quote:
Nou, doe het danquote:
Ga je 3 of 4 keer per week?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, doe het dan![]()
Ze vroeg me ook hoe lang ik wilde trainen (anderhalf, twee uur?????)
En dat heb ik op een klein uurtje laten zetten, want dan weet ik tenminste dat ik vaker heen ga.
Als ik 3 of 4 keer in de week 2 uur zou moeten oncharmant zweten, dan heb ik het zin er zo weer van af.
In 2005 ging ik 1x per week met de halve familie naar den sportschool (en oooh, wat was ik blij dat de trainert van toen er nu niet was![]()
), maar toen moesten we alle toestellen doen en waren we al met al 2,5 uur bezig.
Nou ja, ADD'ert als ik ben, zit ik na een uurtje al naar buiten te staren op zo'n toestel
Is theoretisch gezien de bedoeling jaquote:
Kom hier wonenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
En ik moet iemand hebben om samen mee te gaan, want alleen knijp ik er toch weer tussenuit en als ik samen met iemand ga durf ik niet af te zeggen
Woonde je nou maar dichterbij
Bij mijn vriend op de sportschool zeggen ze juist dat 2 uur achter elkaar helemaal niet nodig is. Wel het liefst 2 keer per week minimaal en dan een uurtje, anderhalf max.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, doe het dan![]()
Ze vroeg me ook hoe lang ik wilde trainen (anderhalf, twee uur?????)
En dat heb ik op een klein uurtje laten zetten, want dan weet ik tenminste dat ik vaker heen ga.
Als ik 3 of 4 keer in de week 2 uur zou moeten oncharmant zweten, dan heb ik het zin er zo weer van af.
In 2005 ging ik 1x per week met de halve familie naar den sportschool (en oooh, wat was ik blij dat de trainert van toen er nu niet was![]()
), maar toen moesten we alle toestellen doen en waren we al met al 2,5 uur bezig.
Nou ja, ADD'ert als ik ben, zit ik na een uurtje al naar buiten te staren op zo'n toestel
Geen idee, maar het klonk hipper dan pilates en pole-fitness (paaldansen), dus die ga ik maar doenquote:
quote:
quote:maar het klonk hipper dan pilates en pole-fitness (paaldansen), dus die ga ik maar doen![]()
quote:Iig iets met bewegen met gewichtjes e.d. op muziek.
En het begint pas om half 9, dus ik kan eerst nog tukken
Waarom dacht ze dat dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Juf dacht overigens ook dat ik niet geschikt zou zijn voor paaldansen![]()
Maar zeg nou zelluf; ik deed het in Blijdorp haske goed aan die struisvogelnek
Is ook zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij mijn vriend op de sportschool zeggen ze juist dat 2 uur achter elkaar helemaal niet nodig is. Wel het liefst 2 keer per week minimaal en dan een uurtje, anderhalf max.
Je moet goeie kuit en fluitspieren hebben iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:11 schreef Bamba het volgende:
Ik zou spontaan kramp krijgen als ik in zo'n paal zou moeten hangen
Idd, een uurtje is ook veel laagdrempeliger vind ik. Zoals je al zei, als je 3-4 keer per ween 2 uur gaat, is de lol er snel vanaf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
En een uurtje kan ik evt. direct uit het werk nog wel doen, voordat ik ga eten.
M'n kuit en fluitspieren zijn met de noorderzon vertrokken ben ik bangquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet goeie kuit en fluitspieren hebben idd
Ja, nou ja....dat je met je bovenbenen ondersteboven aan de paal hangt ofzo.quote:
Eh, paal?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, nou ja....dat je met je bovenbenen ondersteboven aan de paal hangt ofzo.
Die spieren bedoel ik![]()
Haaaai Tombo, hang jij wel es ondersteboven aan de paal?
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef Bamba het volgende:
Morgenochtend nog werken en dan kan ik thuis aan de slag, hele huis poetsen, kwarktaart maken etc. voor m'n verjaardag die ik zaterdag vier. Zo geen zin in
Aaaah, dan ben je wel in 3 dagen klaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Azitromycine 500PCH.
En puffjes in hippe kleurtjes
Dinsdag, op allerheiligenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig dan?
En nee Ing, ik heb niet onlangs in een paal gehangen om te paaldansen nee
Ik kan het me voorstellen iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef Bamba het volgende:
Morgenochtend nog werken en dan kan ik thuis aan de slag, hele huis poetsen, kwarktaart maken etc. voor m'n verjaardag die ik zaterdag vier. Zo geen zin in
En andere vormen van sport?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig dan?
En nee Ing, ik heb niet onlangs in een paal gehangen om te paaldansen nee
M'n verjaardag vieren vind ik dan weer wel leuk, maar al die voorbereidingen van te voren nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr ook nooit zin in dus ik vier het al jaren niet meer, in elk geval niet bij mij thuis.
En mn vrienden weten dat dus die regelen meestal zelf iets voor me, dan vind ik het prima, hoef ik niks te doen
Ik wil een webcam op Sonic zn paleisje, ik hoor hem telkens van alles doen en als ik ga kijken doet ie niks meer. I wanna know
Naast 3x fietsend naar werk (en toen begaf de fiets hetquote:
Whahahahaaaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Naast 3x fietsend naar werk (en toen begaf de fiets het) niet meer dan de reguliere dingen
Ja, daar hou ik ook niet vanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
M'n verjaardag vieren vind ik dan weer wel leuk, maar al die voorbereidingen van te voren niet
Waarom lach jequote:
Je fiets....daar gaat je 40 euro besparing per maandquote:
Salbutamol en Seretidequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Blauw en paars, vroeger had ik blauw en bruinig. Altijd als ik niet rook heb ik gevoelige longen, echt zo debiel , als mn longen nu weer zo slecht worden als vroeger voor dat ik rookte ga ik serieus weer gewoon roken geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |