Klopt. Mijn foutquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, heet gewoon bakkeljauw.
En jij een typische bekrompen mongool.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Oh wat is Patrick toch prototype irritante nicht.
Helemaal niet hij heeft gewoon gelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
En jij een typische bekrompen mongool.
o jaa..!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
Nu weet ik 't. Jochem lijkt op een blonde Beaker van The Muppets.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Er stond een hartje bij, dan denk ik dat het van een vrouw komt. Of in ieder geval niet van een Jochem.quote:
Allemaal taktiek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Er stond een hartje bij, dan denk ik dat het van een vrouw komt. Of in ieder geval niet van een Jochem.
Als ik eten in mijn koffer had zou ik daar ook meteen aan denken idd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ja heeeeel egoistisch dat je je kofferwil net alsiedereen
Mwah, Niko probeert tenminste wat dingen in het spel, en tot nu toe niet altijd zonder succes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:42 schreef Redefine het volgende:
Volgens gaat Niko volgende week een heel slim spel spelen. En dat iedereen hem natuurlijk gelijk op zijn woord vertrouwt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |