Lekker naar huis gaan met je 2 linker handenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:35 schreef Pheno het volgende:
En ja hoor, ik ben hier in mijn eentje, gaat productie plat en ik mol zelf nog even de buildserver. This is my day!
ja ik ga elk jaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk C_A!Ben je er al vaker geweest?
Mijn hond kreeg van Royal Canin ooit bultjes, rondom de bek/kin geloof ik... overgestapt op een andere brok en het ging meteen weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ga elk jaar
Veel leuker dan Halloween in Walibi, hier hoef je niet apart te betalen voor de halloweenattracties/huizen
Ow en over Kyra, we zijn weer overgestapt op het oude voedsel, en opeens wordt het minder? Echt vaag. Ook hebben we 2 dagen niet gesmeerd, en lijkt het dus minder te worden.
Geen idee wat het nou is, het smeren of het voedsel
Ik ben juist weer overgestapt naar Royal Caninquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn hond kreeg van Royal Canin ooit bultjes, rondom de bek/kin geloof ik... overgestapt op een andere brok en het ging meteen weg.
Fijn dat het minder aan het worden is![]()
Oh is het Halloween thema daar, dat is wel tof dan!
dat kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh griezelen. Jou krijg je zo op de kast.
3 maanden langs sneeuw, maar geen sneeuw met kerst, uhhuhquote:'November begint de horrorwinter'
Zo valt te lezen dat Nederland zich mag ‘verheugen’ op de eerste sneeuw. Dat zou het begin inluiden van drie maanden lang sneeuw en kou. De kans dat we een witte kerst krijgen is echter niet zo groot. Wetter.net schrijft dat de kans daarop 40 procent is.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga alvast naar de bouwmark om spullen in te slaan voor een hedendaagse iglo.
Als je nou slim bent, bouw je een igloconstructie van hout, sneeuwt het mooi in een iglovorm!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga alvast naar de bouwmark om spullen in te slaan voor een hedendaagse iglo.
Ja precies, al was de lente wel belachelijk apart, zo snel zo warmquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
Zal het echt zo koud worden?
Ik bedoel, het zou ook een lange warme hete zomer worden, maar niks van gemerkt
Ik hoop niet dat het zo erg gaat wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie me alweer gaan naar het werk, 10 kilometer op de fiets over dijken en bruggen, naar boven glijden, naar beneden glijden, joladiejee
2 hapjes ook niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Irri ik wil ook eten![]()
Maar ik trakteer mezelf morgen op iets lekkers.
Net wel bezorgbeer besteld, voor mijn man, kipsate
Ik wil ook1 Hapje kan geen kwaad toch
die sate is zo lekker bij de berenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 hapjes ook niet!
Ik wil ook weer een keertje Beren
EENS!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
Facebook messenger app is echt de beste uitvinding sinds Facebook zelf
Komt vaak voor als je in hetzelfde dorp shopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
Vriendin heeft nieuwe schoenen, twee druppels water die van mij, alleen die van haar zijn rood
Ik ben benieuwd naar je laarzen met kleurtjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
Vriendin heeft nieuwe schoenen, twee druppels water die van mij, alleen die van haar zijn rood
Dat is dus het probleem hahaha, ik in Veghel zij in Arnhem en compleet andere winkel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt vaak voor als je in hetzelfde dorp shopt.
Had al een plaatje gezocht maar kon het niet vindenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je laarzen met kleurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |