quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. regelt het bier en ik de rest
[..]
Nou ja, als alles achter de rug is, gaan jullie gewoon lekker samen joggend door het hippe en bruisende Amsterdam West
Wandelen is goed iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat mag ie niet, want hij heeft ook last van zn heupen (staat hier volkomen los van).
Naja, wandelen doet ook vast wel wat
We hebben vandaag gewandeld, dat was erg fijn! Niet lang, maar daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wandelen is goed idd![]()
Maar goed; eerst alles maar es goed doorstaan de komende tijd.
Da's al energie-verslindend genoeg volgens mij![]()
En mijn duimpjes draaien hier volop voor jullie, dus ik heb straks hele gespierde duimpjes
Werkt akelig relativerend he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We hebben vandaag gewandeld, dat was erg fijn! Niet lang, maar daar gaat het niet om
Hehe, slanke duimen is ook wat waard
Een of andere darmziekte, neef had dat en daar stond het zelfs bij in de folder (wel met er 1000x bij dat het evengoed heel heel slecht isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij ernstige vormen van depressiviteit wel ja, maar voor de rest kan ik me niets indenken waarvoor roken goed kan zijn
Ik doe mee nog steedsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel BambaElke duim helpt! Hoop ik!
Nee echt hoor, alle steun is welkom en zo fijn om te lezen.
Met al die duimen hier op Fok! gaat het helemaal goedkomen! Dat moet gewoon!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel BambaElke duim helpt! Hoop ik!
Nee echt hoor, alle steun is welkom en zo fijn om te lezen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe mee nog steedsZoals ing zegt, half FOK! heeft straks te dikke duimen om fatsoenlijk te kunnen typen
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met al die duimen hier op Fok! gaat het helemaal goedkomen!
En ik las dat je ingeparkeerd had![]()
Dat komt echt wel goed hoor! Gewoon stap voor stapquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]Dan wordt het hier akelig stil
[..]
Jaaaaaaa
Maar wel een beetje gecheat want ik ben er er vooruit ingereden en toen achteruit (want 2 vrije plekken). Dus als er een keer maar 1 plekje is wordt dat wel moeilijk, maar mn moeder belde net en die komt zondag weer voor (o.a.) een rijlesDus er wordt aan gewerkt!
Oh, dat is echt fijn om te lezen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat komt echt wel goed hoor! Gewoon stap voor stap. Ik weet niet of je het nog weet, maar ik reed tot 2 jaar geleden helemaal niet en bij mij gaat het ook heel goed nu. Inparkeren is weer even wennen, nu ik een andere auto heb zonder stuurbekrachtiging
. Maar over een tijdje rij je hem zo in een parkeervak joh
Ik ben idd opeens gaan rijden, na een hele heftige angstaanvalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat is echt fijn om te lezen!
Ik reed dus ook vrijwel niet, tot vorige week.
Jij bent het ook gewoon gaan doen dus? Ja, het is denk ik echt een kwestie van wennen, dan wordt het steeds minder eng denk ik/hoop ik.
Truste Tombo!
Ik ga ook zo (als ik mn sigaret op hebben bezig met stoppen hoor).
Dat zinnetje, ik hoop dat dat voor mij ook gaat geldenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben idd opeens gaan rijden, na een hele heftige angstaanval. Maar begonnen op het industrieterrein, daarna hier in het dorp en steeds verder en langer gaan rijden. En nu snap ik nog niet waarom ik zo'n angst had.. Het wordt echt steeds minder eng, je moet weer even vertrouwen krijgen in jezelf.
Lukt het stoppen een beetje? Je weet dat je dit jaar nog de pillen om te stoppen met roken nog vergoed krijgt? Mijn schoonvader is vorige week begonnen met Champix en dat gaat heel goed, geen ontwenningsverschijnselen o.i.d. Mijn vader is er ook succesvol mee gestopt. Mocht het je zwaar vallen (en dat lijkt me in jullie situatie volkomen normaal) is dat misschien nog een optie?
Ik hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zinnetje, ik hoop dat dat voor mij ook gaat gelden
Ik ben ook gisteren aan de champix begonnen! Omdat de omstandigheden idd niet echt het makkelijkst zijn nu. Ik stop dus woensdag met roken. Fijn om te horen dat het met je vader en schoonvader goed effect had. Ik voel nu nog niks, maar dat zal hopelijk snel komen!
Nou, de peuk is op dus ik ga slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |