quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:23 schreef SpaceMouse het volgende:
Ik ga slapen, morgen met de klas naar Artis.
Welterusten ieder en elk
onwaarheden ditquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, jij zegt niet dat ik geen turk ben.
Omdat je 't zo lief vraagtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Lief van je, je hoeft vast geen slokje van mijn minderwaardige Engelse melange?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat je 't zo lief vraagt![]()
![]()
Hihih ik ook 1 literquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Je mag ook wel meer dan 1 slokje hoor, ik heb heel veel gemaakt, want ik heb het koud.
quote:
Alsof die portemonnee dan opeens weer terug komt lopenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:39 schreef napoleonfour het volgende:
iemand is zijn portemonnee kwijt denk ik, tenminste dat staan ze hiervoor te schreeuwen.
ja inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alsof die portemonnee dan opeens weer terug komt lopen
/zolderfokkerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja inderdaad. Ga lekker ergens anders schreeuwen en leuk doen dat je bent uit geweest
.
mensen die uitgaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja inderdaad. Ga lekker ergens anders schreeuwen en leuk doen dat je bent uit geweest
.
nah, woensdag avond is niet mijn uitgaansavond.quote:
Mijne ook niet, vooral omdat ik do vaak moet werken/schooltjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, woensdag avond is niet mijn uitgaansavond.
inderdeed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne ook niet, vooral omdat ik do vaak moet werken/schooltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |