb ik het zin er zo weer van af.
In 2005 ging ik 1x per week met de halve familie naar den sportschool (en oooh, wat was ik blij dat de trainert van toen er nu niet was![]()
), maar toen moesten we alle toestellen doen en waren we al met al 2,5 uur bezig.
Nou ja, ADD'ert als ik ben, zit ik na een uurtje al naar buiten te staren op zo'n toestel
Is theoretisch gezien de bedoeling jaquote:
Kom hier wonenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
En ik moet iemand hebben om samen mee te gaan, want alleen knijp ik er toch weer tussenuit en als ik samen met iemand ga durf ik niet af te zeggen
Woonde je nou maar dichterbij
Bij mijn vriend op de sportschool zeggen ze juist dat 2 uur achter elkaar helemaal niet nodig is. Wel het liefst 2 keer per week minimaal en dan een uurtje, anderhalf max.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, doe het dan![]()
Ze vroeg me ook hoe lang ik wilde trainen (anderhalf, twee uur?????)
En dat heb ik op een klein uurtje laten zetten, want dan weet ik tenminste dat ik vaker heen ga.
Als ik 3 of 4 keer in de week 2 uur zou moeten oncharmant zweten, dan heb ik het zin er zo weer van af.
In 2005 ging ik 1x per week met de halve familie naar den sportschool (en oooh, wat was ik blij dat de trainert van toen er nu niet was![]()
), maar toen moesten we alle toestellen doen en waren we al met al 2,5 uur bezig.
Nou ja, ADD'ert als ik ben, zit ik na een uurtje al naar buiten te staren op zo'n toestel
Geen idee, maar het klonk hipper dan pilates en pole-fitness (paaldansen), dus die ga ik maar doenquote:
quote:
quote:maar het klonk hipper dan pilates en pole-fitness (paaldansen), dus die ga ik maar doen![]()
quote:Iig iets met bewegen met gewichtjes e.d. op muziek.
En het begint pas om half 9, dus ik kan eerst nog tukken
Waarom dacht ze dat dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Juf dacht overigens ook dat ik niet geschikt zou zijn voor paaldansen![]()
Maar zeg nou zelluf; ik deed het in Blijdorp haske goed aan die struisvogelnek
Is ook zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij mijn vriend op de sportschool zeggen ze juist dat 2 uur achter elkaar helemaal niet nodig is. Wel het liefst 2 keer per week minimaal en dan een uurtje, anderhalf max.
Je moet goeie kuit en fluitspieren hebben iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:11 schreef Bamba het volgende:
Ik zou spontaan kramp krijgen als ik in zo'n paal zou moeten hangen
Idd, een uurtje is ook veel laagdrempeliger vind ik. Zoals je al zei, als je 3-4 keer per ween 2 uur gaat, is de lol er snel vanaf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
En een uurtje kan ik evt. direct uit het werk nog wel doen, voordat ik ga eten.
M'n kuit en fluitspieren zijn met de noorderzon vertrokken ben ik bangquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet goeie kuit en fluitspieren hebben idd
Ja, nou ja....dat je met je bovenbenen ondersteboven aan de paal hangt ofzo.quote:
Eh, paal?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, nou ja....dat je met je bovenbenen ondersteboven aan de paal hangt ofzo.
Die spieren bedoel ik![]()
Haaaai Tombo, hang jij wel es ondersteboven aan de paal?
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef Bamba het volgende:
Morgenochtend nog werken en dan kan ik thuis aan de slag, hele huis poetsen, kwarktaart maken etc. voor m'n verjaardag die ik zaterdag vier. Zo geen zin in
Aaaah, dan ben je wel in 3 dagen klaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Azitromycine 500PCH.
En puffjes in hippe kleurtjes
Dinsdag, op allerheiligenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig dan?
En nee Ing, ik heb niet onlangs in een paal gehangen om te paaldansen nee
Ik kan het me voorstellen iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef Bamba het volgende:
Morgenochtend nog werken en dan kan ik thuis aan de slag, hele huis poetsen, kwarktaart maken etc. voor m'n verjaardag die ik zaterdag vier. Zo geen zin in
En andere vormen van sport?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig dan?
En nee Ing, ik heb niet onlangs in een paal gehangen om te paaldansen nee
M'n verjaardag vieren vind ik dan weer wel leuk, maar al die voorbereidingen van te voren nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr ook nooit zin in dus ik vier het al jaren niet meer, in elk geval niet bij mij thuis.
En mn vrienden weten dat dus die regelen meestal zelf iets voor me, dan vind ik het prima, hoef ik niks te doen
Ik wil een webcam op Sonic zn paleisje, ik hoor hem telkens van alles doen en als ik ga kijken doet ie niks meer. I wanna know
Naast 3x fietsend naar werk (en toen begaf de fiets hetquote:
Whahahahaaaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Naast 3x fietsend naar werk (en toen begaf de fiets het) niet meer dan de reguliere dingen
Ja, daar hou ik ook niet vanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
M'n verjaardag vieren vind ik dan weer wel leuk, maar al die voorbereidingen van te voren niet
Waarom lach jequote:
Je fiets....daar gaat je 40 euro besparing per maandquote:
Salbutamol en Seretidequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Blauw en paars, vroeger had ik blauw en bruinig. Altijd als ik niet rook heb ik gevoelige longen, echt zo debiel , als mn longen nu weer zo slecht worden als vroeger voor dat ik rookte ga ik serieus weer gewoon roken geloof ik
Hell no, fiets van moeders die bij haar stuk ging en ik krijg nog een nieuwe van haarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je fiets....daar gaat je 40 euro besparing per maand
Ik vind het geregel ook stom, ik vind het leuker als er mensen zijn die gewoon zelf drinken pakken enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Vaatwassert FTW![]()
Ik vind het verjaardag met vrienden en de vriendinnen altijd wel gezellig en lekker informeel.
Maar als de familie komt, is het voor mij rennen en vliegen en heb ik er geen fluitspier aan
Heb jij ook zo een strakke BlisseBipseBaps?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik voel me aangesproken door de TTAllemaal de schuld van Ingetje
Idd dat rennen en vliegen sucks! Bij de laatste verjaardag heb ik alles van te voren al klaargemaakt en klaargezet zodat ik ook nog eens rustig kon zitten tijdens de verjaardagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Vaatwassert FTW![]()
Ik vind het verjaardag met vrienden en de vriendinnen altijd wel gezellig en lekker informeel.
Maar als de familie komt, is het voor mij rennen en vliegen en heb ik er geen fluitspier aan
Zie mijn edit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een strakke BlisseBipseBaps?
Tombo op de electrische fietsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hell no, fiets van moeders die bij haar stuk ging en ik krijg nog een nieuwe van haar
En bij de hema nu een elektrische fiets voor weinig
Ik ga dan juist altijd helpen omdat ik het zelf ook niet leuk vind om alles te moeten doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd dat rennen en vliegen sucks! Bij de laatste verjaardag heb ik alles van te voren al klaargemaakt en klaargezet zodat ik ook nog eens rustig kon zitten tijdens de verjaardag. Ik ga liever naar een verjaardag, dan hoef ik alleen maar te zitten, drinken en eten
Dichterlijke vrijheidquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
En Tombo laatst klagen dat op mijn paint van haar d'r benen niet aan haar lijf vast zaten.
Zie... op Elies d'r paint zit mijn romp halverwege mijn hoofd
Ja ja, zodat meneer I me eindelijk in kan maken met voetbal, omdat ik deaud benquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo op de electrische fiets![]()
Kun je hier in het weekend ook wel es heen fietsen.
Lekker goeikoop
Hapjes maak ik al wel klaar, maar het drinken weigeren ze altijd zelf te halenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd dat rennen en vliegen sucks! Bij de laatste verjaardag heb ik alles van te voren al klaargemaakt en klaargezet zodat ik ook nog eens rustig kon zitten tijdens de verjaardag. Ik ga liever naar een verjaardag, dan hoef ik alleen maar te zitten, drinken en eten
Ik zou al zeggen; gaat ook sportscholen.quote:
Bij mijn familie doe ik dat echt niet meer. Deed idd ook altijd helpen, maar denk je dat ze mij helpen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga dan juist altijd helpen omdat ik het zelf ook niet leuk vind om alles te moeten doen
Whehehequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja, zodat meneer I me eindelijk in kan maken met voetbal, omdat ik deaud ben
Ik ga altijd helpen op saaie verjaardagen, dan sta ik liever in de keuken dan dat ik bij de visite zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij mijn familie doe ik dat echt niet meer. Deed idd ook altijd helpen, maar denk je dat ze mij helpen?. En ik heb R&R nog om te helpen, dus dat scheelt ook wel
.
Drinken krijgen ze ook nog wel van mij. En laten mijn ooms nou altijd erge dorst hebben op verjaardagenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hapjes maak ik al wel klaar, maar het drinken weigeren ze altijd zelf te halen
Ik was van plan te gaan hardlopen, maar dat zit er even niet in neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hapjes maak ik al wel klaar, maar het drinken weigeren ze altijd zelf te halen
[..]
Ik zou al zeggen; gaat ook sportscholen.
Maar jij gaat het al druk genoeg krijgen de komende weken las ik![]()
Maar wel heel fijn dat er nu echt aan (of tegen) gewerkt gaat worden![]()
Ja, dan zie je de jarige ook nog, ipv alleen de rest van de visitequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Ik ga altijd helpen op saaie verjaardagen, dan sta ik liever in de keuken dan dat ik bij de visite zit
Oh ja idd. Van die verjaardagen waarvan je de jarige erg graag mag, maar zijn/haar familie en vrienden absoluut nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Ik ga altijd helpen op saaie verjaardagen, dan sta ik liever in de keuken dan dat ik bij de visite zit
Ontwenningsverschijnselenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil echt niet weer gaan roken, maar het is wel heel typisch dat ik altijd als ik lang niet rook meteen weer hele gevoelige longen hebIk heb 10 jaar gerookt en 10 jaar geen inhelers gebruikt
Meneer I. regelt het bier en ik de restquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Drinken krijgen ze ook nog wel van mij. En laten mijn ooms nou altijd erge dorst hebben op verjaardagen
Nou ja, als alles achter de rug is, gaan jullie gewoon lekker samen joggend door het hippe en bruisende Amsterdam Westquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was van plan te gaan hardlopen, maar dat zit er even niet in nee
Ja, heel fijnWordt tijd ook!
Echte rokers weten het roken altijd in het positieve te praten op een of andere manierquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen
Ik herken het van mijn ouders, die hebben overal last van sinds ze gestopt zijn met roken. Heel vreemd
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. regelt het bier en ik de rest
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echte rokers weten het roken altijd in het positieve te praten op een of andere manier
Bij ernstige vormen van depressiviteit wel ja, maar voor de rest kan ik me niets indenken waarvoor roken goed kan zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn ziektes waarbij roken een mild positief effect heeft toch?
Niet opwegend tegen de slechte invloed natuurlijk
Mijn vriend houdt nog steeds vol dat hij altijd verkouden is en bronchitis heeft doordat ons huis slecht geventileerd is. Zelfs nu het gerenoveerd is en overal topventilatie is. Sure dearquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echte rokers weten het roken altijd in het positieve te praten op een of andere manier
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. regelt het bier en ik de rest
[..]
Nou ja, als alles achter de rug is, gaan jullie gewoon lekker samen joggend door het hippe en bruisende Amsterdam West
Wandelen is goed iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat mag ie niet, want hij heeft ook last van zn heupen (staat hier volkomen los van).
Naja, wandelen doet ook vast wel wat
We hebben vandaag gewandeld, dat was erg fijn! Niet lang, maar daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wandelen is goed idd![]()
Maar goed; eerst alles maar es goed doorstaan de komende tijd.
Da's al energie-verslindend genoeg volgens mij![]()
En mijn duimpjes draaien hier volop voor jullie, dus ik heb straks hele gespierde duimpjes
Werkt akelig relativerend he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We hebben vandaag gewandeld, dat was erg fijn! Niet lang, maar daar gaat het niet om
Hehe, slanke duimen is ook wat waard
Een of andere darmziekte, neef had dat en daar stond het zelfs bij in de folder (wel met er 1000x bij dat het evengoed heel heel slecht isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij ernstige vormen van depressiviteit wel ja, maar voor de rest kan ik me niets indenken waarvoor roken goed kan zijn
Ik doe mee nog steedsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel BambaElke duim helpt! Hoop ik!
Nee echt hoor, alle steun is welkom en zo fijn om te lezen.
Met al die duimen hier op Fok! gaat het helemaal goedkomen! Dat moet gewoon!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel BambaElke duim helpt! Hoop ik!
Nee echt hoor, alle steun is welkom en zo fijn om te lezen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe mee nog steedsZoals ing zegt, half FOK! heeft straks te dikke duimen om fatsoenlijk te kunnen typen
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met al die duimen hier op Fok! gaat het helemaal goedkomen!
En ik las dat je ingeparkeerd had![]()
Dat komt echt wel goed hoor! Gewoon stap voor stapquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]Dan wordt het hier akelig stil
[..]
Jaaaaaaa
Maar wel een beetje gecheat want ik ben er er vooruit ingereden en toen achteruit (want 2 vrije plekken). Dus als er een keer maar 1 plekje is wordt dat wel moeilijk, maar mn moeder belde net en die komt zondag weer voor (o.a.) een rijlesDus er wordt aan gewerkt!
Oh, dat is echt fijn om te lezen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat komt echt wel goed hoor! Gewoon stap voor stap. Ik weet niet of je het nog weet, maar ik reed tot 2 jaar geleden helemaal niet en bij mij gaat het ook heel goed nu. Inparkeren is weer even wennen, nu ik een andere auto heb zonder stuurbekrachtiging
. Maar over een tijdje rij je hem zo in een parkeervak joh
Ik ben idd opeens gaan rijden, na een hele heftige angstaanvalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat is echt fijn om te lezen!
Ik reed dus ook vrijwel niet, tot vorige week.
Jij bent het ook gewoon gaan doen dus? Ja, het is denk ik echt een kwestie van wennen, dan wordt het steeds minder eng denk ik/hoop ik.
Truste Tombo!
Ik ga ook zo (als ik mn sigaret op hebben bezig met stoppen hoor).
Dat zinnetje, ik hoop dat dat voor mij ook gaat geldenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben idd opeens gaan rijden, na een hele heftige angstaanval. Maar begonnen op het industrieterrein, daarna hier in het dorp en steeds verder en langer gaan rijden. En nu snap ik nog niet waarom ik zo'n angst had.. Het wordt echt steeds minder eng, je moet weer even vertrouwen krijgen in jezelf.
Lukt het stoppen een beetje? Je weet dat je dit jaar nog de pillen om te stoppen met roken nog vergoed krijgt? Mijn schoonvader is vorige week begonnen met Champix en dat gaat heel goed, geen ontwenningsverschijnselen o.i.d. Mijn vader is er ook succesvol mee gestopt. Mocht het je zwaar vallen (en dat lijkt me in jullie situatie volkomen normaal) is dat misschien nog een optie?
Ik hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zinnetje, ik hoop dat dat voor mij ook gaat gelden
Ik ben ook gisteren aan de champix begonnen! Omdat de omstandigheden idd niet echt het makkelijkst zijn nu. Ik stop dus woensdag met roken. Fijn om te horen dat het met je vader en schoonvader goed effect had. Ik voel nu nog niks, maar dat zal hopelijk snel komen!
Nou, de peuk is op dus ik ga slapen![]()
Ik vind het zelf ook leuk hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:40 schreef Greys het volgende:
Leuk Rewimo, naar Schalke
Tenminste, kan me voorstellen dat Christan dat leuk vindt(Da's toch voetbal?
)
Echt snel gaat het he!? Het betekent namelijk ook dat Muis en Pingoo alweer 2 jaar bij me wonenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eerste eigen hond is alweer 2 jaar 2 maanden en 4 dagen dood, echt, onvoorstelbaar hoe snel dat gaat![]()
Sjon wordt al bijna 2 jaar ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ja iedereen die niet zn baasje is vindt m enigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef Muis006 het volgende:
Goeiemorgeeeeeeeen
Dat filmpje
Ik ben flieft op Sjonook al haalt hij soms stomme streken uit
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja iedereen die niet zn baasje is vindt m enig![]()
Ik vind m vooral dodelijk vermoeiend![]()
En jouw ijsje tiefte ie niet de grond op, jij hebt makkelijk lullen
Verbinding was nu zelfs helemaal weg, maar okee, ik zal niet kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Je bent toch geen hondenmens joh, doe geen moeite, tis maar een oude blaffende springende hond hoor
![]()
Maar wel de liefste van de hele wijde wereld
Ja die rub rub rub en it's raining men zijn echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Vond je t wat die monsters???
Ik moet eens zien of ik weer met iemand een kerstbestelling kan doen, ik koop echt nog maar 1 keer per jaar
Good morning captain Obvious.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme het stikt op MP van de oplichters
ik weet er alles van. Mijn nu nog werk wat ik doe heeft er mee te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme het stikt op MP van de oplichters
Ja nou, echt hoor. Ik koop wel vaker wat via marktplaats, maar blijkbaar moet je ECHT GEEN iphone via daar willen kopen. De tering tyus.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou, echt hoor. Ik koop wel vaker wat via marktplaats, maar blijkbaar moet je ECHT GEEN iphone via daar willen kopen. De tering tyus.
Als je leest, zie je dat ik zeg dat het stikt van de oplichters.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh zoiets duurs zou ik ook echt nooit doen hoor.
Ik koop al jaren boeken en hondenspullen en zo via mp en ben nog nooit opgelicht, vaak verloopt de communicatie stroef en dan kap ik meteen en zoek ik verder.
Heb jij al geld overgemaakt dan???
Zoniet, ben je ook nog niet opgelicht toch?
Meisje wat ik ken was laatst nog mega getild met 2 Princekaarten, echt dom om zulke dingen via MP te kopen...
Ik snap sowieso niet dat mensen dingen boven de 50 euro niet zelf gaan halen. Zeker als zo'n ding 400 euro of 3250 of 225 kostquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Croli het volgende:
Ze zeggen altijd als het te goed klinkt om waar te zijn, is het dus niet waar. (oid)
Die lui zetten Iphones e.d. op marktplaats voor veels te lage prijzen. Maarja mensen trappen daar wel in. Vervolgens is het betalen maar niet leveren.
If it's too good to be true, it probably is inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Croli het volgende:
Ze zeggen altijd als het te goed klinkt om waar te zijn, is het dus niet waar. (oid)
Die lui zetten Iphones e.d. op marktplaats voor veels te lage prijzen. Maarja mensen trappen daar wel in. Vervolgens is het betalen maar niet leveren.
Ik doe dat van te voren. Ben nu in conclaaf met iemand voor een iphone 4 32gb 375 euro. Wel OPhalen. In Rotterdam. Maar er staat "1 dag actief" op MP en dat vertrouw ik nooit zo. Maar goed, ergste wat er kan gebeuren is dat ik voor de kat zijn kut naar Rdam ben gegaan. En ik heb toch een OV studentenkaart dus het is alleen 2u tijdverspilling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:46 schreef Croli het volgende:
Die oplichters verzinnen steeds een smoes dat je het niet kan ophalen. Dus komt altijd op verzenden neer. Mensen willen het vaak heel graag hebben dus kiezen ze daar dan toch maar voor.
Ook stom trouwens dat mensen pas achteraf op internet gaan kijken of het rekeningnummer misschien gebruikt wordt voor oplichting. Is een hele handige site voor waar je dat kunt doen! Als er dan meldingen voor komen, weet je dat je het niet moet doen.
Computer even nakijken anders ben je straks nog langer afgesloten van internet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo, net 1,5 uur gesport..
Toen ik thuis kwam deed mn internet het niet, een of ander beveiligingsprobleem en als het weer gebeurd word mn internet geblokkeerd
Whutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Naja ik gooi er nu maar ff een virusscanner overheen, hopelijk is het dan over..anders heb ik een groot probleemZe mochten niet zeggen wat het is aan de telefoon,sturen ze een brief. ja lekker handig als morgen dan al mijn internet is afgesloten
Gooi er ook een ad/malwarescanner overheenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Naja ik gooi er nu maar ff een virusscanner overheen, hopelijk is het dan over..anders heb ik een groot probleemZe mochten niet zeggen wat het is aan de telefoon,sturen ze een brief. ja lekker handig als morgen dan al mijn internet is afgesloten
Ik wel hoor maar alleen ophalen en ter plekke testen. Kan het niet dan gaat de koop gewoon niet doorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja Ebay is veel veiliger natuurlijk.
Ik zou voor zo een nieuw duur ding nooit op MP kijken hoor.
Zou ik als ik jou was even geen betalingen via internet doen voordat je PC weer schoon is!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik heb een mail gekregen.. zeus trojan
Natuurlijk test je hem uitgebreid aldaar.Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Croli het volgende:
Zul je zien dat ie fake's verkoopt. Alleen de omhulsels maar van binnen zit er geen besturingssysteem in.
Beetje wazig dat er geen bon bij zit, dan zou ik het ook niet meer vertrouwen.
Maar idd zou zelf ook dat soort dure dingen nooit via MP kopen.
Meestal detect een antivir die niet Ik zou format doen en dan alles klien installen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik heb een mail gekregen.. zeus trojan
Precies. En als ze geen bon hebben hoef ik hem ook niet. "Ja was cadeau" ja, tof, dan heb je alsnog een bon. Steek hem maar in je reetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wel hoor maar alleen ophalen en ter plekke testen. Kan het niet dan gaat de koop gewoon niet door
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Helemaal opnieuw de laptop installeren?
Je kan eerst ff kijken of je antivir hem pakt, maar ik vermoed van nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Helemaal opnieuw de laptop installeren?
Nou weet ik nog steeds niet hoe je aan die trojan komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oke heb nu 2 dingen lopen, als die klaar zijn installeer ik hem wel opnieuw dan. Heb internet nodig voor mn werk, dus kan echt niet afgesloten worden.
Welke antiviri draai je? en wat is de exacte naam van die bestanden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
er staan wel bestandjes met de naam trojan agent tussen
Das een goeiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
ooh en multi, misschien stom hoor, maar trek je inet eruit, dan kan ziggo niet gaan janken (of je andere provider) en doe dan ff die scan.
waarom zet je je foon dan niet op stil als je wilt uitslapen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:39 schreef Cat22 het volgende:
Snotverdorie alweer wakker gebeld!![]()
Die paar dagen dat ik uit kan slapen... telkens telefoon. En de andere dagen laten ze me met rust.![]()
En het ergste is dat ze meteen ophingen toen ik opnam.![]()
Dus maar opgestaan, auto gepoetst, afwas gedaan en wat andere klusjes.
Ik ben maandag bij Primark geweest. Winkel was 5 minuten open, wat een chaosquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Primark, die moeten wij ook es krijgen hier!!
Greys, Chico is echt elke morgen zo hyper op kantoor, nog steeds , debiel he![]()
Had je dat springfilmpje van laatst gezien, die is nog leuker![]()
Vaste foon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zet je je foon dan niet op stil als je wilt uitslapen?
Ik zou het bijna gaan doen met al dat gestalk deze week.quote:
de action heeft geen broodjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga maar eens naar deAction
en een lekker broodje halen.
Bijna?!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna gaan doen met al dat gestalk deze week.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bijna?!
Zei Churchill dat hij bijna de Duitsers zou nuken?
Zei Obama dat hij bijna de presidentsverkiezingen zou winnen?
D'ruit die stekker!
Er staat dan ook EN een lekker broodje halen... dus zal niet bij de Action zijnquote:
Ik ben getrouwd met de mijnequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem mn telefoon echt nooit mee naar bed, die zit meestal gewoon het hele weekend in mn tas
Goes you to Bufkesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga maar eens naar deAction
en een lekker broodje halen.
Wehehehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef Muis006 het volgende:
ZusMuis: 8,66
ZusMuia: Klopt dit?
Muis: yep!
ZusMuis: Okee dan maak ik nu ¤9 over
Muis: maar dat is 34 cent meer omg
ZusMuis: Ja maar straks heb je een mooi rond saldo en dan kom ik aan met mijn 8,66
ZusMuis: Dan heb je een kutsaldo
ZusMuis: DIE VERANTWOORDELIJKHEID KAN IK NIET AAN
Ja, dat zei MM gisteren ook, zet ie er schunnige teksten bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ha Q! Hou je rekening in de gaten; het is payday today
Bij mij geen schunnige teksten heurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat zei MM gisteren ook, zet ie er schunnige teksten bij
Hoe is het met je GA, kutje.
Mocht dat nou na de 19de zijn dan neem ik de 19de mijn hdd met alle eps die je nog moet wel meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij geen schunnige teksten heur
GA wil nog steeds niet helemaal draaien volgens de beeb. Ze zei vorige week dat ze eerst de shitload aan werk (voor mij, deze maand) af wil hebben en dat ze daarna met jou in conclaaf gaat over wat ze moet downen om het goed werkend te krijgen.
Bufkes is een broodjeszaak uit Limbabwequote:
máár ik loop liever iets verder door naar Subwaysquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bufkes is een broodjeszaak in Limbabwe
Niet alleen daar hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bufkes is een broodjeszaak in Limbabwe
Wow, is dat niet een mooie voor op linnen?quote:
Whehehe ZusMuis een beetje obsessief? Of denkt ze dat van jou?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef Muis006 het volgende:
ZusMuis: 8,66
ZusMuia: Klopt dit?
Muis: yep!
ZusMuis: Okee dan maak ik nu ¤9 over
Muis: maar dat is 34 cent meer omg
ZusMuis: Ja maar straks heb je een mooi rond saldo en dan kom ik aan met mijn 8,66
ZusMuis: Dan heb je een kutsaldo
ZusMuis: DIE VERANTWOORDELIJKHEID KAN IK NIET AAN
Ja, ik tel ook meestal hoeveel frietjes ik op mijn bord heb, en als het dan een oneven aantal is, of een vermenigvuldiging van 9, leg ik er een paar op het bord van mijn vriend, totdat het weer een "goed" aantal is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Whehehe ZusMuis een beetje obsessief? Of denkt ze dat van jou?
En dan eet je er eentje, is het weer oneven dus leg je er weer eentje bij je vriend etc etc.?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:00 schreef Arctura het volgende:
[..]
Ja, ik tel ook meestal hoeveel frietjes ik op mijn bord heb, en als het dan een oneven aantal is, of een vermenigvuldiging van 9, leg ik er een paar op het bord van mijn vriend, totdat het weer een "goed" aantal is.
2 patatjes tegelijk is een uitkomstquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dan eet je er eentje, is het weer oneven dus leg je er weer eentje bij je vriend etc etc.?
Goeden tip.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
2 patatjes tegelijk is een uitkomst
Je kan maar ergens druk mee zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:10 schreef Arctura het volgende:
Goeden tip.
Ik eet echter eerst een half frietje, en daarna alleen hele, dan zit ik nooit op een rond getal en dan heb ik dat probleem niet.
Ja dat zou jij wel willen weten he, ouwe geiligerd.quote:
nouquote:
Nope! Naar mijn warme bakkertje die ook heul lekkere koude broodjes maakt.quote:
Ja Muis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bijna?!
Zei Churchill dat hij bijna de Duitsers zou nuken?
Zei Obama dat hij bijna de presidentsverkiezingen zou winnen?
D'ruit die stekker!
Subwayquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
máár ik loop liever iets verder door naar Subways
Maar broodjes met warm beleg worden soppig.quote:
Ze toasten het voor ze het beleggen en dan is het nie klef nie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar broodjes met warm beleg worden soppig.![]()
Net een kakelvers stokbroodje gezond op, met de speciale saus zoals alleen mijn bakkertje hem kan maken.![]()
En nu is de keuze of ik vanmiddag nog wat nuttigs ga doen of dat ik blijf bank- en badhangen.
Wel klef.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze toasten het voor ze het beleggen en dan is het nie klef nie.
Maar niet getoast wordt het wel zompig ja.
Hahahaha dat is ook niet slim.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel klef.![]()
En geef me nu maar gelijk want ik ben net heul hard gebeten in mijn duim.Door een nietje.
Maarrrrrr...... kan nu wel weer tv kijken via HDMI dus die vieze scartkabel piep is eruit.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahahaha dat is ook niet slim.
En gelijk krijg je lekker toch nietal staple je al je openingen dicht.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:30 schreef Croli het volgende:
nog heel even, een uurtje denk ik..
Dropje iemand??
Dat heeft ze bij Pappa&MammaElisaB geleerd, denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stond Phoebe net op me te wachten, op de leuning van de bankEn wij maar denken dat ze er niet op kon komen
Tuurlijk, bij mij deed ze dat ook al zeg ik netquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heeft ze bij Pappa&MammaElisaB geleerd, denk ik
ik haal daar altijd broodje tonijn niet opgewarmdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Mijn liefde voor Subways is vervaagd. Ik vind broodjes met koud beleg toch lekkerder dan die kleffe warme broodjes.
Heb ik gedaan en ze begon hartstochtelijk met neus te likkenquote:
Ach ja zonder drama geen levenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh, dat klinkt al minder dramatisch
Lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ze begon hartstochtelijk met neus te likken![]()
Ben je al weer klaar met treinen??
Hoe is het met jouw man?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:36 schreef indaha het volgende:
Bah dat is vervelend zonder warm water zitten![]()
Is Phoebe weer helemaal opgeknapt?
Waar moest je naar toe? Het lijkt wel een wereldreisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lekkernee moet gvd nog half u. Kom om 16:19 aan
Amsterdamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Waar moest je naar toe? Het lijkt wel een wereldreis
Goed , in afwachting van de operatie laat hij zich lekker verwennen en ik heb hem in dienst genomen als kittenoppas/opvoederquote:
Iedereen blijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed , in afwachting van de operatie laat hij zich lekker verwennen en ik heb hem in dienst genomen als kittenoppas/opvoeder
ik zou t niet weten, vorig jaar ben ik halverwege t weekend gevluchtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Krijgen jullie de afdankertjes van Zitterd Yns?
Hij moet komende week naar de anesthesist en als dat goedgekeurd is dan kan hij in principe elk moment opgeroepen worden, maar aangezien er nog botgroeimiddel uit Ierland moet komen en orthopedie een wachtlijst heeft kan het ook best nog een paar weken duren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Indaha, hebben ze enig idee hoe lang het nog kan duren eigenlijk?
Ja maar het is een gipsbrace voor de steun.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Rewimo het volgende:
Balen Indaha, zit hij nog steeds in het gips?
Prima, je krijgt de groeten van zequote:
Leuk is dat hé, al zo verschillend van karakter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef Rewimo het volgende:
Joe mauwt vrijwel zonder geluid, prachtig gezicht dat roze bekkie in zijn donkere kop
Odie maakt daarentegen een heel scala aan geluiden, mauwen en prrrt zeggen en nog veel meer
Hai, ben je vrij?quote:
Och z'n gangetje, Pagan's medicijnen zijn op last van de internist weer veranderd, hij voelt zich dus gelijk weer brak. We hebben het idee dat de internist en cardioloog een wedstrijdje ver pissen doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:53 schreef indaha het volgende:
Ja heerlijk weer idd, hoe is het met jullie Strega?
Echt niet? Het is hier de hele dag al heerlijk zonnigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:57 schreef Strega het volgende:
Het weer is qua temperatuur lekker hier, maar geen zon gezien helaas
Nee, maar wel goede temperatuur. Ook lekker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Echt niet? Het is hier de hele dag al heerlijk zonnig
Irritant is dat ja, als je twee artsen hebt met verschillende meningenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Och z'n gangetje, Pagan's medicijnen zijn op last van de internist weer veranderd, hij voelt zich dus gelijk weer brak. We hebben het idee dat de internist en cardioloog een wedstrijdje ver pissen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |