Dan weet ik t ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... het is de fysieke cd, en hij doet het in alle spelers...
V.
Nou geweldigquote:Good morning. We're pleased to announce that the opening acts for Coldplay's upcoming tour.
Fast-rising Scottish R&B singer Emeli Sandé will open the shows in Glasgow, London, Paris, Cologne, Rotterdam, Antwerp, Frankfurt and Berlin. Click here for her official site, and check out her latest video, below:
ik heb dat ook. Jammer. Zat er al aan te denken om er dan zelf maar 1 track van te makenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... het is de fysieke cd, en hij doet het in alle spelers...
V.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb dat ook. Jammer. Zat er al aan te denken om er dan zelf maar 1 track van te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Neo-Mullen op 04-11-2011 17:50:24 ]Cuz I'm Mr. Brightside
Ja, maar dat is dus de omgekeerde wereld... Ik kóóp een cd, dan wil ik hem niet nog een keer hoeven branden om het goed te krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef BobW het volgende:
Als je een CD brandt kan je het volgens mij wel instellen.
In willekeurige volgorde:quote:Op zondag 6 november 2011 11:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oke tis een beetje dood hier.
Wat luisteren jullie buiten Coldplay?
Ikzelf luister naast Coldplay hoofdzakelijk hardcore/hardstyle, maar bans als U2, Queen en de gemiddelde house van tegenwoordig doen het ook goedBrede muzieksmaak zegmaar.
fotos van de awards op Volkskrant.nl laat idd vrijwel alleen maar fotos van Lady gaga en Justin Bieber zien en andere tieneridolen.... Als ik t zo bekijk zou het niet mijn feestje zijn geweest (behalve coldplayquote:Op maandag 7 november 2011 08:57 schreef Majkool het volgende:
[..]
Mooi.
Je wilt toch niet in het rijtje met Bieber en Gaga komen... Grote aanfluiting natuurlijk
Beste live act genomineerden waren o.a. Coldplay, Foo Fighters, RHCP..... wie wint er? KATY PERRY!!!!!quote:Op maandag 7 november 2011 08:57 schreef Majkool het volgende:
[..]
Mooi.
Je wilt toch niet in het rijtje met Bieber en Gaga komen... Grote aanfluiting natuurlijk
Eens met dezen manquote:Op donderdag 10 november 2011 14:55 schreef Arn0 het volgende:
Mooi.
http://www.oor.nl/special(...)ldplay_en_oor-lezers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |