wat is rimmen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Heel traag aftrekken. Pijpen, niet te snel, niet te langzaam, flink uitstellen, dat soort dingen.
Tepels likken. Reet rimmen, baffen. Hmmm, dit soort dingen vindt de gemiddelde man
wel veilig denk ik!
Het één is de reet likken, het ander is ook de opening daartussen likken.quote:
Niet zo snel hoor!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef tijgertje85 het volgende:
en trouwens met pijpen, kan het zijn dat als je te hard zuigt dat het dan pijn doet of vervelend is? of hoe harder hoe beter? of is dat bij elke man anders?
Inderdaad!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:05 schreef OhNoes het volgende:
Persoonlijk vind ik het heerlijk als mijn vriendin mijn ballen niet links laat liggen, verder vind ik het ook mega geil als ze aan mijn oorbel begint te 'knagen' en die begint te likken etc, voornamelijk omdat ik dan hoor dat ze geniet (omdat ik haar ondertussen vinger oid).
Nee hoor. Hoe maak ik mijn gek? Hij vindt het geil als ik smeek om zijn zaad. Dat doe ik dan ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef HostiMeister het volgende:
Mylene, heb je het niet zo op mannen in het algemeen, of ben je recentelijk gedumpt en is dit gewoon projectie?
Met elektriciteit?=/quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe maak ik mijn gek? Hij vindt het geil als ik smeek om zijn zaad. Dat doe ik dan ook.
Iedereen wil een sma die smeek om zijn zaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe maak ik mijn gek? Hij vindt het geil als ik smeek om zijn zaad. Dat doe ik dan ook.
Nevermind, jouw tekst leek bijna een woord voor woord quote uit een tekst van het geweldige nummer sexslavin van spinal en steen. Je m'excuse.quote:
Wil het je best leren. Zijn wel praktijklessen voor nodig. Dus...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef tijgertje85 het volgende:
ja hij houdt best van pijn
en kweet ongeveer wel waar hij van houdt
maar die fijne kneepjes.. teach me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
Gewoon leren deepthroaten. Dat proces an sich is al hartstikke leuk voor die knul.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef tijgertje85 het volgende:
[..]
ik bedoel niet snel, maar hard zuigen.. snap je wat ik bedoel?
Haha sowieso deze, maar dan zou ik gek worden op een negatieve manier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:33 schreef 2cv het volgende:
Bind hem op bed vast, pak de autosleutels, zwaai daarmee voor z'n neus en loop weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |