fak dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef Mylene het volgende:
Je hebt ook van die elektrosetjes waarbij je zijn penis en ballen onder stroom kan zetten. Misschien ook een idee om uit te proberen.
true that.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:48 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Haha sowieso deze, maar dan zou ik gek worden op een negatieve manier.
Verder ben ik erg gecharmeerd van quickies, zo even tussendoor als je eigenlijk een beetje haast hebt. En mannen hebben daar over het algemeen (volgens mij) zowat altijd wel trek in.
ik heb liever geen vluggertjes. geef mij maar uren seksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:48 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Haha sowieso deze, maar dan zou ik gek worden op een negatieve manier.
Verder ben ik erg gecharmeerd van quickies, zo even tussendoor als je eigenlijk een beetje haast hebt. En mannen hebben daar over het algemeen (volgens mij) zowat altijd wel trek in.
Ook af en toe erg fijn, maar: een quickie per dag zorgt voor een gezonde lach.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:08 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik heb liever geen vluggertjes. geef mij maar uren seks
daar heeft ie veel aan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:39 schreef Karina het volgende:
Als hij thuiskomt, zijn kleren van zijn lijf rukken en hem op bed gooien.
Wist je dat je op een bed ook seks kon hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
daar heeft ie veel aan...
Kleren kapot en moet ie nog eens gelijk slapen ook
Dat zei ze er niet bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wist je dat je op een bed ook seks kon hebben.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef onzichtbare het volgende:
huur je eenlaskar bij de gamma en douw een electrode in zijn penis moet jec kijken ja dat zeg ik gamma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest echt lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef onzichtbare het volgende:
huur je eenlaskar bij de gamma en douw een electrode in zijn penis moet jec kijken ja dat zeg ik gamma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuw programma voor John Williams?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Mijn man is gek, hoe maak ik hem normaal?
Hoe bedoel je precies verticaal? Wil het wel uitproberen.quote:In de keel neuken is makkelijk als de vrouw met haar hals op de bedrand gaat liggen. Dus verticaal en dan is alleen maar een beetje slikken enzo. Dus TS, doe je ding.
Dude uit welk revo dorp kom jij dan waar ze rokken dragen en de vrouwen zich niet scherenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:39 schreef Zolder het volgende:
Tijdens het neuken aan zijn oor sabbelen
wat nou als die player daar een verscholen soa heeftquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:39 schreef Zolder het volgende:
Tijdens het neuken aan zijn oor sabbelen
Wat lul jij nou man, oorsabbelen is fucking lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:58 schreef ELnacho het volgende:
[..]
Dude uit welk revo dorp kom jij dan waar ze rokken dragen en de vrouwen zich niet scheren
Beetje amish ofzo?
En jij bent onder invloed van......?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:33 schreef Kabolter het volgende:
Dat kreunen nog niet is gegeven als antwoord.
Kreunen bij de vrouw staat vaak in functie van de man. Het is een manier om er voor te zorgen dat een man sneller komt. Hierdoor is er vaak geen directe link tussen het kreunen van de vrouw en de prestaties van de man, behalve dan dat het maar eens afgelopen moet zijn.
Is dit een verkapte vorm van een TVP, zodat je er morgen nog even rustig over na kan denken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En jij bent onder invloed van......?
Een smerig wijf in je rukbunker noem je wetenschappelijk onderzoek.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:48 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Is dit een verkapte vorm van een TVP, zodat je er morgen nog even rustig over na kan denken?
Ik geef toe, heb het iets smeuïger gemaakt, maar er zit wel degelijk een wetenschappelijk onderzoek en hypothese achter. Denk daar maar over na, mocht het zich voordoen dat je mijn naam schreeuwt en de buren op de muur bonken. Ik ben er namelijk niet meer zo gevoelig voor.
Vrouwen vs. mannen qua humor is weer een compleet ander iets.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een smerig wijf in je rukbunker noem je wetenschappelijk onderzoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |