Lekker naar huis gaan met je 2 linker handenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:35 schreef Pheno het volgende:
En ja hoor, ik ben hier in mijn eentje, gaat productie plat en ik mol zelf nog even de buildserver. This is my day!
ja ik ga elk jaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk C_A!Ben je er al vaker geweest?
Mijn hond kreeg van Royal Canin ooit bultjes, rondom de bek/kin geloof ik... overgestapt op een andere brok en het ging meteen weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ga elk jaar
Veel leuker dan Halloween in Walibi, hier hoef je niet apart te betalen voor de halloweenattracties/huizen
Ow en over Kyra, we zijn weer overgestapt op het oude voedsel, en opeens wordt het minder? Echt vaag. Ook hebben we 2 dagen niet gesmeerd, en lijkt het dus minder te worden.
Geen idee wat het nou is, het smeren of het voedsel
Ik ben juist weer overgestapt naar Royal Caninquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn hond kreeg van Royal Canin ooit bultjes, rondom de bek/kin geloof ik... overgestapt op een andere brok en het ging meteen weg.
Fijn dat het minder aan het worden is![]()
Oh is het Halloween thema daar, dat is wel tof dan!
dat kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh griezelen. Jou krijg je zo op de kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |