Dat is dus niet serieusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef Disana het volgende:
Gevonden:
http://nosbjournaal.blogs(...)ijk-uit-de-kast.html
Als Scanman terugkomt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan ik in de volgende VKZ de StarGazer in discussies zien?
Oh wat stom, ik keek niet goed. Maar ik weet zeker dat hij er open over is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is dus niet serieusN(O)SB journaal
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, effe die kleuter-OP opgeruimd.
Ik kan me een Geenstijl filmpje voor de geest halen, waarin hij zei dat vrouwen niet als lustobject gezien moeten worden. Vervolgens zei hij dat die niet beft, omdat hij dat smerig vindt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is dus niet serieusN(O)SB journaal
Uh nou ik volg m op twitter, en hij heeft er nooit iets over gezegd in ieder geval. En verder vind ik ook geen bron, maar het zal wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat stom, ik keek niet goed. Maar ik weet zeker dat hij er open over is.
Hm, niet echt geslaagd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is zijn Ton Elias imitatie.
Elias die het laatste bitterballetje op de schaal goed in de gaten houdt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is zijn Ton Elias imitatie.
Hoi phpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef Zak het volgende:
Jezus. Iedere keer die rotkop in beeld...
Nou ga ik ook twijfelen. Ik heb nooit beter geweten maar kan zo snel niets vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uh nou ik volg m op twitter, en hij heeft er nooit iets over gezegd in ieder geval. En verder vind ik ook geen bron, maar het zal wel.
Wel goed opgezet deze kloon! Hele postgeschiedenis alles!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef Zak het volgende:
Jezus. Iedere keer die rotkop in beeld...
quote:Seks is goed voor een beter humeur, een mooiere huid, en sterkere botten en spieren. Het maakt aantrekkelijker, verlengt het leven, bevordert de bloedsomloop, verbrandt calorieën, verbetert de waarneming van geuren en bevordert het natuurlijke afweersysteem. Het hebben van seks vermindert stress en pijn, en de kans op prostaatkanker en hartkwalen. Kortom, seks is niet alleen leuk, het is ook gezond.
Nee, hij moet nog flink oefenen op z'n hamsterwangen.quote:
Hm dat heb ik ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ga ik ook twijfelen. Ik heb nooit beter geweten maar kan zo snel niets vinden.
Ton Elias blijft wel een topgozer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog flink oefenen op z'n hamsterwangen.
Jij houdt wel een beetje van gezette kerels?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ton Elias blijft wel een topgozer.
Jij wordt opgewondener van een partij die zegt dat je van kontneuken AIDS krijgt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
GroenLinks weet alles saai te maken zeg.
[..]
Als hij geen kamerlid geweest was en hij verder niet bekend was, wou je dan eerlijk zeggen dat je gaydar niet op hol zou slaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
Als Dibi homo is, komt Wilders wel in een spagaat terecht.
Ik wacht op de toevoeging:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
GroenLinks weet alles saai te maken zeg.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |