quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon meedoen met Dit Is Mijn Lijf
Wie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat is dat met die mannen hier? Zeuren als ze nog een keer moeten
Als ik eenmaal slaap dan slaap ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
ik vertrek lieverquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar eruit schoppen bedoel je.
Lig je wat na te puffen, kijk je haar aan, zij kijkt vreemd terug, zeg je: nou, wat denk je er van?
Wakker gepijpt wordenquote:
Nou babs net, en nog iemand, en rival.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Angry birds voor Blackberry:
[ afbeelding ]
Als ik al lig te maffen dan niet nog een keer nee. Ja, een paar uur later misschien. Dat zegt niks over hoe vaak het voor het maffen gebeurtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou babs net, en nog iemand, en rival.Mietjes
Ze zal wel niks gewend zijn.....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik al lig te maffen dan niet nog een keer nee. Ja, een paar uur later misschien. Dat zegt niks over hoe vaak het voor het maffen gebeurt
Hetw as on topic, want er zat gisteren een chick met enorme lellen in!quote:
Of wel natuurlijkquote:
M.a.w. ik heb geen fuck aan je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
The mind is willing but the flesh is weak...
[ afbeelding ]
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
Hetw as on topic, want er zat gisteren een chick met enorme lellen in!
lellen = schaamlippen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuken is zo'n gedoe man. Ze willen ook altijd alleen maar als je moe bent en in bed ligt om te slapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Toch spamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ze noemde het zelf een lelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lellen = schaamlippen?
Kwaliteitsbeelden?
Tijdelijk, ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
M.a.w. ik heb geen fuck aan je.
Dan heb ik jou toch nog steeds niet nodig?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:56 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Tijdelijk, ja.En als je persé binnen een uur nog een keer wil squirten heb ik altijd nog een forse 'double dong' in m'n nachtkastje...
Kwaliteits-tv dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ze noemde het zelf een lel
Ach, wat is kwaliteitstv. We hebben gisteren ook een live operatie op Nederland 1 uitgezonden en dat is meer journalistiek, maar ik ben op beide trotsquote:
In theorie niet. In de praktijk is het natuurlijk wel leuker om zoiets met z'n tweeën te doen. Vind ik...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb ik jou toch nog steeds niet nodig?
Dat andere eind moet ook ergens in he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:02 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
In theorie niet. In de praktijk is het natuurlijk wel leuker om zoiets met z'n tweeën te doen. Vind ik...
Nou, die knots kan ik niet hebben hoor!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat andere eind moet ook ergens in he.
Ja daar zapte ik langsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, wat is kwaliteitstv. We hebben gisteren ook een live operatie op Nederland 1 uitgezonden en dat is meer journalistiek, maar ik ben op beide trots
Nou ja, ik zit natuurlijk in het voortraject van al onze programma'squote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
Heb jij meegewerkt aan 'Dit is mijn lijf', Ripley?
Gaafquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, ik zit natuurlijk in het voortraject van al onze programma'sEn er waren gisteren op prime time 3 van onze programma's op de televisie dus dat was wel awesome
Dat zag er goed uit op spice channel ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit natuurlijk in het voortraject van al onze programma'sEn er waren gisteren op prime time 3 van onze programma's op de televisie dus dat was wel awesome
Masterchef op net5quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gaaf![]()
De operatie ook van jullie? Wat was de derde?
pro-reactie!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zag er goed uit op spice channel ja.
Maar was ze wel 18?
De ene is niet meer van de ander te onderscheiden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar maar 38 varianten van.
en klagen dat voetbal een ring wint en niet "the voice of weer een talentenjacht".....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
De ene is niet meer van de ander te onderscheiden.
Met die drie kanshebbers was het al faal voor de uitslag bekend was.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
en klagen dat voetbal een ring wint en niet "the voice of weer een talentenjacht".....
Ik vind VI ook een SBS tokkie programma zonder enige inhoud met een stelletje domme clowns die nog te dom zijn om de ene poot voor de ander te zetten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
en klagen dat voetbal een ring wint en niet "the voice of weer een talentenjacht".....
Kwestie van smaakquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met die drie kanshebbers was het al faal voor de uitslag bekend was.
Nee, eentje. Die we keurig heb ben aangekochtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar maar 38 varianten van.
Dat maakte het juist zo mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:42 schreef Godtje het volgende:
Ik vind VI ook een SBS tokkie programma zonder enige inhoud met een stelletje domme clowns die nog te dom zijn om de ene poot voor de ander te zetten.
Dat zeg ik. Kwestie van smaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |