hey Cobannetjequote:
hihi xd lueken avatar nou groejtnesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hey, ik klikte op de TR knop ipv. quote, hihi.
Tuurlijk meen ik het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:50 schreef Beach het volgende:
[..]
hey Cobannetjejij mag me zo noemen want ik weet dat je het niet meent
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
hihi xd lueken avatar nou groejtnes
haha dnakje heb ick mijnen best opgdaan he doei hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
hihi xd lueken avatar nou groejtnes
ja op die mooie jognen met die wave xDXD gr een anonime fanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja hedie moves alles zeg eerlijk je bent verliefd
Neee. Ik heb niet kunnen kijken downloaden niks ben druk voor school manquote:
Oh ik dm je wel even linkje, kan je een keer luisteren tijdens hw jatochquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
Neee. Ik heb niet kunnen kijken downloaden niks ben druk voor school man
Aan een neger in Zambia.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wow, kut voor je. Je hebt het weggegeven?
Goed voor hem. Hij had het toch waarschijnlijk al, dus dan maakt het minder uit.quote:
Double aids.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Goed voor hem. Hij had het toch waarschijnlijk al, dus dan maakt het minder uit.
Zal ik blazen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef aight1 het volgende:
mijn laptop is 80 graden denk ik
doet gwn pijn
Luisteren lijkt me beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:55 schreef coban het volgende:
Bietsjjj thanks ik zal naar kijkennnnn
Haha dat bedoelikkquote:
Ik ook maar, doei iedereenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:56 schreef coban het volgende:
[..]
Haha dat bedoelikk
Oke homies ik ga slapennnnop jullie voorhoofds
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:56 schreef coban het volgende:
[..]
Haha dat bedoelikk
Oke homies ik ga slapennnnop jullie voorhoofds
definiërenquote:
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
definiëren
werkw.
Uitspraak: [definiˈjerə(n)]
Verbuigingen: definieerde (verl.tijd enkelv.)
1) kort en duidelijk noemen wat iets is
Voorbeelden: `de betekenis van een woord definiëren`,
`Een probleem definiëren is de eerste stap naar de oplossing ervan.`
definiërenquote:
DuZoonquote:
Sinds wanneer ben jij vrouw?quote:
Eergisteren, droevig verhaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij vrouw?
altijd al willen zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij vrouw?
Precies goed he? Baas ben ik ook.quote:
aight is net naar bed gegaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
altijd al willen zijn.sinds deze week. aight.
Lekker ouwe en hoe issie met jou danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
jwz mattiewhat's good met jou dan broeder
rustig rustig net ff chaibatje geklapt jewaits, ff feunende nuquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker ouwe en hoe issie met jou dan
Hele kotsclub ook direct deze kant opquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik ben TS dus kan niets misgaan
nee ik lieg, ik kwam laterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hele kotsclub ook direct deze kant op
jailbaitje gebatst en ninja edit. wowquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
rustig rustig net ff chaibatje geklapt jewaits, ff feunende nu
ik was net chillings in onze hoofdstadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
rustig rustig net ff chaibatje geklapt jewaits, ff feunende nu
den haag ftwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik was net chillings in onze hoofdstad
alleen ff skeer typfoutje eruit gehaald KOM DAN, COME AT ME BROquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jailbaitje gebatst en ninja edit. wow
lekker kil, nog shoppa's aangepakt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik was net chillings in onze hoofdstad
Enkel 050quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ga maandag @ rdam wie komt chillen xxx
Nee was met een dame en dan ga je niet smokenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
alleen ff skeer typfoutje eruit gehaald KOM DAN, COME AT ME BRO
[..]
lekker kil, nog shoppa's aangepakt?
Eens. Ik heb nu ook niet geblazed hoor. Ik wilde gewoon stoer doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee was met een dame en dan ga je niet smoken
Ik al 2 weken niet, ergens ben ik er blij meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:07 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Eens. Ik heb nu ook niet geblazed hoor. Ik wilde gewoon stoer doen.
waterpijpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet elke dag waterpijp
Begrijpelijk, ik 2 dagen nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik al 2 weken niet, ergens ben ik er blij mee
Mensen die niet binnestebuiten draaienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet elke dag waterpijp
in sishabar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waterpijp![]()
2 weken nog terug gedaan in Zaantje
Deed het ook dagelijks maar ergens voel ik mij serieus beter nuquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik 2 dagen nietDaarvoor afgelopen maanden elke dag. Totaal niet trots op
Vind het echt jammer eigenlijk, maarja, moeilijk te doorbreken habit, vooral als je geen fuck om handen hebt in de avond. Inmiddels tentamenweken etc dus weer een goede reden om even te skippen.
[..]
Mensen die niet binnestebuiten draaien
Zou best kunnen, ik kon er iig geen bier bestellenquote:
Ik geloof het wel, ik merk ook dat op ochtenden waarbij ik de vorige avond geen sticks heb gerookt ik gewoon veel fresher wakker wordt. Nou ben ik sowieso al een freshe baasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deed het ook dagelijks maar ergens voel ik mij serieus beter nu
Alleen klein?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klein maar fijn
Niet doordenken want mijn geslachtsdeel is maar 1 van de 2!
wtf je deed wink.gifquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klein maar fijn
Niet doordenken want mijn geslachtsdeel is maar 1 van de 2!
Okequote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik kon er iig geen bier bestellen
Maar zat wel op een dikke loungebank aan de appeltabak te puffen, was best relaxerend
hahaha Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik loog trouwens, nog nooit waterpijp
Nu wil ik nog stoppen met gewoon roken maar alles op zijn tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik merk ook dat op ochtenden waarbij ik de vorige avond geen sticks heb gerookt ik gewoon veel fresher wakker wordt. Nou ben ik sowieso al een freshe baas, maar het is wel chill inderdaad, vooral als je een periode lang wél dagelijks hebt gedaan.
Deze vrouwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Wow ik kijk vijf min niet, hele topic vol.
Daar ben ik nooit aan begonnen. Ondanks 6 jaar sticks roken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu wil ik nog stoppen met gewoon roken maar alles op zijn tijd
Misschien alleen maar beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:12 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit aan begonnen. Ondanks 6 jaar sticks roken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Effe douchen, zo terug. Kusjes aan allen.
Hoe issie danquote:
thee is voor turkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
Kut man, groene thee was op. Nu staat hier Engelse melange te stomen.
Toedelsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga bier drinken en kut roepen in de stad
Ik drink nu wel groene theequote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
Kut man, groene thee was op. Nu staat hier Engelse melange te stomen.
Jaloers en allesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Toedels
[..]
Ik drink nu wel groene thee
zeg ik dat danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen turk ben?
Hahah daar waar je thuishoortquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:23 schreef SpaceMouse het volgende:
Ik ga slapen, morgen met de klas naar Artis.
Welterusten ieder en elk
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:23 schreef SpaceMouse het volgende:
Ik ga slapen, morgen met de klas naar Artis.
Welterusten ieder en elk
onwaarheden ditquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, jij zegt niet dat ik geen turk ben.
Omdat je 't zo lief vraagtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Lief van je, je hoeft vast geen slokje van mijn minderwaardige Engelse melange?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat je 't zo lief vraagt![]()
![]()
Hihih ik ook 1 literquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Je mag ook wel meer dan 1 slokje hoor, ik heb heel veel gemaakt, want ik heb het koud.
quote:
Alsof die portemonnee dan opeens weer terug komt lopenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:39 schreef napoleonfour het volgende:
iemand is zijn portemonnee kwijt denk ik, tenminste dat staan ze hiervoor te schreeuwen.
ja inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alsof die portemonnee dan opeens weer terug komt lopen
/zolderfokkerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja inderdaad. Ga lekker ergens anders schreeuwen en leuk doen dat je bent uit geweest
.
mensen die uitgaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja inderdaad. Ga lekker ergens anders schreeuwen en leuk doen dat je bent uit geweest
.
nah, woensdag avond is niet mijn uitgaansavond.quote:
Mijne ook niet, vooral omdat ik do vaak moet werken/schooltjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, woensdag avond is niet mijn uitgaansavond.
inderdeed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne ook niet, vooral omdat ik do vaak moet werken/schooltje
schijnt hier ook helemaal geweldig te zijn omdat de kroegen tot 4 uhr open zijn. maar ik als nh-er hou niet zo van die nb-ers :'')quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
woensdagavond in Amsterdam, kom er net vandaan
stevenmac26 begon al op zijn 12de!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:47 schreef Nectar het volgende:
jongens ik ben 16 jaar
moet ik nu beginnen met utgaan en sletjes neuken of pas wanneer k 18 ben
Je bent veels te laat man, schiet opquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:47 schreef Nectar het volgende:
jongens ik ben 16 jaar
moet ik nu beginnen met utgaan en sletjes neuken of pas wanneer k 18 ben
met snuiven, ging op mijn 8e al uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stevenmac26 begon al op zijn 12de!
mensen met een zachte g, ik voel je pijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schijnt hier ook helemaal geweldig te zijn omdat de kroegen tot 4 uhr open zijn. maar ik als nh-er hou niet zo van die nb-ers :'')
Bedankt mateyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mensen met een zachte g, ik voel je pijn
bij vrouwen vind ik serieus zwaar sexy, bij mannen is het zwaar gayquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent veels te laat man, schiet op
Bij vrouwen mag het, bij mannen niet.quote:
geloof ik nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stevenmac26 begon al op zijn 12de!
40 en nog ontmaagdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
geloof ik niet
volgens mij is stevenmac26 84 jaar oud en nog steeds virgin
quote:
Tip voor je, http://forum.fok.nl/USquote:
okay goed verhaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
godver een kutmongool uit onz die me rapporteert om niets. echt he!
Had je mijn foto niet moeten plaatsenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
godver een kutmongool uit onz die me rapporteert om niets. echt he!
Die post je daarvoor zelf, kuttroll.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Had je mijn foto niet moeten plaatsen
ow ben jij dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Had je mijn foto niet moeten plaatsen
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ben jij dat?ik vind je baas.
Je verwijdert mijn foto voordat yvonne mijn pm leest en de administrators mijn rapportatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok dan vind ik je een minderwaardig mens. whatever works for you. gaan we dan nu daten?
kanker nou gewoon een end heen met je domme kutverhalen en neppe foto's teringtrollquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je verwijdert mijn foto voordat yvonne mijn pm leest en de administrators mijn rapportatie.
is dat een vraag, een dreigement, een feit, een stelling of een eis?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je verwijdert mijn foto voordat yvonne mijn pm leest en de administrators mijn rapportatie.
eis + feit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is dat een vraag, een dreigement, een feit, een stelling of een eis?
Wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de admins iets van jou verwachten hoor.
Je weet dat de admins elk topic nalopen die snachts is geopend ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de admins iets van jou verwachten hoor.
heb mijn vriendin yvonne een pm gestuurt + je post gerapporteerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een feit gaat het nooit worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat de admins elk topic nalopen die snachts is geopend ?
mocht je iets fout hebben gedaan note / ban allez.quote:
ik lach, maar diep van binnen huil ik nu als een bang jongetjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:15 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb mijn vriendin yvonne een pm gestuurt + je post gerapporteerd.
en dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mocht je iets fout hebben gedaan note / ban allez.
en dan?quote:
dat eerste woordje vind ik ongepast in deze zinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kanker nou gewoon een end heen met je domme kutverhalen en neppe foto's teringtroll
Maak er maar een paar jaren van, misschien besef je dan wat beter dat je het hier verziekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:16 schreef sanasoufi het volgende:
Hoe dan ook. Ik ga idd zelf een ban aanvragen. Ik kom hier over een paar weken weer. Doeg!
boeit mij serieus geen ene reet wat jij vindt, ga met die trollhoer mee danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
dat eerste woordje vind ik ongepast in deze zin
zware dag achter de rug?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
boeit mij serieus geen ene reet wat jij vindt, ga met die trollhoer mee dan
Zou gezellig zijn als nectar nou eens stopt met het heilige boontje en mod uit te hangen.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
De nachtbagger is niet meer wat het geweest is
Kap dan met je zogenaamde mod gedragquote:
Dat is geen mod gedrag mangquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kap dan met je zogenaamde mod gedrag
ajax heeft gewoon gewonnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:24 schreef napoleonfour het volgende:
hej maar ajax mac, gaat niet zo goed he?
ach komt wel weer goed, a.s. weekend weer tegen roda?quote:
ja man, en weer uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach komt wel weer goed, a.s. weekend weer tegen roda?
ga je heen naar zagreb?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man, en weer uit
Volgende week zagreb uit, gaat een leuk dagje worden
dat was vorige week, volgende week is thuisquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat was vorige week, volgende week is thuis
quote:Volgende week zagreb uit, gaat een leuk dagje worden
jersey shore?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk ik ga op Ronnie google image zoeken en dan een ontzettende sjappie hier posten.
Maar wtf krijg je dan voor een kerel
Volg je dat ook?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:39 schreef Nectar het volgende:
Jersey Shore
Gewoon 30 afleveringen Ronnie en Sam ff ruzie je weet
dat is gewoon de opvulling slecht
quote:
Hij is cutequote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]te jong + dan heb ik liever ramy ayach (vind ze best op elkaar lijken)
Nee niet meer, gekeken tot seizoen 4 aflevering 5, nadat mike en ron een gevecht hadden, bleek gewoon een mini gevecht waarin hij gewoon ze hoofd stootte, niks aan de hand.quote:
gespierde negerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk ik ga op Ronnie google image zoeken en dan een ontzettende sjappie hier posten.
Maar wtf krijg je dan voor een kerel
hehe foutje, het is thuis dusquote:
Hahaha zo toevallig, daar ben ik ook geblevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee niet meer, gekeken tot seizoen 4 aflevering 5, nadat mike en ron een gevecht hadden, bleek gewoon een mini gevecht waarin hij gewoon ze hoofd stootte, niks aan de hand.
Saai is het. De hele tijd hetzelfde
Wordt tijd voor nieuw bloed in die familie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee niet meer, gekeken tot seizoen 4 aflevering 5, nadat mike en ron een gevecht hadden, bleek gewoon een mini gevecht waarin hij gewoon ze hoofd stootte, niks aan de hand.
Saai is het. De hele tijd hetzelfde
goeie kont dat wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronnie Coleman schijnbaar
dan ga je niet, opgelost slotjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zucht..
Ik heb geen zin om naar bed te gaan.
Mja.. Zit wat in.. Maar ik zal toch een keer moeten niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dan ga je niet, opgelost slotje
Ga als je moe begint te wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mja.. Zit wat in.. Maar ik zal toch een keer moeten niet?
Maar ik verveel me ook nog eensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ga als je moe begint te worden
Ja idd, dat is ook nog zoiets irritantsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:47 schreef Maisnon het volgende:
Op een gegeven moment ben je over je moeheid heen
Ik ben gelukkig wel vrij morgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:48 schreef Nectar het volgende:
Ik ga 6 uur slapen, morgen ook, en overmorgen ook.
VAKANTIE BITCH-ASS
wat leuk dat de basisschool vakantie heeft!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:48 schreef Nectar het volgende:
Ik ga 6 uur slapen, morgen ook, en overmorgen ook.
VAKANTIE BITCH-ASS
gemeenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat leuk dat de basisschool vakantie heeft!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig wel vrij morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |