Heb je Anne al horen praten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef Ties02 het volgende:
Moet je eens opletten hoe vaak die belgen GEEN engels gebruiken in hun zinnen
Rekenen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef Redefine het volgende:
Waarom bleven sommigen gewoon zitten aan het begin
Dan weet ik tenminste zeker dat de OP wordt aangepast.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
jij opent graag nieuwe topics he
wat betekent dat dan dat ie die stok daar in steekt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef zoem het volgende:
Nico kiest geen Tanya, dat valt me mee.
Diegene krijgt ook immuniteit en mag mee naar winnaarseiland oid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
wat betekent dat dan dat ie die stok daar in steekt?
Madam jou pm box is volquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Gratis immuniteitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok ik juist niet want weet niet hoe of watquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan weet ik tenminste zeker dat de OP wordt aangepast.
Mede immuniteit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat doe je toch onderweg wel?quote:
ze heeft meer reservesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:59 schreef Ties02 het volgende:
waarom valt iedereen af behalve lauretta
Maar dat weet je van te voren niet..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Je hoeft inderdaad alleen maar 9-5 te doen.
Ja hehe dat wist je toch niet van te voren dat die honderdtallen niet zouden verschillen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Je hoeft inderdaad alleen maar 9-5 te doen.
Nee, maar de tweede keer moet je dat toch wel door hebben? Er waren er bij die meer dan twee keer heen en weer zijn gegaan. Dan ben je gewoon dom.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja hehe dat wist je toch niet van te voren dat die honderdtallen niet zouden verschillen?
Vind het echt wel een leuk mens maar dat ze model is kan ik niet echt zien!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:06 schreef Ties02 het volgende:
ik vind tanya sowieso niet erg aantrekkelijk, maar dit helpt ook niet
Ik stoor me er ook aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:06 schreef starla het volgende:
Kan die cuntbitch niet stoppen met engels? Jezus.
'cunt' gebruiken vind ik dan wel weer een beetje hypocrietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:06 schreef starla het volgende:
Kan die cuntbitch niet stoppen met engels? Jezus.
Hahahahaha!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:09 schreef Redefine het volgende:
Moet Anne ook apart gerecycled worden? Ze ziet er zo plastic uit
Maar je wil de zwakkeren erin houden zodat je zelf relatief sterker bentquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef Redefine het volgende:
Ook allemaal moeilijk denken over op wie je gaat stemmen. Anne is toch de makkelijkste keuze.
Aan een dood paard trekken ken he niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef Ties02 het volgende:
anne=dood paard ? lolnee maar dat gezegde heb ik nog niet eerder gehoord
Jawel joh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef Ties02 het volgende:
anne=dood paard ? lolnee maar dat gezegde heb ik nog niet eerder gehoord
hihiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel joh.
Zelf zou ze zeggen ''I'm like a dead horse.''
Nee ik ken wel, wedden op het verkeerde paard, een gegeven paard in de bek kijken, man en paard noemenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan een dood paard trekken ken he niet?
Ja, in zn koffer toch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Een PSP? Bij Expeditie Robinson?
Ja, aangespoeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Ah ok. Het is iig een bestaande uitdrukking, niet een die hij zelf verzon. Want dat doen ze nog weleens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik ken wel, wedden op het verkeerde paard, een gegeven paard in de bek kijken, man en paard noemen
ja ... nico heeft 'm meegenomenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja groeien aan de bomenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Kwam er ineens achter dat'ie die nog in zn achterzak had.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Hmm bizar jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:18 schreef Starlie het volgende:
Dat de batterij van de PSP na 3 weken in de koffer liggen niet leeg is...
als je 'm niet aandoet, gaat de batterij ook niet opquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:18 schreef Starlie het volgende:
Dat de batterij van de PSP na 3 weken in de koffer liggen niet leeg is...
Oneens. Maar blijkbaar redt'ie 3 weken. Kudo's voor Sony.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
als je 'm niet aandoet, gaat de batterij ook niet op
Ook al een jaar of 3...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:20 schreef marcodej het volgende:
Deelder die reclame maakt voor Robijn.
Mijn PSP heeft anders een waardeloze accu.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:22 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Oneens. Maar blijkbaar redt'ie 3 weken. Kudo's voor Sony.
ik vind het ook een beetje jammer ditquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:24 schreef waxmask het volgende:
Expeditie is dus officieel dood nu!!!
Voor mij:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef ThomasKuiper het volgende:
hoezo is het dood nu?, ik ga vanavond terug kijken..
hahahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Achteraan in de rij aansluiten, ik was eerst
Ze bedoelde kabeljauw, maar zei dus dat.quote:
Nee hoor, heet gewoon bakkeljauw.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze bedoelde kabeljauw, maar zei dus dat.
Anne met haat tweede kans. Die heeft ze al gehad. Ze is inmiddels bezig aan haar vierde kans.
En is lekker!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, heet gewoon bakkeljauw.
Beter laten ze Anne erin, die kan je elk moment nog uit het spel werken. Jochem gaat lastiger worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef Redefine het volgende:
Patrick kan het niet laten he. Stem toch gewoon op Anne.
Die snap ik ook niet. Als er allemaal voedsel in zit, deelt hij dat toch ook?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ja heeeeel egoistisch dat je je kofferwil net alsiedereen
Ja net zoals de zonnebril die ze net op had!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef Ties02 het volgende:
esther met van die oorbellen die iedereen in 2002 droeg
Klopt. Mijn foutquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, heet gewoon bakkeljauw.
En jij een typische bekrompen mongool.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Oh wat is Patrick toch prototype irritante nicht.
Helemaal niet hij heeft gewoon gelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
En jij een typische bekrompen mongool.
o jaa..!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
Nu weet ik 't. Jochem lijkt op een blonde Beaker van The Muppets.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Er stond een hartje bij, dan denk ik dat het van een vrouw komt. Of in ieder geval niet van een Jochem.quote:
Allemaal taktiek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Er stond een hartje bij, dan denk ik dat het van een vrouw komt. Of in ieder geval niet van een Jochem.
Als ik eten in mijn koffer had zou ik daar ook meteen aan denken idd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ja heeeeel egoistisch dat je je kofferwil net alsiedereen
Mwah, Niko probeert tenminste wat dingen in het spel, en tot nu toe niet altijd zonder succes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:42 schreef Redefine het volgende:
Volgens gaat Niko volgende week een heel slim spel spelen. En dat iedereen hem natuurlijk gelijk op zijn woord vertrouwt
Het is ook zo lui allemaal.quote:
Gert-Jan Verbeek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef Chai het volgende:
Tijdje terug postte iemand zo'n foto van een man die heel erg op Anne leek, maar kan hem niet weer vinden. Iemand?
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]Maar deze lijkt nog het meest.
[ afbeelding ]
Dat laatste ja. Net zoals in de vorige polls.quote:
Ik vond Tanja wel weer heel tof eigenlijk. Ik vind het contrast bij haar zo leuk, aan de ene kant is ze het modepopje en aan de andere kant een met modder besmeurde Robinsonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb me echt rot gelachen toen Anne daar met haar bak vol vieze slakjes kwam om een "tweede kans" te krijgen en die anderen daar allang lekker bananen zaten te vreten
Verder heb ik me flink ge-ergerd aan Patrick en Tanja. Patrick om de manier waarop hij Jochem zwart maakte en Tanja met haar afgrijselijke troep in die koffer en al dat sexy meisje gedoe, getver.
En wat een bout muziek smaak hebben Niko en Patrick.
En trouwens, Niko met zijn damesbril, die suffe pet en dat gestreepte ondergoed, wat een meisje zeg!!
Ik vind hem eerder op die sul lijken van Scooby Doo, Shaggy Rogers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
Nu weet ik 't. Jochem lijkt op een blonde Beaker van The Muppets.
Jammer dat het nooit gaat gebeuren maar die zou eens mee moeten doen.quote:
Ik ook, hoop nu dat hij ver komt, zeker nu Nicolas er uit is en er verder eigenlijk geen smaakmakers meer inzitten. Tanja ook nog wel, dat geneuzel op winnaarseiland kan ik haar nog wel vergeven als ze volgende week weer normaal doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Doodloper het volgende:
Ik vind Niko wel een stuk relaxter dan voorheen met zn vriendin Cobe.
Die grot was tot de samensmelting, toen is tanja weer terug in het spel gekomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb een paar afleveringen gemist maar waar is de grot gebleven? Er zaten toch afvallers in de grot als ik me niet vergis? Wat is er met hun gebeurd? Verder snap ik niet zo goed waarom iedereen pissig is op Anne, zij is toch niet de enige die op Nicolas heeft gestemd?
Ik hoop het. Sacha vind ik maar een luie flikker die alleen maar loopt te klagen. Wat moet je nou met zo een vent? Hij heeft het nog lang uitgehouden..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef Ongedierte het volgende:
Als Sacha er volgende week uit gaat he, Bohh...
Patrick?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Sacha vind ik maar een luie flikker die alleen maar loopt te klagen. Wat moet je nou met zo een vent? Hij heeft het nog lang uitgehouden..
Je eet geen zoetigheid he dus je tanden worden niet echt aangetast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Doodloper het volgende:
7 weken je tanden niet poetsen... dan rollen ze er toch uit na de expeditie?
Dat leek me wel mee te vallen, aangezien er wel meer waren die op Nicolas hadden gestemd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik vind dat ze allemaal wel erg hard op Anne reageerden, omdat ze op Nicolas stemde. Kom op zeg, wie van hen had niet geprobeerd er nog even in te blijven? Erg schijnheilig..
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:29 schreef Casos het volgende:
Expeditie Robinson, wat is er nog van over?
Honger moeten ze lijden, niet op een eiland met alle luxe, alsof ze gewoon op vakantie zijn. En dan die Patrick die zichzelf een schop onder de kont had gegeven, hij heeft gegeten, zich gewassen, ze tandjes gepoetst, heerlijk in een zacht bed geslapen, etc.. Waar is die schop onder de kont? Die is er helemaal niet.
En de verliezers, die vinden met 2 stappen voldoende eten (dat wat die Laurette klaarmaakt, casave o.i.d.) en een grote tros met groene bananen, maar je ziet die Sasha mooi een gele banaan eten.
Helemaal mee eens. Niks meer aan, aan expeditie Robinson. Daarnaast zijn er natuurlijk wel complotten, maar alles gebeurt achter de schermen zodat onze 'BN'ers en BV's' niet aan imagoschade zouden lijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef Moonwalk het volgende:
Ik stop met kijken, ik ben nu survivor gewend en heb voor mijn gevoel nu een uur naar slap gelul van een stel slappelingen zitten kijken. Alleen om Tanja kan ik op een positieve manier wel lachen![]()
Ik moet mijn mening bijstellen :
Ik vind nu dat complotten smeden het juist leuker maakt. Het is ook niet oneerlijk en wel vanwege de volgende redenen:
1. Als je een echte robinson bent dan zorg je gewoon dat je elke proef wint, geen 1 complot kan jou er dan uit stemmen
2. De domheid van Nicolas slaat gewoon alles
Ik dacht hetzelfde en heb Survivor gewoon geprobeerd - t'is veel leukerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:57 schreef superjojo het volgende:
Ik heb Robinson altijd al vrij saai gevonden, maar goed. Misschien dat Survivor leuker is, maar dat klinkt wel heel Amerikaans allemaal.
Met de presentatie van Eddy of Evi vind ik niks mis eigenlijk.
Survivor is zeker Amerikaans, maar in die serie is dat alleen maar positief. Het tempo ligt hoger, complotten (blindsides) zijn waar het om gaat en mensen komen er ook eerlijk voor uit en de proeven zijn spectaculair.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:57 schreef superjojo het volgende:
Ik heb Robinson altijd al vrij saai gevonden, maar goed. Misschien dat Survivor leuker is, maar dat klinkt wel heel Amerikaans allemaal.
Met de presentatie van Eddy of Evi vind ik niks mis eigenlijk.
Good point, die heeft hij dus nog steeds. Hij zou wel eens voor een verrassing kunnen gaan zorgen.quote:
Op welke net komt die Survivor dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:52 schreef Casos het volgende:
[..]
Survivor is zeker Amerikaans, maar in die serie is dat alleen maar positief. Het tempo ligt hoger, complotten (blindsides) zijn waar het om gaat en mensen komen er ook eerlijk voor uit en de proeven zijn spectaculair.
Waar komen die andere 2 vandaan? Ik weet dat hij er 1 gevonden heeft (en vorige week ingezet), maar stammen die andere 2 nog van de teamfase ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Angelof9 het volgende:
Jochem heeft nog 2 munten. Hij heeft er vorige week 1 gebruikt (toen Nicolas vertrok).
Volgens mij wordt dat niet in Nederland uitgezonden, maar je kunt het natuurlijk downloaden of online kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:41 schreef miep63 het volgende:
[..]
Op welke net komt die Survivor dan?
En de presentator isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:52 schreef Casos het volgende:
[..]
Survivor is zeker Amerikaans, maar in die serie is dat alleen maar positief. Het tempo ligt hoger, complotten (blindsides) zijn waar het om gaat en mensen komen er ook eerlijk voor uit en de proeven zijn spectaculair.
Lauretta? Daar is deze keer toch niet op gestemd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Wie hebben er op Patrick en Lauretta gestemd?
Als er twee geen Robinson zijn, zijn zij het wel.
De poll hierbovenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Lauretta? Daar is deze keer toch niet op gestemd?
Patrick heeft op Jochem gestemd, Anne op Patrick en de rest op Anne toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |