Hell no, fiets van moeders die bij haar stuk ging en ik krijg nog een nieuwe van haarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je fiets....daar gaat je 40 euro besparing per maand
Ik vind het geregel ook stom, ik vind het leuker als er mensen zijn die gewoon zelf drinken pakken enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Vaatwassert FTW![]()
Ik vind het verjaardag met vrienden en de vriendinnen altijd wel gezellig en lekker informeel.
Maar als de familie komt, is het voor mij rennen en vliegen en heb ik er geen fluitspier aan
Heb jij ook zo een strakke BlisseBipseBaps?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik voel me aangesproken door de TTAllemaal de schuld van Ingetje
Idd dat rennen en vliegen sucks! Bij de laatste verjaardag heb ik alles van te voren al klaargemaakt en klaargezet zodat ik ook nog eens rustig kon zitten tijdens de verjaardagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Vaatwassert FTW![]()
Ik vind het verjaardag met vrienden en de vriendinnen altijd wel gezellig en lekker informeel.
Maar als de familie komt, is het voor mij rennen en vliegen en heb ik er geen fluitspier aan
Zie mijn edit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een strakke BlisseBipseBaps?
Tombo op de electrische fietsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hell no, fiets van moeders die bij haar stuk ging en ik krijg nog een nieuwe van haar
En bij de hema nu een elektrische fiets voor weinig
Ik ga dan juist altijd helpen omdat ik het zelf ook niet leuk vind om alles te moeten doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd dat rennen en vliegen sucks! Bij de laatste verjaardag heb ik alles van te voren al klaargemaakt en klaargezet zodat ik ook nog eens rustig kon zitten tijdens de verjaardag. Ik ga liever naar een verjaardag, dan hoef ik alleen maar te zitten, drinken en eten
Dichterlijke vrijheidquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
En Tombo laatst klagen dat op mijn paint van haar d'r benen niet aan haar lijf vast zaten.
Zie... op Elies d'r paint zit mijn romp halverwege mijn hoofd
Ja ja, zodat meneer I me eindelijk in kan maken met voetbal, omdat ik deaud benquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo op de electrische fiets![]()
Kun je hier in het weekend ook wel es heen fietsen.
Lekker goeikoop
Hapjes maak ik al wel klaar, maar het drinken weigeren ze altijd zelf te halenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd dat rennen en vliegen sucks! Bij de laatste verjaardag heb ik alles van te voren al klaargemaakt en klaargezet zodat ik ook nog eens rustig kon zitten tijdens de verjaardag. Ik ga liever naar een verjaardag, dan hoef ik alleen maar te zitten, drinken en eten
Ik zou al zeggen; gaat ook sportscholen.quote:
Bij mijn familie doe ik dat echt niet meer. Deed idd ook altijd helpen, maar denk je dat ze mij helpen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga dan juist altijd helpen omdat ik het zelf ook niet leuk vind om alles te moeten doen
Whehehequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja, zodat meneer I me eindelijk in kan maken met voetbal, omdat ik deaud ben
Ik ga altijd helpen op saaie verjaardagen, dan sta ik liever in de keuken dan dat ik bij de visite zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij mijn familie doe ik dat echt niet meer. Deed idd ook altijd helpen, maar denk je dat ze mij helpen?. En ik heb R&R nog om te helpen, dus dat scheelt ook wel
.
Drinken krijgen ze ook nog wel van mij. En laten mijn ooms nou altijd erge dorst hebben op verjaardagenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hapjes maak ik al wel klaar, maar het drinken weigeren ze altijd zelf te halen
Ik was van plan te gaan hardlopen, maar dat zit er even niet in neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hapjes maak ik al wel klaar, maar het drinken weigeren ze altijd zelf te halen
[..]
Ik zou al zeggen; gaat ook sportscholen.
Maar jij gaat het al druk genoeg krijgen de komende weken las ik![]()
Maar wel heel fijn dat er nu echt aan (of tegen) gewerkt gaat worden![]()
Ja, dan zie je de jarige ook nog, ipv alleen de rest van de visitequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Ik ga altijd helpen op saaie verjaardagen, dan sta ik liever in de keuken dan dat ik bij de visite zit
Oh ja idd. Van die verjaardagen waarvan je de jarige erg graag mag, maar zijn/haar familie en vrienden absoluut nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Ik ga altijd helpen op saaie verjaardagen, dan sta ik liever in de keuken dan dat ik bij de visite zit
Ontwenningsverschijnselenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil echt niet weer gaan roken, maar het is wel heel typisch dat ik altijd als ik lang niet rook meteen weer hele gevoelige longen hebIk heb 10 jaar gerookt en 10 jaar geen inhelers gebruikt
Meneer I. regelt het bier en ik de restquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Drinken krijgen ze ook nog wel van mij. En laten mijn ooms nou altijd erge dorst hebben op verjaardagen
Nou ja, als alles achter de rug is, gaan jullie gewoon lekker samen joggend door het hippe en bruisende Amsterdam Westquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was van plan te gaan hardlopen, maar dat zit er even niet in nee
Ja, heel fijnWordt tijd ook!
Echte rokers weten het roken altijd in het positieve te praten op een of andere manierquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen
Ik herken het van mijn ouders, die hebben overal last van sinds ze gestopt zijn met roken. Heel vreemd
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. regelt het bier en ik de rest
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echte rokers weten het roken altijd in het positieve te praten op een of andere manier
Bij ernstige vormen van depressiviteit wel ja, maar voor de rest kan ik me niets indenken waarvoor roken goed kan zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn ziektes waarbij roken een mild positief effect heeft toch?
Niet opwegend tegen de slechte invloed natuurlijk
Mijn vriend houdt nog steeds vol dat hij altijd verkouden is en bronchitis heeft doordat ons huis slecht geventileerd is. Zelfs nu het gerenoveerd is en overal topventilatie is. Sure dearquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echte rokers weten het roken altijd in het positieve te praten op een of andere manier
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. regelt het bier en ik de rest
[..]
Nou ja, als alles achter de rug is, gaan jullie gewoon lekker samen joggend door het hippe en bruisende Amsterdam West
Wandelen is goed iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat mag ie niet, want hij heeft ook last van zn heupen (staat hier volkomen los van).
Naja, wandelen doet ook vast wel wat
We hebben vandaag gewandeld, dat was erg fijn! Niet lang, maar daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wandelen is goed idd![]()
Maar goed; eerst alles maar es goed doorstaan de komende tijd.
Da's al energie-verslindend genoeg volgens mij![]()
En mijn duimpjes draaien hier volop voor jullie, dus ik heb straks hele gespierde duimpjes
Werkt akelig relativerend he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We hebben vandaag gewandeld, dat was erg fijn! Niet lang, maar daar gaat het niet om
Hehe, slanke duimen is ook wat waard
Een of andere darmziekte, neef had dat en daar stond het zelfs bij in de folder (wel met er 1000x bij dat het evengoed heel heel slecht isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij ernstige vormen van depressiviteit wel ja, maar voor de rest kan ik me niets indenken waarvoor roken goed kan zijn
Ik doe mee nog steedsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel BambaElke duim helpt! Hoop ik!
Nee echt hoor, alle steun is welkom en zo fijn om te lezen.
Met al die duimen hier op Fok! gaat het helemaal goedkomen! Dat moet gewoon!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel BambaElke duim helpt! Hoop ik!
Nee echt hoor, alle steun is welkom en zo fijn om te lezen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe mee nog steedsZoals ing zegt, half FOK! heeft straks te dikke duimen om fatsoenlijk te kunnen typen
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met al die duimen hier op Fok! gaat het helemaal goedkomen!
En ik las dat je ingeparkeerd had![]()
Dat komt echt wel goed hoor! Gewoon stap voor stapquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]Dan wordt het hier akelig stil
[..]
Jaaaaaaa
Maar wel een beetje gecheat want ik ben er er vooruit ingereden en toen achteruit (want 2 vrije plekken). Dus als er een keer maar 1 plekje is wordt dat wel moeilijk, maar mn moeder belde net en die komt zondag weer voor (o.a.) een rijlesDus er wordt aan gewerkt!
Oh, dat is echt fijn om te lezen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat komt echt wel goed hoor! Gewoon stap voor stap. Ik weet niet of je het nog weet, maar ik reed tot 2 jaar geleden helemaal niet en bij mij gaat het ook heel goed nu. Inparkeren is weer even wennen, nu ik een andere auto heb zonder stuurbekrachtiging
. Maar over een tijdje rij je hem zo in een parkeervak joh
Ik ben idd opeens gaan rijden, na een hele heftige angstaanvalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat is echt fijn om te lezen!
Ik reed dus ook vrijwel niet, tot vorige week.
Jij bent het ook gewoon gaan doen dus? Ja, het is denk ik echt een kwestie van wennen, dan wordt het steeds minder eng denk ik/hoop ik.
Truste Tombo!
Ik ga ook zo (als ik mn sigaret op hebben bezig met stoppen hoor).
Dat zinnetje, ik hoop dat dat voor mij ook gaat geldenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben idd opeens gaan rijden, na een hele heftige angstaanval. Maar begonnen op het industrieterrein, daarna hier in het dorp en steeds verder en langer gaan rijden. En nu snap ik nog niet waarom ik zo'n angst had.. Het wordt echt steeds minder eng, je moet weer even vertrouwen krijgen in jezelf.
Lukt het stoppen een beetje? Je weet dat je dit jaar nog de pillen om te stoppen met roken nog vergoed krijgt? Mijn schoonvader is vorige week begonnen met Champix en dat gaat heel goed, geen ontwenningsverschijnselen o.i.d. Mijn vader is er ook succesvol mee gestopt. Mocht het je zwaar vallen (en dat lijkt me in jullie situatie volkomen normaal) is dat misschien nog een optie?
Ik hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zinnetje, ik hoop dat dat voor mij ook gaat gelden
Ik ben ook gisteren aan de champix begonnen! Omdat de omstandigheden idd niet echt het makkelijkst zijn nu. Ik stop dus woensdag met roken. Fijn om te horen dat het met je vader en schoonvader goed effect had. Ik voel nu nog niks, maar dat zal hopelijk snel komen!
Nou, de peuk is op dus ik ga slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |