quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon meedoen met Dit Is Mijn Lijf
Wie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat is dat met die mannen hier? Zeuren als ze nog een keer moeten
Als ik eenmaal slaap dan slaap ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
ik vertrek lieverquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar eruit schoppen bedoel je.
Lig je wat na te puffen, kijk je haar aan, zij kijkt vreemd terug, zeg je: nou, wat denk je er van?
Wakker gepijpt wordenquote:
Nou babs net, en nog iemand, en rival.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Angry birds voor Blackberry:
[ afbeelding ]
Als ik al lig te maffen dan niet nog een keer nee. Ja, een paar uur later misschien. Dat zegt niks over hoe vaak het voor het maffen gebeurtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou babs net, en nog iemand, en rival.Mietjes
Ze zal wel niks gewend zijn.....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik al lig te maffen dan niet nog een keer nee. Ja, een paar uur later misschien. Dat zegt niks over hoe vaak het voor het maffen gebeurt
Hetw as on topic, want er zat gisteren een chick met enorme lellen in!quote:
Of wel natuurlijkquote:
M.a.w. ik heb geen fuck aan je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
The mind is willing but the flesh is weak...
[ afbeelding ]
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
Hetw as on topic, want er zat gisteren een chick met enorme lellen in!
lellen = schaamlippen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuken is zo'n gedoe man. Ze willen ook altijd alleen maar als je moe bent en in bed ligt om te slapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Toch spamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ze noemde het zelf een lelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lellen = schaamlippen?
Kwaliteitsbeelden?
Tijdelijk, ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
M.a.w. ik heb geen fuck aan je.
Dan heb ik jou toch nog steeds niet nodig?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:56 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Tijdelijk, ja.En als je persé binnen een uur nog een keer wil squirten heb ik altijd nog een forse 'double dong' in m'n nachtkastje...
Kwaliteits-tv dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ze noemde het zelf een lel
Ach, wat is kwaliteitstv. We hebben gisteren ook een live operatie op Nederland 1 uitgezonden en dat is meer journalistiek, maar ik ben op beide trotsquote:
In theorie niet. In de praktijk is het natuurlijk wel leuker om zoiets met z'n tweeën te doen. Vind ik...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb ik jou toch nog steeds niet nodig?
Dat andere eind moet ook ergens in he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:02 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
In theorie niet. In de praktijk is het natuurlijk wel leuker om zoiets met z'n tweeën te doen. Vind ik...
Nou, die knots kan ik niet hebben hoor!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat andere eind moet ook ergens in he.
Ja daar zapte ik langsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, wat is kwaliteitstv. We hebben gisteren ook een live operatie op Nederland 1 uitgezonden en dat is meer journalistiek, maar ik ben op beide trots
Nou ja, ik zit natuurlijk in het voortraject van al onze programma'squote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
Heb jij meegewerkt aan 'Dit is mijn lijf', Ripley?
Gaafquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, ik zit natuurlijk in het voortraject van al onze programma'sEn er waren gisteren op prime time 3 van onze programma's op de televisie dus dat was wel awesome
Dat zag er goed uit op spice channel ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit natuurlijk in het voortraject van al onze programma'sEn er waren gisteren op prime time 3 van onze programma's op de televisie dus dat was wel awesome
Masterchef op net5quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gaaf![]()
De operatie ook van jullie? Wat was de derde?
pro-reactie!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zag er goed uit op spice channel ja.
Maar was ze wel 18?
De ene is niet meer van de ander te onderscheiden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar maar 38 varianten van.
en klagen dat voetbal een ring wint en niet "the voice of weer een talentenjacht".....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
De ene is niet meer van de ander te onderscheiden.
Met die drie kanshebbers was het al faal voor de uitslag bekend was.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
en klagen dat voetbal een ring wint en niet "the voice of weer een talentenjacht".....
Ik vind VI ook een SBS tokkie programma zonder enige inhoud met een stelletje domme clowns die nog te dom zijn om de ene poot voor de ander te zetten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
en klagen dat voetbal een ring wint en niet "the voice of weer een talentenjacht".....
Kwestie van smaakquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met die drie kanshebbers was het al faal voor de uitslag bekend was.
Nee, eentje. Die we keurig heb ben aangekochtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar maar 38 varianten van.
Dat maakte het juist zo mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:42 schreef Godtje het volgende:
Ik vind VI ook een SBS tokkie programma zonder enige inhoud met een stelletje domme clowns die nog te dom zijn om de ene poot voor de ander te zetten.
Dat zeg ik. Kwestie van smaak.quote:
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
Televizierring is publieksprijs en wie de meeste stemmen heeft wint. Dat het niet jouw smaak is maakt het nog geen faal
Tabatha's Salon Takeover?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Komen er überhaubt nog goeie programma's op tv dan?
Ow, meer in het algemeen. Stbaby zegt het, maar ook bert van der veer bijvoorbeeld. Ik vind dat onzin. De televizierring is niet per se de prijs voor het beste programma, maar voor het programma dat de kijker waardeert. Het is de nipkov schijf nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het?Je quote knop is stuk.
Nee ok, het zegt meer wat over de faal van de gem. stemmer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
Televizierring is publieksprijs en wie de meeste stemmen heeft wint. Dat het niet jouw smaak is maakt het nog geen faal
De nederlandse versie daarvan maken we ook. En het voelt misschien als gepats hoor, maar ik ben gewoon superblij dat het zo goed gaat.quote:
quote:
Kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, meer in het algemeen. Stbaby zegt het, maar ook bert van der veer bijvoorbeeld. Ik vind dat onzin. De televizierring is niet per se de prijs voor het beste programma, maar voor het programma dat de kijker waardeert. Het is de nipkov schijf niet
Hier schijnt de zon ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:57 schreef Barbusse het volgende:
Of moet ik jullie weer gaan vervelen met wat voor heerlijk weer het is?
Daar praat je 99% van de tijd over dus why change nowquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:57 schreef Barbusse het volgende:
Of moet ik jullie weer gaan vervelen met wat voor heerlijk weer het is?
Net heerlijk gelunched in het zonnetje. Pastasalade. 27 graden. Glaasje wijn erbij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon ook.
Tijd dus voor een koud biertje
Here to servequote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar praat je 99% van de tijd over dus why change now
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Gezellig tijdens je wandeling een neukend stel in een auto bezig zien
Zo kut neuken in de autoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Het zag er wel oke uit.. tenminste voor dat standje.. hij gewoon op de bestuurdersstoel en zij der bovenopquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:05 schreef Geezy79 het volgende:
Zuipen playstationnen zuipen roken vreten playstationnen stappen chickie batsen slapen
Er naast gaan staan vingeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Dank voor deze toevoeging. Iedereen boven de 30 is je dankbaar nu ze weten dat je je op die leeftijd nog prima als een debiel kunt gedragen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:05 schreef Geezy79 het volgende:
Zuipen playstationnen zuipen roken vreten playstationnen stappen chickie batsen slapen
dat is zieligquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook niet voor de leuk, is om hun te zieken
henquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook niet voor de leuk, is om hun te zieken
waarom gelijk keihard, laat m gewoon zachtjes gaan ofzo.quote:
Mag ook, zolang hij maar lijdt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom gelijk keihard, laat m gewoon zachtjes gaan ofzo.
Dit is ronduit asociaal
missb: "wrijf het er maar in"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Jeuj, een complimentje van boss man.
Alleen jammer dat ie het op zulke ongepaste wijze bracht "B wat zie je er goed uit vandaag! Heb je seks gehad?"
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
missb: "wrijf het er maar in"
bossman: "ok *pakt pielemuis uit broek*"
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
missb: "wrijf het er maar in"
bossman: "ok *pakt pielemuis uit broek*"
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Alleen jammer dat ie het op zulke ongepaste wijze bracht "B wat zie je er goed uit vandaag! Heb je seks gehad?"
Da's heul niet leuk nee, van je baas.quote:
Als je dat al ongepast vindt moet je zeker niet hier gaan werkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Hij is in ieder geval wel grappigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's heul niet leuk nee, van je baas.
Dat jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je dat al ongepast vindt moet je zeker niet hier gaan werken
Kan dergelijke zaken wel waarderen, beetje humor erin. Of hij moet heel eng zijn en wat van je willen natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Ripley het volgende:
Ach, het is eens een afwisseling van zijn kutopmerkingenquote:
moet fijn zijn voor m dat iemand het grappig vindt.quote:
Context Ripley, context.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet je wat het bij hem is? Is bijna al zijn grapjes zit een nare, niet leuke ondertoon. Dus vat ik nu eigenlijk alles wat hij zegt op als niet leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan dergelijke zaken wel waarderen, beetje humor erin. Of hij moet heel eng zijn en wat van je willen natuurlijk
bij ons ook niet, maar eigenlijk moet n baas dat soort dingen niet zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het staat je vrij om mijn posts te negeren. Echt. Je hoeft niet de cynische kut uit te hangen. Echt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moet fijn zijn voor m dat iemand het grappig vindt.
Ik ben minder in de stemming voor kuthumor
Dat is wel logisch. Hier vliegt het aids en nazihoeren en prutsers je om de oren, dus voor mij klonk het heel normaalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wat het bij hem is? Is bijna al zijn grapjes zit een nare, niet leuke ondertoon. Dus vat ik nu eigenlijk alles wat hij zegt op als niet leuk.
Het is denk ik meer wie het zegt dan wat ie zegtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is wel logisch. Hier vliegt het aids en nazihoeren en prutsers je om de oren, dus voor mij klonk het heel normaal
Maar heb je nu gebatst of niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's heul niet leuk nee, van je baas.
ligt er idd ook aan wie t zegt, ik heb 1 collega waarvan ik dat soort dingen echt niet kan hebben, de rest kan bijna zeggen wat ie wil.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan dergelijke zaken wel waarderen, beetje humor erin. Of hij moet heel eng zijn en wat van je willen natuurlijk
Da's wel iets voor mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is wel logisch. Hier vliegt het aids en nazihoeren en prutsers je om de oren, dus voor mij klonk het heel normaal
Begin jij nu ook al?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar heb je nu gebatst of niet?
Even iets aangepastquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar heb je nu gebatst met je baas of niet?
aidsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is slechts interesse in uwen welzijn, jongedame.quote:
Natuurlijk ligt het beetje aan de persoon.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ligt er idd ook aan wie t zegt, ik heb 1 collega waarvan ik dat soort dingen echt niet kan hebben, de rest kan bijna zeggen wat ie wil.
Rethorische vragen mag je zelf stellenquote:
ik vind mezelf wél grappig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het staat je vrij om mijn posts te negeren. Echt. Je hoeft niet de cynische kut uit te hangen. Echt.
Soms..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind mezelf wél grappig.
Dat jij het anders leest, kan ik niet helpen.
Omdat hun eigen leven NOG kutter is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef Godtje het volgende:
Een programma met Brabantse domme hoeren. Lang leven de kwaliteit.
Waarom kijken mensen graag naar domme mensen? Dat is wel een studie waard.
die vent is gewoon een engerd. Hij vroeg laatst of ik kee op vakantie ging en dát wilde ik al niet horen van m. (ok, t slaat ook nergens op, maar toch.)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het beetje aan de persoon.
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat hun eigen leven NOG kutter is.
of jij op vakantie ging.. of jij met hem op vakantie ging?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vent is gewoon een engerd. Hij vroeg laatst of ik kee op vakantie ging en dát wilde ik al niet horen van m. (ok, t slaat ook nergens op, maar toch.)
|Deze vind ik niet zo. Maar ik vind brabant ook gewoon stom.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef Godtje het volgende:
Ja, best wel. Maar ach, dan heeft Rip tenminste een baan. Het is voor een goed doel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?![]()
Zielig voor die mensen.
Oh. NEE.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef Godtje het volgende:
Wat maar toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vent is gewoon een engerd. Hij vroeg laatst of ik kee op vakantie ging en dát wilde ik al niet horen van m. (ok, t slaat ook nergens op, maar toch.)
Je ex werkgeverquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
|Deze vind ik niet zo. Maar ik vind brabant ook gewoon stom.
zeg, ik heb net bij de dokter geweest en heb (wéérquote:
Mwah wat betreft kwaliteit heeft Rip geloof ik wel een stap omhoog gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar ach, dan heeft Rip tenminste een baan. Het is voor een goed doel.
Je hoeft niet te FOK!ken als je geen reacties wilt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zeg, ik heb net bij de dokter geweest en heb (wéér) een verwijzing naar de gyn te pakken, dus ik ben niet zo vrolijk. Om niet te zeggen ronduit chagrijnig.
Dat is kut voor je. Maar 1) daar heb ik geen weet van en 2) hoef je het niet op mij af te reageren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zeg, ik heb net bij de dokter geweest en heb (wéér) een verwijzing naar de gyn te pakken, dus ik ben niet zo vrolijk. Om niet te zeggen ronduit chagrijnig.
kee = mee. Of ik met m mee ging. Dat slaat nergens op, maar op zich is het ook wéér niet zó erg eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of jij op vakantie ging.. of jij met hem op vakantie ging?
Wat een rare vent. Werk je bij een oud ijzerhandel of zo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Noem je MissB nou een roestige pijp?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:36 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Wat een rare vent. Werk je bij een oud ijzerhandel of zo?
1 dat weet ik en 2 dat maak jij ervan. @godtje klopt. Ik vind het wel prettig als iemand op me reageert. Vandaar geen boek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is kut voor je. Maar 1) daar heb ik geen weet van en 2) hoef je het niet op mij af te reageren.
Hopen dat je er morgen weer zo uit zietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ben nu vrijHij riep wel verdacht vrolijk "tot morgen!"
Hij denkt: Ze neukt! En ik ben dr baas. Ik mag ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ben nu vrijHij riep wel verdacht vrolijk "tot morgen!"
quote:
De oude knalpijp!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Noem je MissB nou een roestige pijp?
Misschien pijpt ze roestig?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Noem je MissB nou een roestige pijp?
quote:
BB!quote:
Misschien is haar baas wel zo vrolijk omdat hij iemand door smeert.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij moet dan nog even geduld hebben en is ze zo weer doorgesmeerd
Arme missbquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:48 schreef Tally het volgende:
Misschien is haar baas wel zo vrolijk omdat hij iemand door smeert.
Misschien gaatie wel vreemd!![]()
er zijn genoeg drankjes met anti-oxidanten, maar iets met anti-oxideren wordt na afloop een stuk lastiger.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het haalt roestvlekken weg. Niet roest
Ik kan niet toveren, heuj. Het oogt tenminste weer wat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het haalt roestvlekken weg. Niet roest
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ie gelijk trouwens? Of heb je ook iets tegen spinnewebben nodig?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
nice!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)omt_uit__.html?p=6,1
Dan was ik heel rijk ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Maar rondkomen van 100 euro per maand.. wou dat wij dat konden.. dan was ik rijk
Maar dat vind ik altijd zo irritant.. staat er 'hij moet rondkomen van 100 euro per maand'. .Ja dat zegt me niets. is dat arm/rijk.quote:
Hoezo 'ook'? Mag Ado niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alles mag, niks moet. Enquote:
Whaha! Las jouw bericht eerst zonder contextquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat vind ik altijd zo irritant.. staat er 'hij moet rondkomen van 100 euro per maand'. .Ja dat zegt me niets. is dat arm/rijk.
oke hij woont in het armste deel van de stad, maar dat zegt ook niet perse iets. Misschien is hij wel de rijkste daar
Hahaha.quote:
hiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:22 schreef MNR het volgende:
Hahaha.
Ik heb weinig te doenHallo Cue
![]()
Ca va?
Ja, stukken beter! (weet niet wat het laatste is wat je hebt meegekregen). But ehm.. ik heb een flinke glimlach op mijn gezicht, voel me energiek en heb er zin in!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hi
HIer gaat t z'n gangetje he.. en daar?
Uhm ik heb ook geen idee, maar blijkbaar zag het er niet goed uit. Maar nu dus weer wel? goed om te horen/lezen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef MNR het volgende:
Ja, stukken beter! (weet niet wat het laatste is wat je hebt meegekregen). But ehm.. ik heb een flinke glimlach op mijn gezicht, voel me energiek en heb er zin in!Goed dus.
Hoest nou met de luuuuuuuv? Het laatste wat ik heb meegekregen van jou was dat je ging daten met je collega die vanaf vrijdag niet meer jouw collega zou zijn
Haha, dat zal het zijn geweest jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm ik heb ook geen idee, maar blijkbaar zag het er niet goed uit. Maar nu dus weer wel? goed om te horen/lezen!![]()
De luvvv. haha, die is nog altijd niet aanweizg. Collega die geen collega meer zou zijn en daten.. pff dat zou een half jaar terug moeten zijn. Heb er vast niet mee gedate
Gemiddeld. Maakt nogal uit wat je doet. Als je op een kantoor in Khandahar werkt aan software voor Nederlandse bedrijven verdien je heel wat meer dan dat je op een scheepsontmantelingswerf werkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Whaha! Las jouw bericht eerst zonder context
Uhm.... 100 Euro is volgens mij wel normaal daar. Uitgaand dat ze gemiddeld 40 Euro per week verdienen (dat is de informatie die ik heb meegenomen toen ik daar 3 maanden geleden op vakantie was).
Ontken ik ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gemiddeld. Maakt nogal uit wat je doet. Als je op een kantoor in Khandahar werkt aan software voor Nederlandse bedrijven verdien je heel wat meer dan dat je op een scheepsontmantelingswerf werkt.
Geniet ervan!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben trots op mij, dat ik eindelijk mijn luiheid en trots op zij zet
Vorig jaar oktober nieuwe onderdelen besteld bij Salland voor mijn computer (nieuw MB, CPU, GFX en Mem) en toen geprobeerd in elkaar te knopen. Niet gelukt. Veel gekloot. En toen begon mijn klus in Engeland. Half jaar gedaan en in het weekend geen zin om me bezig te houden met die pokke-pc. Daarna was ik zo gewend aan mijn laptop dat het nog tot juni duurde tot ik mijn onderdelen terugstuurde naar Salland. Daar bleek dat met de onderdelen niks mis was. Weer geprobeerd, weer mislukt, weer de PC weggezet.
En zojuist afpsraak gemaakt bij MyCom dat ik hem vanavond langs breng en dat zij hem maar in elkaar moeten knoppen. Eerste keer dat ik daarvoor naar een bedrijf ga. Maar ik ben het zat. Hij moet het gewoon doen. Veel centen voor betaald en al een jaar niks mee gedaan. Faler die ik er ben.
Maar goed, als hij het eenmaal doet, is het nog steeds een beest qua performance
Een jaar niks mee gedaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben trots op mij, dat ik eindelijk mijn luiheid en trots op zij zet
Vorig jaar oktober nieuwe onderdelen besteld bij Salland voor mijn computer (nieuw MB, CPU, GFX en Mem) en toen geprobeerd in elkaar te knopen. Niet gelukt. Veel gekloot. En toen begon mijn klus in Engeland. Half jaar gedaan en in het weekend geen zin om me bezig te houden met die pokke-pc. Daarna was ik zo gewend aan mijn laptop dat het nog tot juni duurde tot ik mijn onderdelen terugstuurde naar Salland. Daar bleek dat met de onderdelen niks mis was. Weer geprobeerd, weer mislukt, weer de PC weggezet.
En zojuist afpsraak gemaakt bij MyCom dat ik hem vanavond langs breng en dat zij hem maar in elkaar moeten knoppen. Eerste keer dat ik daarvoor naar een bedrijf ga. Maar ik ben het zat. Hij moet het gewoon doen. Veel centen voor betaald en al een jaar niks mee gedaan. Faler die ik er ben.
Maar goed, als hij het eenmaal doet, is het nog steeds een beest qua performance
NEEquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Geniet ervan!
En ik weet opeens wie jij bent. Jij had toen een avatar met een bordeau rode auto, nietwaar? Met de keuze tussen een onwijs leuke dame en de baan van je dromen.
Voldoende games die het ook redelijk op de laptop dedenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een jaar niks mee gedaan?Damn, you must have been busy.
Wat een ontzettende kutvergissing!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Geniet ervan!
En ik weet opeens wie jij bent. Jij had toen een avatar met een bordeau rode auto, nietwaar? Met de keuze tussen een onwijs leuke dame en de baan van je dromen.
Absoluut begrijpelijk toch?quote:
Dat is op zich nog niet eens het grootste probleem. Dat er nu allerlei geinponems de meest flauwe opmerking er over gaan maken. Dat is kut. Dit blijf ik nog weken horen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutvergissing!
Blijkbaar kent ze mij nog lang niet goed genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:50 schreef rival het volgende:
wel jammer, ik had meer van je verwacht babs
Dat zouden wij hier nooit doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Dat er nu allerlei geinponems de meest flauwe opmerking er over gaan maken. Dat is kut. Dit blijf ik nog weken horen.
Viel te verwachtenquote:
Daar ga je idd niet aan ontkomenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Dat is op zich nog niet eens het grootste probleem. Dat er nu allerlei geinponems de meest flauwe opmerking er over gaan maken. Dat is kut. Dit blijf ik nog weken horen.
ik bedoel de PC.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar kent ze mij nog lang niet goed genoeg.
Naar die pijpbeurt kun je fluiten, makker!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is op zich nog niet eens het grootste probleem. Dat er nu allerlei geinponems de meest flauwe opmerking er over gaan maken. Dat is kut. Dit blijf ik nog weken horen.
Ik denk dat ik of een pijpbeurt van MNR verdien, of dat ik haar flink mag gesellen. Maar een straf lijkt mij zeer op zijn plaats.
True, maar dan ben ik niet de sjaakquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Viel te verwachten
En je zou hetzelfde doen
als een gelukkig manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Na die pijpbeurt kun je fluiten, makker!
Oh dat ja. Ja, ik vind het ook uitermate kut. Maar ik heb nu al zo'n 5x een avond zitten ruzieën. Ik ben het beu.quote:
HAHAHAHAHAHAHA!!!!quote:
Lijkt me duidelijk dan, gesellen it is!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Naar die pijpbeurt kun je fluiten, makker!
Ik heb geen idee wat "gesellen" inhoudt. Voor nu is het een verbastering uit het Duits.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dan, gesellen it is!
quote:
Zweepslagen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat "gesellen" inhoudt. Voor nu is het een verbastering uit het Duits.
Dus leg maar uit.
Oh ok, dan is het met 1quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat niet geselen achtig.. met 1 L
Jou pijpen geen straf?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe wil je dan wel gestraft worden? (hoewel het pijpen niet echt een straf is)
Kijk, dàt had ik begrepen (want dat had ik opgezochtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat niet geselen achtig.. met 1 L
en dan gaan ze je in de winkel nog behandelen als een domme eindgebruiker ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dat ja. Ja, ik vind het ook uitermate kut. Maar ik heb nu al zo'n 5x een avond zitten ruzieën. Ik ben het beu.
Ik vind dat ik geen enkele straf verdien. Bedoel... volgens mij hebben er vele goed kostelijk om kunnen lachen. Straf voor oorzaak hilariteit? Nee toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hm, vraag me af of het in dit geval vrijwillig was.quote:
Long time no seequote:
Hij was wel erg hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind dat ik geen enkele straf verdien. Bedoel... volgens mij hebben er vele goed kostelijk om kunnen lachen. Straf voor oorzaak hilariteit? Nee toch?
Oh, maar daar heb ik de oplossing voor: www.NietAanDeDeur.nl Alstu!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, vraag me af of het in dit geval vrijwillig was.
Over vrijwillig gesproken, ik heb vandaag al 2x jehovas aan de deur gehad...
Ik vind ook nog dat je een redelijk punt hebtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind dat ik geen enkele straf verdien. Bedoel... volgens mij hebben er vele goed kostelijk om kunnen lachen. Straf voor oorzaak hilariteit? Nee toch?
Heftig! Ik ken beide ook, maar dan niet te gelijkertijdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog ooit een terrasje gepikt meet MNR en de huidige vriend van Ripley
ik vind t normaal niet erg, wil best even wát kletsen als ik tijd heb, maar 2x op 1 dag is wel overdreven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik de oplossing voor: www.NietAanDeDeur.nl Alstu!
Gepijpt worden door sommigen KAN een straf zijn. Tanden en soortgelijks gebruik vanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan een straf voor de gepijpte. Mij pijpen kan nooit een straf zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gepijpt worden door sommigen KAN een straf zijn. Tanden en soortgelijks gebruik van
voor sommigen is pijpen altijd een straf, wie dan ook de gelukkige is die gerijpt zou worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gepijpt worden door sommigen KAN een straf zijn. Tanden en soortgelijks gebruik van
Niet af en toe een piemelbrietje na een paar dagen Zwarte Cross?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan een straf voor de gepijpte. Mij pijpen kan nooit een straf zijn
Ik vind het totaal geen strafquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor sommigen is pijpen altijd een straf, wie dan ook de gelukkige is die gerijpt zou worden.
Als ik op zulke plekken mij niet douche, ga ik me ook niet laten pijpen. Ik heb nog wel wat beschavingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet af en toe een piemelbrietje na een paar dagen Zwarte Cross?
Traumagevallen of preutse wieven niet meegerekend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor sommigen is pijpen altijd een straf, wie dan ook de gelukkige is die gerijpt zou worden.
dat had ik ook niet verwacht.quote:
en lesbische vrouwen en een redelijk aantal mannen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Traumagevallen of preutse wieven niet meegerekend.
Ken wel een vrouw die zei dat ze het niet deed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ken wel een vrouw die t . Gewoon. Niet. Doet.
Dat zijn de ergste toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ken wel een vrouw die zei dat ze het niet deed.
Haha. Oh, oh Rivalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ken wel een vrouw die zei dat ze het niet deed.
Baarmoeder kwijt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en lesbische vrouwen en een redelijk aantal mannen?
O, die vrouw wil trouwens ook dr baarmoeder kwijt.
Wat heeft dat er mee te maken ook?quote:
That must have been one hilarious scene!quote:
Hetero mannen en lesbische vrouwen tellen uiteraard ook niet mee (hoewel ze wel beter zouden weten als ze het een keer zouden proberen!)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en lesbische vrouwen en een redelijk aantal mannen?
O, die vrouw wil trouwens ook dr baarmoeder kwijt.
Nu niet zo overdrijven peuke...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hetero mannen en lesbische vrouwen tellen uiteraard ook niet mee (hoewel ze wel beter zouden weten als ze het een keer zouden proberen!)
Omdat je van pijpen zwanger kunt raken?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken ook?
ze wil er vanaf omdat ze niet meer ongesteld wil worden en hoopt dat ze dan minder behoefte heeft aan sex. In t verlengde van niet willen pijpen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken ook?
Wtf??quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze wil er vanaf omdat ze niet meer ongesteld wil worden en hoopt dat ze dan minder behoefte heeft aan sex. In t verlengde van niet willen pijpen.
Ik drijf niet over, echt niet hoor!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet zo overdrijven peuke...
Ik kan haar gebasseerd op deze opmerking nou niet onder de normale vrouwen scharen eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze wil er vanaf omdat ze niet meer ongesteld wil worden en hoopt dat ze dan minder behoefte heeft aan sex. In t verlengde van niet willen pijpen.
Nou, ik ben er bekend mee en ik vind dat je overdrijft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drijf niet over, echt niet hoor!
Wat een droomvrouwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook toen ze dat zei. T ergste: ze woont samen. Met een man.quote:
Geef je hier nou toe dat je mij hebt gepijpt?!? Zo open en bloot?!?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik ben er bekend mee en ik vind dat je overdrijft.
Yay voor hemquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook toen ze dat zei. T ergste: ze woont samen. Met een man.
Je lag zo lief te slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geef je hier nou toe dat je mij hebt gepijpt?!? Zo open en bloot?!?
Wacht... WANNEER HEB JE MIJ GEPIJPT? EN WAAROM HEB JE ME NIET EVEN WAKKER GEMAAKT??
dat zei ik ook niet. Ze heeft wel meer rare trekjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan haar gebasseerd op deze opmerking nou niet onder de normale vrouwen scharen eigenlijk
Jij kent enge mensen, huuuuquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet. Ze heeft wel meer rare trekjes
dat zou mij eigenlijk niks verbazenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
of op enige andere wijze zo veel afwijken van de rest van de piemels
Welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je lag zo lief te slapen
Maar lieve schat, jouw piemel zal vast geen magische krachten bezitten of op enige andere wijze zo veel afwijken van de rest van de piemels
Moet je 'm niet eens wassen dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WelPermanent covered in awesomesauce!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WelPermanent covered in awesomesauce!
Awesomesauce, niet sperma (hoewel dat van mij ook pretty awesome is). Dat hoef je niet te verwijderen. Is ook niet vies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je 'm niet eens wassen dan?
En ze is vrijgezel?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja nou sorry hoor, maar als er voor ik ga pijpen al spul op zit, heb ik toch mijn bedenkingen hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Awesomesauce, niet sperma (hoewel dat van mij ook pretty awesome is). Dat hoef je niet te verwijderen. Is ook niet vies.
Dan pijp je me niet, your loss.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, maar als er voor ik ga pijpen al spul op zit, heb ik toch mijn bedenkingen hoor.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan pijp je me niet, your loss.
Jij houd ook niet van bbq-saus over je geroosterde worstjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, maar als er voor ik ga pijpen al spul op zit, heb ik toch mijn bedenkingen hoor.
Piemels zijn geen geroosterde wortjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij houd ook niet van bbq-saus over je geroosterde worstjes?
Nou nee inderdaad /rilquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Piemels zijn geen geroosterde wortjes.
Dat klopt. Heel scherp van je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik pas me graag aan.quote:
Zeg doe eens niet zo bitchy tegen mij alleen omdat jij rare vragen steltquote:
Ik ben al lekker vrij, had ik dat al gezegd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUT ik moet nog 1:10 werken en heb ZO heel erg geen zin meer!
Jij doet ook zo vaak bitchy tegen mij, weet je ook eens hoe dat voelt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo bitchy tegen mij alleen omdat jij rare vragen stelt
Ik doe altijd lief tegen jou, wtf?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij doet ook zo vaak bitchy tegen mij, weet je ook eens hoe dat voelt.
Ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
ik denk ook dat de gemiddelde man het niet prettig zou vinden als je zijn piemel zou behandelen als een geroosterd worstje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In een t-shirt en korte broek, toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ookGelukkig wordt dit vanavond goed gemaakt met lekker uit eten en cocktails drinken
Heel simpel: zoek iets uit voor vanavond waar je je op verheugt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Jij denkt dat wel vaker, dat je altijd lief bent en nooit kutopmerkingen maakt. Terwijl je in werkelijkheid er eigenlijk nauwelijks mee ophoudt. Is je wel vaker verteld, maar geloof je niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief tegen jou, wtf?
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij denkt dat wel vaker, dat je altijd lief bent en nooit kutopmerkingen maakt. Terwijl je in werkelijkheid er eigenlijk nauwelijks mee ophoudt. Is je wel vaker verteld, maar geloof je niet.
Nee, gewoon, awesomesauce, synoniem voor: mijn piemel is te gek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Is dat een hip synoniem voor voorvocht?
Waarom denk je dat ik geen zin meer heb?? Ik ga vanavond iets leuks doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Heel simpel: zoek iets uit voor vanavond waar je je op verheugt.
Ik noteer hem in m'n playerboekje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gewoon, awesomesauce, synoniem voor: mijn piemel is te gek.
Alles overigens wat covered is in awesomesauce is te gek gaaf cool.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:46 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik noteer hem in m'n playerboekje.
Bedankt!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief tegen jou, wtf?
Je zegt het letterlijk!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen zin meer heb?? Ik ga vanavond iets leuks doen.
Hence my username...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles overigens wat covered is in awesomesauce is te gek gaaf cool.
Plafond is er uit, alles is bij gezaagd. Nog wat kleine dingetjes gedaan. Maar het is verre van af. Zaterdag weer verder. En dat tot ongeveer half januari.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef BukkakeBaas het volgende:
Hoe is het trouwens met de klusperikelen van een paar dagen geleden afgelopen, Baby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |