Het is ook zo lui allemaal.quote:
Gert-Jan Verbeek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef Chai het volgende:
Tijdje terug postte iemand zo'n foto van een man die heel erg op Anne leek, maar kan hem niet weer vinden. Iemand?
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]Maar deze lijkt nog het meest.
[ afbeelding ]
Dat laatste ja. Net zoals in de vorige polls.quote:
Ik vond Tanja wel weer heel tof eigenlijk. Ik vind het contrast bij haar zo leuk, aan de ene kant is ze het modepopje en aan de andere kant een met modder besmeurde Robinsonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb me echt rot gelachen toen Anne daar met haar bak vol vieze slakjes kwam om een "tweede kans" te krijgen en die anderen daar allang lekker bananen zaten te vreten
Verder heb ik me flink ge-ergerd aan Patrick en Tanja. Patrick om de manier waarop hij Jochem zwart maakte en Tanja met haar afgrijselijke troep in die koffer en al dat sexy meisje gedoe, getver.
En wat een bout muziek smaak hebben Niko en Patrick.
En trouwens, Niko met zijn damesbril, die suffe pet en dat gestreepte ondergoed, wat een meisje zeg!!
Ik vind hem eerder op die sul lijken van Scooby Doo, Shaggy Rogers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
Nu weet ik 't. Jochem lijkt op een blonde Beaker van The Muppets.
Jammer dat het nooit gaat gebeuren maar die zou eens mee moeten doen.quote:
Ik ook, hoop nu dat hij ver komt, zeker nu Nicolas er uit is en er verder eigenlijk geen smaakmakers meer inzitten. Tanja ook nog wel, dat geneuzel op winnaarseiland kan ik haar nog wel vergeven als ze volgende week weer normaal doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Doodloper het volgende:
Ik vind Niko wel een stuk relaxter dan voorheen met zn vriendin Cobe.
Die grot was tot de samensmelting, toen is tanja weer terug in het spel gekomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb een paar afleveringen gemist maar waar is de grot gebleven? Er zaten toch afvallers in de grot als ik me niet vergis? Wat is er met hun gebeurd? Verder snap ik niet zo goed waarom iedereen pissig is op Anne, zij is toch niet de enige die op Nicolas heeft gestemd?
Ik hoop het. Sacha vind ik maar een luie flikker die alleen maar loopt te klagen. Wat moet je nou met zo een vent? Hij heeft het nog lang uitgehouden..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef Ongedierte het volgende:
Als Sacha er volgende week uit gaat he, Bohh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |