ajax heeft gewoon gewonnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:24 schreef napoleonfour het volgende:
hej maar ajax mac, gaat niet zo goed he?
ach komt wel weer goed, a.s. weekend weer tegen roda?quote:
ja man, en weer uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach komt wel weer goed, a.s. weekend weer tegen roda?
ga je heen naar zagreb?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man, en weer uit
Volgende week zagreb uit, gaat een leuk dagje worden
dat was vorige week, volgende week is thuisquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat was vorige week, volgende week is thuis
quote:Volgende week zagreb uit, gaat een leuk dagje worden
jersey shore?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk ik ga op Ronnie google image zoeken en dan een ontzettende sjappie hier posten.
Maar wtf krijg je dan voor een kerel
Volg je dat ook?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:39 schreef Nectar het volgende:
Jersey Shore
Gewoon 30 afleveringen Ronnie en Sam ff ruzie je weet
dat is gewoon de opvulling slecht
quote:
Hij is cutequote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]te jong + dan heb ik liever ramy ayach (vind ze best op elkaar lijken)
Nee niet meer, gekeken tot seizoen 4 aflevering 5, nadat mike en ron een gevecht hadden, bleek gewoon een mini gevecht waarin hij gewoon ze hoofd stootte, niks aan de hand.quote:
gespierde negerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk ik ga op Ronnie google image zoeken en dan een ontzettende sjappie hier posten.
Maar wtf krijg je dan voor een kerel
hehe foutje, het is thuis dusquote:
Hahaha zo toevallig, daar ben ik ook geblevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee niet meer, gekeken tot seizoen 4 aflevering 5, nadat mike en ron een gevecht hadden, bleek gewoon een mini gevecht waarin hij gewoon ze hoofd stootte, niks aan de hand.
Saai is het. De hele tijd hetzelfde
Wordt tijd voor nieuw bloed in die familie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee niet meer, gekeken tot seizoen 4 aflevering 5, nadat mike en ron een gevecht hadden, bleek gewoon een mini gevecht waarin hij gewoon ze hoofd stootte, niks aan de hand.
Saai is het. De hele tijd hetzelfde
goeie kont dat wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronnie Coleman schijnbaar
dan ga je niet, opgelost slotjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
Zucht..
Ik heb geen zin om naar bed te gaan.
Mja.. Zit wat in.. Maar ik zal toch een keer moeten niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dan ga je niet, opgelost slotje
Ga als je moe begint te wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mja.. Zit wat in.. Maar ik zal toch een keer moeten niet?
Maar ik verveel me ook nog eensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ga als je moe begint te worden
Ja idd, dat is ook nog zoiets irritantsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:47 schreef Maisnon het volgende:
Op een gegeven moment ben je over je moeheid heen
Ik ben gelukkig wel vrij morgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:48 schreef Nectar het volgende:
Ik ga 6 uur slapen, morgen ook, en overmorgen ook.
VAKANTIE BITCH-ASS
wat leuk dat de basisschool vakantie heeft!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:48 schreef Nectar het volgende:
Ik ga 6 uur slapen, morgen ook, en overmorgen ook.
VAKANTIE BITCH-ASS
gemeenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat leuk dat de basisschool vakantie heeft!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig wel vrij morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |