Nu wil ik nog stoppen met gewoon roken maar alles op zijn tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik merk ook dat op ochtenden waarbij ik de vorige avond geen sticks heb gerookt ik gewoon veel fresher wakker wordt. Nou ben ik sowieso al een freshe baas, maar het is wel chill inderdaad, vooral als je een periode lang wél dagelijks hebt gedaan.
Deze vrouwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Wow ik kijk vijf min niet, hele topic vol.
Daar ben ik nooit aan begonnen. Ondanks 6 jaar sticks roken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu wil ik nog stoppen met gewoon roken maar alles op zijn tijd
Misschien alleen maar beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:12 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit aan begonnen. Ondanks 6 jaar sticks roken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Effe douchen, zo terug. Kusjes aan allen.
Hoe issie danquote:
thee is voor turkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
Kut man, groene thee was op. Nu staat hier Engelse melange te stomen.
Toedelsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga bier drinken en kut roepen in de stad
Ik drink nu wel groene theequote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
Kut man, groene thee was op. Nu staat hier Engelse melange te stomen.
Jaloers en allesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Toedels
[..]
Ik drink nu wel groene thee
zeg ik dat danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen turk ben?
Hahah daar waar je thuishoortquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:23 schreef SpaceMouse het volgende:
Ik ga slapen, morgen met de klas naar Artis.
Welterusten ieder en elk
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:23 schreef SpaceMouse het volgende:
Ik ga slapen, morgen met de klas naar Artis.
Welterusten ieder en elk
onwaarheden ditquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, jij zegt niet dat ik geen turk ben.
Omdat je 't zo lief vraagtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Lief van je, je hoeft vast geen slokje van mijn minderwaardige Engelse melange?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat je 't zo lief vraagt![]()
![]()
Hihih ik ook 1 literquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Je mag ook wel meer dan 1 slokje hoor, ik heb heel veel gemaakt, want ik heb het koud.
quote:
Alsof die portemonnee dan opeens weer terug komt lopenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:39 schreef napoleonfour het volgende:
iemand is zijn portemonnee kwijt denk ik, tenminste dat staan ze hiervoor te schreeuwen.
ja inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alsof die portemonnee dan opeens weer terug komt lopen
/zolderfokkerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja inderdaad. Ga lekker ergens anders schreeuwen en leuk doen dat je bent uit geweest
.
mensen die uitgaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja inderdaad. Ga lekker ergens anders schreeuwen en leuk doen dat je bent uit geweest
.
nah, woensdag avond is niet mijn uitgaansavond.quote:
Mijne ook niet, vooral omdat ik do vaak moet werken/schooltjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, woensdag avond is niet mijn uitgaansavond.
inderdeed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne ook niet, vooral omdat ik do vaak moet werken/schooltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |