Ja, is inderdaad toch wel spannend. Dat had ik ook wel. Benieuwd of jij ook het advies krijgt om je eerstvolgende menstruatie af te wachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:22 schreef Freubelot het volgende:
Deze ronde gaan jullie dus heel veel klussen.. Wel lastig om je ei te spotten met zo'n onregelmatige cyclus..
Ik denk dat morgen alles wel schoon is, maar toch wel spannend..
Dat heb ik ook. Vind het leuk om mee te posten, maar mijn NOD hoeft er niet per se in. Ovulatietesten ben ik ook niet van plan. Wellicht als we al een hele tijd bezig zijn en er gebeurt nog steeds niks, maar voorlopig gewoon zo relaxed en ongedwongen mogelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:16 schreef Mangostine het volgende:
ik hoef mijn NOD ook niet in de OP, dat legt er voor mijn gevoel weer teveel druk op ofzo. En ik heb echt nog geen zin om met ovutesten in de weer te gaan eigk. Maar misschien piep ik over een maand weer anders
De vk heeft al gezegd dat we gelijk door mogen als we dat willen. Als morgen tenminste blijkt dat het schoon is. Ook gek die verschillen.. Misschien omdat jij al wat verder in de zwangerschap was?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad toch wel spannend. Dat had ik ook wel. Benieuwd of jij ook het advies krijgt om je eerstvolgende menstruatie af te wachten.
Geen idee. Heb ook niet echt een verbod gekregen ofzo... Maar ach, we zullen maar even afwachtenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:23 schreef Freubelot het volgende:
De vk heeft al gezegd dat we gelijk door mogen als we dat willen. Als morgen tenminste blijkt dat het schoon is. Ook gek die verschillen.. Misschien omdat jij al wat verder in de zwangerschap was?
Oh, zou het daarom zijn? Dat wist ik de vorige keer ook niet, heb het nooit bijgehouden ofzo. Gewoon op goed gelukquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geeft de arts niet het advies om af te wachten tot je eerste menstruatie zodat je dan in ieder geval weer weet wat je cyclus is? Daar staat me iets van bij, dat ik zoiets wel eens gehoord heb.
Ah, kijk. Dat zou mooi zijn. Want ik voel er weinig voor om nu ineens met condooms ofzo te gaan klungelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:25 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij wel Coco, want als er verder niks (medisch) aan de hand is en je bent 'schoon', staat er volgens mij niks in de weg om gelijk door te gaan.
^^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:56 schreef Mangostine het volgende:
Ymme, je zit jezelf echt helemaal gek te maken. Wacht nou es af tot je NOD. Neem een kop thee.
Ik vond het ook niet nodig hem te laten staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef flugeltje het volgende:
Popcorn niet nodig hoor, was een losse opmerking waarvan ik het verder niet nodig vind om 'm toe te lichten.
Hier alles rustig, helemaal geen voortekenen! Vorige maand dus echt alles wat je maar bedenken kon en toen was er niets aan de hand en nu dus helemaal geen voortekenen! Ik wacht gewoon rustig af....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:07 schreef Sethiwe het volgende:
Hoe gaat het met je Women zijn er al voortekenen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik wil gewoon een leuk en gezond kindje
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:20 schreef Mangostine het volgende:
dat vind ik dan weer zo standaard!
dat! en dat is inderdaad lastig!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:19 schreef _aurum_ het volgende:
je hebt er mee bezig zijn en jezelf er mee gek maken
En dat laatste kan niet de bedoeling zijn. Hoe lastig ook af en toe
scheids, coach, zakelijk waarnemer, vierde man, arts en technisch directeurquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:31 schreef Sethiwe het volgende:
Magostine ben jij de scheidsrechter van het elftal of toch de trainer/coach?
toch jammer van het elftalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef ymme het volgende:
Zojuist oud bloed bij het afvegen. Ga dus ongesteld worden.
Helaas, volgende ronde beter!
(maar balen doe ik wel)
ik loldequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Kwisted het volgende:
Milka, ook wij gaan gelijk op! Mijn klusweek is ook net afgelopen. Spannende tijden voor ons dus! Ik ben gisteren ook met hele erge buikpijn naar bed gegaan, ik dacht toen ook aan innestelling. Maar vanmorgen moest ik heel erg poepen, dus dat was hethaha
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Kwisted het volgende:
Women86, wij zouden deze maand samen zwanger raken he. Dus als jij mij nou het goede voorbeeld vast geeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |