abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103952550
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou... het is de fysieke cd, en hij doet het in alle spelers...

V.
Dan weet ik t ook niet.

quote:
Good morning. We're pleased to announce that the opening acts for Coldplay's upcoming tour.

Fast-rising Scottish R&B singer Emeli Sandé will open the shows in Glasgow, London, Paris, Cologne, Rotterdam, Antwerp, Frankfurt and Berlin. Click here for her official site, and check out her latest video, below:
Nou geweldig :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103954856
Er zijn ook weer oplichters op MP volgens mij.
Iedere dag worden er 2 sta kaartjes aangeboden in Almelo. Als je mailt hoor je niets terug. En iedere dag staat er weer dezelfde advertentie. 2 kaartjes voor 120 of 130 euro.
Precieze advertentie tekst:

Ik bied mijn 2 kaarten te koop aan voor Coldplay op 17 december in Ahoy.
Het zijn 2 staanplaatsen en het zijn hardcopy-kaarten.
Mijn vraagprijs voor de 2 kaarten is ¤130.
Wij kunnen helaas niet en hopelijk kan ik een echte fan blij maken met de kaarten

En dit elke dag. Telkens onder andere naam, maar elke keer wel in almelo, in precies dezelfde buurt, ze zijn dus behoorlijk dom. Ze hebben me nog niet gevraagd om geld te sturen maar ik ga kijken of ik een reactie kan uitlokken..
Oppassen dus met marktplaats handelaren.

Edit: ben aan het 'onderhandelen'...

[ Bericht 2% gewijzigd door the85mc op 04-11-2011 14:10:56 ]
pi_103957283
Matige support act :{

In Nijmegen waren destijds The Flaming Lips, wat oudere mannen met rock muziek, die maakten er een leuk showtje van, maar dat zal nu wel tegenvallen denk ik.
pi_103957874
Dus.. was even aan het kloten met zo'n marktplaats oplichter.
Als je oplichters geld voorhoudt zijn ze wel zo stom om direct te happen.

De persoon achter deze advertenties is Annemarie Cobes. Blijkbaar heeft ze eerder met die naam opgelicht, want als je op haar naar googelt kom je op oplichtingspraktijken uit.

Ze reageert normaal niet op mailtjes, behalve als je veel geld biedt en zegt dat je het wil overmaken. Als je daarna zegt dat je de kaartjes wil ophalen dan geeft ze niet thuis.
Ze zit op marktplaats onder de namen Annemarie en Claudia uit Almelo.
Oppassen dus!
pi_103960628
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou... het is de fysieke cd, en hij doet het in alle spelers...

V.
ik heb dat ook. Jammer. Zat er al aan te denken om er dan zelf maar 1 track van te maken :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_103964201
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik heb dat ook. Jammer. Zat er al aan te denken om er dan zelf maar 1 track van te maken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Neo-Mullen op 04-11-2011 17:50:24 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103964648
Ik heb ook dat er een pauze moment zit tussen tracks 1 en 2. Zelfs als ik 't album in MP3 format (eigen CD rip) stream op mijn PS3. Op mijn iPod Touch heeft 'ie dan weer geen problemen...

Weirde shit!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_103964982
Als je een CD brandt kan je het volgens mij wel instellen.
pi_103965543
Met Winamp werkt het perfect, misschien dat eens proberen.
pi_103994939
Wat vind ik ' Up in flames' toch een slecht nummer zeg! Ik probeer het al 20 keer maar ik kan hem gewoon niet waarderen. Buuuh!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_104024821
@ Hojdhopper tis idd wel wat een zwaar nummer :P Vind t wel mooi. Luister nu Wedding Bells. Zo goed nummer.... Raakt me wel :

:'(
pi_104024990
Oke tis een beetje dood hier.
Wat luisteren jullie buiten Coldplay?

Ikzelf luister naast Coldplay hoofdzakelijk hardcore/hardstyle, maar bans als U2, Queen en de gemiddelde house van tegenwoordig doen het ook goed :D Brede muzieksmaak zegmaar.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 6 november 2011 @ 12:11:48 #263
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_104025585
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef BobW het volgende:
Als je een CD brandt kan je het volgens mij wel instellen.
Ja, maar dat is dus de omgekeerde wereld... Ik kóóp een cd, dan wil ik hem niet nog een keer hoeven branden om het goed te krijgen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_104032640
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oke tis een beetje dood hier.
Wat luisteren jullie buiten Coldplay?

Ikzelf luister naast Coldplay hoofdzakelijk hardcore/hardstyle, maar bans als U2, Queen en de gemiddelde house van tegenwoordig doen het ook goed :D Brede muzieksmaak zegmaar.
In willekeurige volgorde:
U2, Daft Punk, The Killers, Snow Patrol, Keane, Queen, Gorillaz, Faithless, Muse, M83, Robert Miles, Armin van Buuren en veel muziek uit de jaren '80 en '90. Het hangt erg van mijn stemming af.

U2 is al sinds begin jaren '90 mijn grote favoriet. Dat is gewoon de beste band van de wereld!

Ik vind het trouwens stervensbelachelijk dat de retail versie van Mylo Xyloto dat pauze moment heeft tussen tracks 1 en 2. Sterker nog, hoe vaker ik de CD luister hoe minder ik het allemaal vind klinken. Had ik niet verwacht... En ik heb gister nog ff dat "Unstaged" concert in Madrid gekeken, en ik vind het toch wel een greatest hits medley eigenlijk. En dat vind ik geen positief iets.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_104050500
Het hangt ook van mijn mood af wat voor muziek ik opzet. Coldplay kan mijn gevoelens altijd aardig goed verwoorden (en o.a daarom ben ik ook zo'n liefhebber :Y ). Maar daarnaast vind ik een beetje dat wat er op 3FM voorbij komt altijd wel te pruimen :P (al luister ik niet veel meer radio - geen zin in right now). Maar oa ook grotendeels het rijtje van CoExist noemde. En heb net een cd gekocht van Mumford and Sons (had ik grotendeels al op mp3 maar toch). Kan ook erg genieten van dance/trance a la Armin v Buuren.

Dus dat :P
pi_104064292
Geen een EMA? :(
PSN: Duuc-nl
pi_104064438
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 07:31 schreef Duuc-nl het volgende:
Ze waren openingsact, maar vond het niet goed :N
pi_104064851
Hebben ze ook gewonnen?

edit: niet gewonnen dus :P Ach, hebben ze ook niet nodig. Plus, het waren toch maar commerciele prijzen en dat moeten we niet hebben :N :')

[ Bericht 90% gewijzigd door Apotheose op 07-11-2011 09:18:31 ]
pi_104065070
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 07:31 schreef Duuc-nl het volgende:
Mooi.
Je wilt toch niet in het rijtje met Bieber en Gaga komen... Grote aanfluiting natuurlijk
pi_104088793
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 08:57 schreef Majkool het volgende:

[..]

Mooi.
Je wilt toch niet in het rijtje met Bieber en Gaga komen... Grote aanfluiting natuurlijk
fotos van de awards op Volkskrant.nl laat idd vrijwel alleen maar fotos van Lady gaga en Justin Bieber zien en andere tieneridolen.... Als ik t zo bekijk zou het niet mijn feestje zijn geweest (behalve coldplay ;) )

pi_104091082
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 08:57 schreef Majkool het volgende:

[..]

Mooi.
Beste live act genomineerden waren o.a. Coldplay, Foo Fighters, RHCP..... wie wint er? KATY PERRY!!!!! 8)7 8)7 8)7
pi_104202653
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_104202728
quote:
Eens met dezen man
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104202760
Morgen om 10u gaan er extra kaarten in de verkoop voor Ahoy (wel aan de zij- en achterkant van het podium):

http://www.livenation.nl/(...)=coldplay_TW_WP_1011
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')