jailbaitje gebatst en ninja edit. wowquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
rustig rustig net ff chaibatje geklapt jewaits, ff feunende nu
ik was net chillings in onze hoofdstadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
rustig rustig net ff chaibatje geklapt jewaits, ff feunende nu
den haag ftwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik was net chillings in onze hoofdstad
alleen ff skeer typfoutje eruit gehaald KOM DAN, COME AT ME BROquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jailbaitje gebatst en ninja edit. wow
lekker kil, nog shoppa's aangepakt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik was net chillings in onze hoofdstad
Enkel 050quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ga maandag @ rdam wie komt chillen xxx
Nee was met een dame en dan ga je niet smokenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
alleen ff skeer typfoutje eruit gehaald KOM DAN, COME AT ME BRO
[..]
lekker kil, nog shoppa's aangepakt?
Eens. Ik heb nu ook niet geblazed hoor. Ik wilde gewoon stoer doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee was met een dame en dan ga je niet smoken
Ik al 2 weken niet, ergens ben ik er blij meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:07 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Eens. Ik heb nu ook niet geblazed hoor. Ik wilde gewoon stoer doen.
waterpijpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet elke dag waterpijp
Begrijpelijk, ik 2 dagen nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik al 2 weken niet, ergens ben ik er blij mee
Mensen die niet binnestebuiten draaienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet elke dag waterpijp
in sishabar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waterpijp![]()
2 weken nog terug gedaan in Zaantje
Deed het ook dagelijks maar ergens voel ik mij serieus beter nuquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik 2 dagen nietDaarvoor afgelopen maanden elke dag. Totaal niet trots op
Vind het echt jammer eigenlijk, maarja, moeilijk te doorbreken habit, vooral als je geen fuck om handen hebt in de avond. Inmiddels tentamenweken etc dus weer een goede reden om even te skippen.
[..]
Mensen die niet binnestebuiten draaien
Zou best kunnen, ik kon er iig geen bier bestellenquote:
Ik geloof het wel, ik merk ook dat op ochtenden waarbij ik de vorige avond geen sticks heb gerookt ik gewoon veel fresher wakker wordt. Nou ben ik sowieso al een freshe baasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deed het ook dagelijks maar ergens voel ik mij serieus beter nu
Alleen klein?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klein maar fijn
Niet doordenken want mijn geslachtsdeel is maar 1 van de 2!
wtf je deed wink.gifquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klein maar fijn
Niet doordenken want mijn geslachtsdeel is maar 1 van de 2!
Okequote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik kon er iig geen bier bestellen
Maar zat wel op een dikke loungebank aan de appeltabak te puffen, was best relaxerend
hahaha Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik loog trouwens, nog nooit waterpijp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |