Bronquote:NEW DELHI - Het verhaal van de populaire en met Oscars overladen film Slumdog Millionaire is waarheid geworden. Een straatarme man heeft 1 miljoen dollar gewonnen in Weekend Miljonairs...
Slumdog wordt werkelijkheid
De 27-jarige Sushil Kumar komt uit een van de armste regio’s van India en werkt als computeroperator in de staat Bihar. Daarmee verdient hij nog geen honderd euro per maand. Zijn geldzorgen zijn echter in één klap voorbij sinds hij de hoofdprijs won in de Indiase versie van Weekend Miljonairs. Hij is de eerste die in het programma alle vragen goed heeft beantwoord.
Sushil besteedt het geld onder andere aan een bibliotheek die hij in zijn woonplaats wil bouwen. Daarnaast koopt hij een huis en geeft hij zijn broers wat geld om een klein bedrijfje te kunnen beginnen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Nou ja, slumdog... Met 100 euro per maand zit je daar aardig op het gemiddelde denk ik.
Het gemiddelde is alleen zo bedroevend laag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Nou ja, slumdog... Met 100 euro per maand zit je daar aardig op het gemiddelde denk ik.
Voor ons ja. Misschien is hij daar wel de koning van de straat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gemiddelde is alleen zo bedroevend laag.
Met zo'n 3 euro per dag? Neuh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor ons ja. Misschien is hij daar wel de koning van de straat.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Tijd om een zielige bedelbrief die kant op te sturen
Ik wou net zeggen, komen de producers het geld straks ook weer innen om het verhaal compleet te maken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:06 schreef galtfactory het volgende:
De keerzijde van de medaille is wel dat de jongeman die een hoofdrol had in
de film die met Oscar's was overladen nog steeds in dezelfde vicieuze cirkel
zit als waar hij voor de film al in zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |