quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon meedoen met Dit Is Mijn Lijf
Wie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat is dat met die mannen hier? Zeuren als ze nog een keer moeten
Als ik eenmaal slaap dan slaap ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
ik vertrek lieverquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar eruit schoppen bedoel je.
Lig je wat na te puffen, kijk je haar aan, zij kijkt vreemd terug, zeg je: nou, wat denk je er van?
Wakker gepijpt wordenquote:
Nou babs net, en nog iemand, en rival.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Angry birds voor Blackberry:
[ afbeelding ]
Als ik al lig te maffen dan niet nog een keer nee. Ja, een paar uur later misschien. Dat zegt niks over hoe vaak het voor het maffen gebeurtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou babs net, en nog iemand, en rival.Mietjes
Ze zal wel niks gewend zijn.....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik al lig te maffen dan niet nog een keer nee. Ja, een paar uur later misschien. Dat zegt niks over hoe vaak het voor het maffen gebeurt
Hetw as on topic, want er zat gisteren een chick met enorme lellen in!quote:
Of wel natuurlijkquote:
M.a.w. ik heb geen fuck aan je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
The mind is willing but the flesh is weak...
[ afbeelding ]
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
Hetw as on topic, want er zat gisteren een chick met enorme lellen in!
lellen = schaamlippen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuken is zo'n gedoe man. Ze willen ook altijd alleen maar als je moe bent en in bed ligt om te slapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Toch spamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ze noemde het zelf een lelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lellen = schaamlippen?
Kwaliteitsbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |