ik haal daar altijd broodje tonijn niet opgewarmdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Mijn liefde voor Subways is vervaagd. Ik vind broodjes met koud beleg toch lekkerder dan die kleffe warme broodjes.
Heb ik gedaan en ze begon hartstochtelijk met neus te likkenquote:
Ach ja zonder drama geen levenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh, dat klinkt al minder dramatisch
Lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ze begon hartstochtelijk met neus te likken![]()
Ben je al weer klaar met treinen??
Hoe is het met jouw man?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:36 schreef indaha het volgende:
Bah dat is vervelend zonder warm water zitten![]()
Is Phoebe weer helemaal opgeknapt?
Waar moest je naar toe? Het lijkt wel een wereldreisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lekkernee moet gvd nog half u. Kom om 16:19 aan
Amsterdamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Waar moest je naar toe? Het lijkt wel een wereldreis
Goed , in afwachting van de operatie laat hij zich lekker verwennen en ik heb hem in dienst genomen als kittenoppas/opvoederquote:
Iedereen blijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed , in afwachting van de operatie laat hij zich lekker verwennen en ik heb hem in dienst genomen als kittenoppas/opvoeder
ik zou t niet weten, vorig jaar ben ik halverwege t weekend gevluchtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Krijgen jullie de afdankertjes van Zitterd Yns?
Hij moet komende week naar de anesthesist en als dat goedgekeurd is dan kan hij in principe elk moment opgeroepen worden, maar aangezien er nog botgroeimiddel uit Ierland moet komen en orthopedie een wachtlijst heeft kan het ook best nog een paar weken duren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Indaha, hebben ze enig idee hoe lang het nog kan duren eigenlijk?
Ja maar het is een gipsbrace voor de steun.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Rewimo het volgende:
Balen Indaha, zit hij nog steeds in het gips?
Prima, je krijgt de groeten van zequote:
Leuk is dat hé, al zo verschillend van karakter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef Rewimo het volgende:
Joe mauwt vrijwel zonder geluid, prachtig gezicht dat roze bekkie in zijn donkere kop
Odie maakt daarentegen een heel scala aan geluiden, mauwen en prrrt zeggen en nog veel meer
Hai, ben je vrij?quote:
Och z'n gangetje, Pagan's medicijnen zijn op last van de internist weer veranderd, hij voelt zich dus gelijk weer brak. We hebben het idee dat de internist en cardioloog een wedstrijdje ver pissen doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:53 schreef indaha het volgende:
Ja heerlijk weer idd, hoe is het met jullie Strega?
Echt niet? Het is hier de hele dag al heerlijk zonnigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:57 schreef Strega het volgende:
Het weer is qua temperatuur lekker hier, maar geen zon gezien helaas
Nee, maar wel goede temperatuur. Ook lekker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Echt niet? Het is hier de hele dag al heerlijk zonnig
Irritant is dat ja, als je twee artsen hebt met verschillende meningenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Och z'n gangetje, Pagan's medicijnen zijn op last van de internist weer veranderd, hij voelt zich dus gelijk weer brak. We hebben het idee dat de internist en cardioloog een wedstrijdje ver pissen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |